וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק לאולמרט: נמשיך להזרים כספים ליס

כתב וואלה! עסקים

2.1.2005 / 13:42

בזק מגיבה בחריפות על החלטת שר התקשורת להגביל את הזרמת הכספים לחברת הלוויין: "אין למשרד סמכות חוקית בעניין"

בזק לא מתכוונת לקיים את החלטת שר התקשורת, אהוד אולמרט ולהגביל את הזרמת הכספים ליס. מנכ"ל בזק, אמנון דיק אמר כי "החלטת משרד התקשורת עלולה לפגוע אנושות ביס ועלולה אף לפגוע בתהליך הפרטת בזק. בזק תעשה ככל יכולתה על מנת להזרים כספים ליס כדי שזו תוכל לעמוד בתוכניתה העסקית".

בזק הודיעה כי בכוונתה לפנות לערכאות נגד החלטת המשרד. לדברי דיק "פקידי משרד התקשורת נוהגים בחוסר מידתיות וחוסר שיקול דעת, כאשר בשם התחרות, כביכול, בטלפוניה הנייחת, הם פוגעים ביס פגיעה ממשית וקשה. לגישתנו, כפי שגם דיווחנו בדו"חות הרבעון השלישי, אין למשרד סמכות חוקית להגביל את בזק בנושא זה. לא נותרה לנו שום ברירה אלא לפנות לערכאות וכך בכוונתנו לעשות".

בהודעה שפרסמה בזק נאמר כי בתשקיף החברה שפורסם הייתה התייחסות מפורטת לתוכניותיה של בזק ביס ולא נתקבלה שום הערה ממשרד התקשורת בעקבות זאת. דיק הוסיף כי "בזק פועלת כבעלים אחראי. אין בכוונתנו להפקיר את יס. ההזרמות נועדו כדי להעמיד את חברת הלווין על רגליים איתנות. אין לנושא זה שום קשר לאמביציה של פקידי המשרד לתחרות בטלפוניה הנייחת. נושא התחרות כביכול, פשוט מעביר את פקידי המשרד על דעתם, עד כדי מעשים נטולי היגיון".

כפי שפרסמנו השבוע, אולמרט החליט להגביל את הזרמת הכספים המתוכננת של בזק לחברת הלוויין יס בשנה הקרובה מ-440 מיליון שקל ל-350 מיליון שקל. הזרמת סכום נוסף לחברת הלוויין תותנה בהשתתפותם של השותפים בבזק במימון: 60% בזק ו-40% השותפים האחרים או הבנקים. משרד התקשורת וחברות הכבלים טוענות כי בזק נלחמת בתחרות בתחום הטלפוניה ע"י הזרמת כספים ליס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully