וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלמוט תספק לבנקים בישראל ובמקסיקו מערכות להפקדה עצמית של צ'קים; היקף העסקות עשוי להגיע לכ-15 מיליון דולר

צורי דאר

2.1.2005 / 12:56

המערכות, שיחליפו את הפקדת הצ'קים הנעשית כיום באמצעות מעטפות, יותקנו בישראל בעמדות לשירות עצמי ב-320 סניפים



חברת בלמוט (Balamuth) תספק לבנקים לאומי ומזרחי מערכות להפקדה עצמית של צ'קים, פרי פיתוחה. המערכות, הנקראות oint Of Check), יותקנו ב-320 סניפיו של הבנק ויחליפו את הפקדת השיקים העצמית הנעשית כיום באמצעות מעטפות, ואת עבודת פקיד הבנק.



מערכת ה-POC של בלמוט, קולטת את הצ'ק הריק של הלקוח, קוראת את הפס המגנטי שבו ומציגה את פרטיו על גבי מסך מחשב. הלקוח נדרש להקליד את סכום הצ'ק. בתום פעולה זו מעבירה המערכת את השיק דרך מדפסת, ומתבצע תהליך סליקה תוך הפקת עותק של השיק הניתן למפקיד לצורכי בקרה.



נרי יוספסברג, סמנכ"ל בלמוט, מסר כי בימים אלה מנהלת החברה מו"מ מתקדם למכירת מערכות נוספות לגופים פיננסיים מובילים במקסיקו. היקף העסקה בישראל ובמקסיקו צפוי להסתכם בכ-15 מיליון דולר.



יוספסברג הוסיף עוד כי בכוונת בלמוט להציג את המוצר בתערוכת סביט שתתקיים בגרמניה במהלך חודש מרץ. "המספר הרב של עמדות ה-ATM בעולם (1,400,000) והעובדה שעמדת ה-POC של בלמוט עומדת בדרישות האבטחה המחמירות ביותר, מגדילים מאוד את פוטנציאל המכירה של המוצר ברחבי העולם", הוסיף יוספסברג.

חברת בלמוט, הנמצאת בבעלותו של עמי יוספסברג, מתמחה בפיתוח ובהתקנה של מערכות לשירות עצמי. החברה מתמקדת באינטגרציה של קיוסקים למערכת הבנקאית ומספקת פתרון שלם הכולל תוכנה, תקשורת וחומרה לצד שירותי תמיכה תחזוקה ושדרוג למוצריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully