וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילברט: "הייתי המום שאנדי עזב אותי"

אסף פרת

2.1.2005 / 16:32

בראד גילברט מדבר על הפרידה הכואבת מאנדי רודיק. "אם הוא היה זוכה בווימבלדון, הוא היה מסתכל על כל השנה הזו אחרת"

אנדי רודיק, שוויתר על שירותיו של מאמנו בראד גילברט ב-18 החודשים שעבדו ביחד, שכר בימים אלה את מאמן נבחרת ארה"ב בגביע דייויס, דין גולדפיין. גילברט עדיין כואב את פרידתו מהטניסאי ומסופק אם ההחלטה שלקח הייתה נכונה. "בשנה-שנתיים הקרובות, עפ"י התוצאות של אנדי, נדע האם הוא החליט נכון. יש לו עדיין במה להשתפר וחשבתי שאני יכול לעזור לו. אם מאמן אחר יוכל לעזור לו בזה, רק הזמן יגיד".

גילברט הוביל את רודיק לזכייה ב-9 תארים בסה"כ, כולל הזכייה היוקרתית ביותר: אלוף ארה"ב לשנת 2003. אבל בטורניר היוקרתי ביותר, ווימבלדון, הפסיד רודיק לשוויצרי המדורג מס' 1, רוז'ה פדרר, מה שהיתה אולי אחת הסיבות להיפרדות בין השחקן למאמנו.

"היינו מאד קרובים לניצחון בגמר של ווימבלדון", נזכר גילברט, "ואז בא פדרר וגמר את המשחק. צריך להסתכל על הדברים בפרופרוציות, אבל בכל מקרה ההפסד הזה כאב יותר מהכל. אם אנדי היה זוכה בווימבלדון הוא היה מסתכל על כל השנה הזו אחרת לגמרי. אבל אני עומד מאחורי ההישגים שלי עם אנדי".

גילברט מספר על הרגע בו הודיע לו רודיק על פיטוריו: "הייתי לגמרי מופתע. לא ראיתי שום סימנים לראות את זה מגיע. אבל אנדי היה הבוס וזו הייתה החלטה שלו. טניס הוא לא ספורט קבוצתי, היחסים הם בין המאמן לבין השחקן וכך זה צריך להיות. בסה"כ לאנדי הייתה שנה לגמרי לא רעה, אבל לשחקנים כמו סמפראס, אגאסי, פדרר ורודיק שנה טובה היא זכייה בלפחות גראנד סלאם אחד. שנה מצוינת היא זכייה בשתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully