וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקפאו הליכי הכינוס נגד חברת המזון הקפוא חטיפון-גל עד לדיון בבקשה שהגישה החברה

ענת רואה

2.1.2005 / 19:31

ביהמ"ש נענה לבקשת בנק לאומי, עקב חוב נטען של החברה לבנק בהיקף של 15.7 מיליון שקל



שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, דניה קרת, הורתה אתמול להקפיא את פעולות כינוס הנכסים נגד חברת המזון הקפוא חטיפון-גל, עד לאחר שיתקיים דיון בבקשת החברה להקפיא את ההליכים נגדה.



ביום חמישי האחרון, נענתה קרת לבקשת בנק לאומי והורתה במעמד צד אחד על מינויו של עו"ד בניהו לאבל ככונס נכסים זמני לנכסי החברה, עקב חוב נטען של החברה לבנק בהיקף של 15.7 מיליון שקל.



מיד לאחר קבלת הצו, הגישה חטיפון-גל בקשה לביטול צו הכינוס, וכן בקשה להקפיא את ההליכים נגדה. לטענת החברה, באמצעות עוה"ד איתן ארז ויואב בן פורת, בנק לאומי לא ציין כי מסגרת האשראי של החברה עמדה על 15.3 מיליון שקל לטענת החברה, מה שגרר חריגה שולית מצידה בהיקף של כ-2% מהמסגרת. מהבקשה עולה כי התחייבויותיה של החברה כלפי בנקים וספקים עומדים על כ-40 מיליון שקל.



עוד טוענת החברה, כי בניגוד לטענות הבנק לפיהן יש "לבחון את עיתויה" של הודעת החברה על פריצה למשרדיה וגניבת הכספת, נטען כי פריצות דומות בוצעו באחרונה גם למשרדי החברות 'תלמה' ו'ביכורי השדה'. בעקבות הפריצה, טוענת החברה כי ביקשה מהבנקים שלא לכבד שקים מחשש שהם נגנבו, אך לדבריה הבנקים החזירו את ההמחאות בנימוק ללקוחות של "חוסר כיסוי מספיק", מה שגרר חרושת שמועות בדבר מצבה של החברה.



בתום דיון שהתקיים אתמול, אישרה השופטת קרת לכונס הנכסים הזמני להוציא מכתבים לבנקים וללקוחות החברה, בהם הם מתבקשים להעביר את התשלומים המגיעים לחברה לקופת הכינוס, ולא לחשבונות אחרים של החברה. קרת הורתה כי מלבד ביצוע פעולה זו לא יבוצעו בשלב זה פעולות נוספות. דיון בבקשת הקפאת ההליכים של החברה יתקיים הבוקר אצל השופטת ורדה אלשיך.



חברת חטיפון-גל, הממוקמת במושב בית חנן, ידועה בעיקר התחום המזון הקפוא. החברה מעסיקה 45 עובדים והמחזור השנתי שלה עומד על 40 מיליון שקל. היא עוסקת ביבוא, יצוא ושיווק של מאות מוצרי מזון, המשווקים בפריסה ארצית לרשתות השיווק הגדולות, אולמות אירועים ובתי מלון. בעלי החברה הם מרק בלכר וחיים לויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully