וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה החזירה לח"כ אזולאי את רישיונו

2.1.2005 / 20:35

בבדיקת המשטרה התברר, כי השוטר שעצר את אזולאי על נהיגה במהירות 232 קמ"ש, לא ביצע את המדידה כהלכה. המשטרה התנצלה, אך הדגישה כי הח"כ נסע במהירות גבוהה מהמותר

המשטרה השיבה לח"כ דוד אזולאי (ש"ס) את רישיון הנהיגה שלו, לאחר שהתברר כי השוטר שעצר אותו אתמול על נהיגה במהירות של 232 קמ"ש, לא ביצע כהלכה את כי מדידת המהירות. בקול ישראל דווח, כי המשטרה התנצלה בפני אזולאי על שלילת רישיונו ל-30 יום והודיעה לו כי לא יועמד לדין.

במשטרה טוענים, עם זאת, כי אזולאי נסע במהירות גבוהה מן המותר בעת שנתפס בכביש חוצה ישראל (כביש 6). אזולאי הודה הבוקר בראיון לקול ישראל, כי נסע במהירות של 120 קמ"ש. מאגף התנועה נמסר, כי נגד שוטר התנועה לא יינקטו צעדים, מכיוון ש"טעויות אנוש עלולות לקרות".

"הארץ" מוסיף:

מכוניתו של אזולאי נעצרה אתמול בתשע בערב בכביש 6 סמוך למחלף באקה אל גארביה. אזולאי סיפר ל"הארץ", כי נסע עם משפחתו במכונית מסוג מאזדה 6 לכיוון צפון, כאשר ניידת משטרה עקפה אותו וסימנה לו לעצור.

"השוטר הודיע לי שנסעתי במהירות מופרזת", אמר ח"כ אזולאי, "ביקשתי לדעת באיזו מהירות נסעתי והוא אמר לי 230 קמ"ש. לא האמנתי, והוא הזמין אותי לראות על המסך של מכשיר מדידת המהירות בניידת. ראיתי שבאמת כתוב שם 230 קמ"ש. אבל אז הבנתי שהשוטר היה חייב לנסוע ב-240 קמ"ש כדי לעצור אותי. אמרתי לו שהניידת שלו והמכונית שלי לא מסוגלות לנסוע במהירויות כאלו". ח"כ אזולאי סיפר עוד, כי השוטר עיכב אותו במשך שעה ואז הגיע קצין שהחליט לשלול לו במקום את הרשיון.

מאגף התנועה של המשטרה נמסר, כי התחקיר העלה שלא היתה תקלה במכשיר ה"וואסקאר" (מכשיר המודד מהירות על ידי חישוב אופטי ללא לייזר או גלי ראדאר) המותקן בניידת התנועה, אלא טעות אנוש שגרמה למדידה מוטעית עקב לחיצה מוקדמת מדי על כפתור ההפעלה, שגרמה ככל הנראה להכפלת מדידת המהירות האמיתית בה נסעה מכוניתו של ח"כ אזולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully