וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדרוך עלי! חזק!

בר אליהו

3.1.2005 / 11:12

בר אליהו התמסר למסאז' כוריאוגרפי במהלכו רקדו לו על הגב פאסדובלה, טראנס וצ'ילאאוט

חמש דקות אחרי שצעדתי אל תוך "וילה ספא" בתל אביב כבר הייתי חזק מאד בחפירות בחדר של מייק, המטפל התימני שלי. מייק מתמחה במסאז' כיאוגרפי, יענו הוא שם מוזיקה ברקע ומתחיל לרקוד על המטופל, לידו וסביבו, תוך כדי המסאז'. זהו ז'אנר חדש בענף המסאז'ים, שממציא את עצמו מחדש כל רגע ורגע. מייק מתחיל למתוח את הבטן המרובעת שלי (ריבוע אחד גדול בצורת עיגול), ומוסיקת הצ'יל אאוט משתלטת על החדר. הצ'ילאאוט מוציא ממייק את הסדיסט הקטן שבו והוא מנסה לפרק אותי. נהייה הוגנים ונגיד שמלכתחילה הוא שאל אותי אם אפשר לפרק אותי. שיחקתי אותה נוקשה, ונענשתי על כך. לא ידעתי למה אני נכנס.

הצ'יל אאוט מתחלף לקטעי טראנס לייט, ומייק נכנס לקצב ורוקד עם הידיים שלו על כל הגוף שלי בקצב הטראנס. לפתע מתחלף השיר לפסדובלה עצבני. לפני שאני מצליח להבין האם עברנו בזמן לברצלונה, מייק כבר על הגב שלי. נותן בריקודים. רק קסטניטות היו חסרות לו להשלמת האווירה. הגב שלי הוציא קנקים שהשתלבו יפה עם הקצב, החזה שלי נמחץ אל תוך המיטה וכל מה שהצלחתי לחשוב עליו הוא, מה הייתה עושה אורית פוקס במצב כזה.

50 דקות מלאות אורך המסאז' ודבר אחד לא ברור לי. למה לא קיבלתי כומתה בסיום. בואנה, אני הזעתי את הנשמה שלי ("תשתה הרבה חמוד"), הרגשתי שכל חלק בגוף שלי פורק והורכב מיד בחזרה על ידי מייק. גמרתי את המסא'ז וחוץ מתופי הטם –טם שישבו לי חזק בראש הרגשתי צורך לאכול איזה "טוויטי" ולרוץ עירום לאורך רחוב יהודה המכבי. טריפ אחושרמוטה.

"אנחנו התימנים, כשאנחנו אוהבים, אנחנו דורכים" סיכם מייק את הערב. "אני חושב שמוסיקה ומסאז' זה דברים שהולכים ביחד. תגיד אתה, זה באמת הולך ביחד?". וואלכ , הוא צדק . בר אליהו יצא החוצה לרחוב הקר, והצטייד באיזה דיסק שאנטי. בפעם הבאה שנערת הליווי תגיע אליו, הוא כבר יידע לתת לה בריקודים.

* וילה ספא, יהודה המכבי 10 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully