וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבין במגעים מתקדמים לרכישת שני מפעלי הפלסטיק שנסגרו לאחרונה: פלכר ובמעסף

סיון קלינגבייל

2.1.2005 / 12:45

אמבין מתכוונת להגדיל את תפוקות הייצור שלה, במטרה לעמוד בביקוש הגדל למוצרי אמבין בחו"ל, זאת עקב פעילות היצוא שגדלה לאחרונה באופן משמעותי



אמבין, יצרנית ומשווקת ארונות ואביזרים לאמבטיה, מנהלת משא ומתן מתקדם לרכישת שני מפעלי הפלסטיק פלכר ובמעסף, שנסגרו לאחרונה ונמצאים תחת כונס נכסים. המו"מ מתקיים מול הבנקים וכונסי הנכסים של שני המפעלים.



אמבין מתכוונת באמצעות רכישת שני מפעלי הפלסטיק להגדיל את תפוקות הייצור שלה, במטרה לעמוד בביקוש הגדל למוצרי אמבין בחו"ל, זאת עקב פעילות היצוא שגדלה לאחרונה באופן משמעותי. עיקר היצוא של אמבין מתרכז כיום ביצוא לוקרים למדינות אירופה (אנגליה, ספרד, איטליה, גרמניה).



מפעל פלכר, בבעלות קיבוץ כפר רופין, ייצר עד לאחרונה פרופילים לגידור ומפעל במעסף בבעלות SMS המייצרים מחסנים חכמים לרשתות DIY בארה"ב.

אם תבוצע העסקה, תאוחד באמבין פעילות השיווק של שלוש החברות (אמבין, פלכר ובמעסף) במטרה לצמצם את הוצאות השיווק בארץ ובחו"ל.



מפעל אמבין הוקם בשנת 1965. בשנת 1983 נמכר המפעל לקונצרן החברות מנרב. החברה מדווחת על מחזור מכירות שנתי של 36 מיליון דולר. החברה צופה כי עם רכישת המפעלים הנוספים יגדל היקף מחזור המכירות ליותר מ-100 מיליון דולר בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully