וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראמס, הברונקוס, הווייקינגס והג'טס גמרו בפנים

רחביה ברמן, ינון ריאטי ושחף רודברג

3.1.2005 / 0:47

הארבע הבטיחו מקום בפלייאוף במחזור הסיום, שתי האחרונות למרות הפסדים. ניו אורלינס בחוץ למרות ניצחון על קרוליינה

זהו זה, אנשים טובים. הושלם הפאזל ושובצו התשובות האחרונות בתשבץ ההגיון של פלייאוף ה-NFL. קבוצה אחת בעטה בדלי המלא ותישאר בבית, שתיים נחנקו על קו הגמר אבל בפוקס ימשיכו הלאה, שתיים היו צריכות ניצחון כדי לעלות ודאגו שזה יקרה, ואחת היתה צריכה ניצחון והרבה נסים, והצליחה להשיג רק את החצי הראשון של המתכון. כל זאת ועוד במחזור הסיום של העונה הרגילה בליגה הטובה בעולם.

הבאפאלו בילס יכלו לנצל את הפסד הניו יורק ג'טס בסט. לואיס ולעלות לפלייאוף, אבל לא הצליחו לנצח הרכב חסר מאד של הפיטסבורג סטילרס המעולים, והודחו. הג'טס, שהפסידו בהארכה של מותחן בקרב "על שש נקודות" מול הראמס, נשמו לרווחה לאור הפסד הבילס והסתננו בכל זאת. הראמס עלו לפלייאוף בזכות הניצחון, למרות מאזן בינוני של 8:8. דנבר היתה צריכה רק ניצחון על המחליפים של אינדיאנפוליס, ובניגוד לבאפאלו גם עמדה במשימה ועלתה בזכות עצמה. בולטימור ניצחה את מיאמי כנדרש, אבל לא קיבלה את שלושת ההפסדים האחרים להם נזקקה וגם שחקניה יראו את הפלייאוף עם בירה ביד. מינסוטה, שבלוזריות טיפוסית הפסידה לוושינגטון, ניצלה בזכות ההפסד של קרוליינה.

אלה העולות לפלייאוף:
בחטיבת ה-AFC:
פיטסבורג סטילרס (עלייה חופשית לסיבוב השני, יתרון ביתיות כל הדרך)
ניו אינגלנד פטריוטס (עלייה חופשית לסיבוב השני, ביתיות בסיבוב השני)
אינדיאנפוליס קולטס (ביתיות בסיבוב הראשון)
סן דייגו צ'ארג'רס (ביתיות בסיבוב הראשון)
ניו יורק ג'טס (אצל הצ'ארג'רס בשבת הקרובה)
דנבר ברונקוס (אצל אינדיאנפוליס ביום ראשון הקרוב)

בחטיבת ה-NFC:
פילדלפיה איגלס (עלייה חופשית לסיבוב השני, ביתיות כל הדרך)
אטלנטה פאלקונס (עלייה חופשית לסיבוב השני, ביתיות בסיבוב השני)
גרין ביי פאקרס (ביתיות בסיבוב הראשון)
סיאטל סיהוקס (ביתיות בסיבוב הראשון)
סט. לואיס ראמס (אצל הסיהוקס בשבת הקרובה)
מינסוטה וייקינגס (אצל גרין ביי ביום ראשון הקרוב)

בעוד שבוע מתחילה דהירה קצרה ומטורפת שבה אין מקום לטעויות. משחק אחד בכל שלב, והמפסיד הולך לנגב דמעות. השירות הסייסמולוגי חוזה רעידות אדמה פזורות בחדרי מגורים ברחבי העולם, ובאיצטדיונים נבחרים לאורך ארה"ב. אל תחמיצו בשום פנים ואופן.

ולמשחקים בהרחבה:

סט. לואיס ראמס – ניו יורק ג'טס 29:32 (אחרי הארכה)

המשחק הדרמטי של המחזור התרחשה ב"אדוארד ג'ונס" כאשר הראמס ניצחו את הסילונים מניו יורק עם שער שדה בהארכה וקנו לעצמם כרטיס לפלייאוף. הג'טס, למרות ההפסד, השתחלו גם הם לפלייאוף.

יחידות ההתקפה של שתי הקבוצות היו חצויות לשתיים הג'טס השתמשו בעיקר בקשישא מרטין (28 ריצות ל-153 יארד) והראמס במארק בולג'ר (29/39 ל-450 יארד, 3 ט"ד ו-2 חטיפות). צ'אד פנינגטון לא הצליח להתעלות על עצמו עם 21/36 ל-181 יארד וט"ד, ואצל הראמס, סטיבן ג'קסון לא הצליח להמשיך את המומנטום ממאנדיי נייט. הוא סיים עם 8 ריצות ל-27 יארד וט"ד. בחוליית התופסים של הג'טס בלט ג'סטין מקארינס עם 6 קליטות ל-62 יארד. אצל הראמס בלטו טורי הולט (6 תפיסות ל-102 יארד ו-2 ט"ד), קווין כרטיס (6 תפיסות ל-99 יארד) ואייזיק ברוס (5 תפיסות ל-86 יארד וט"ד)

ההגנות של שתי הקבוצות אמללו את הקווטרבקים היריבים, הראמס עם 6 הפלות ק"ב והג'טס עם 2 הפלות ק" ו-2 חטיפות. אצל הראמס בלטו ברייס פישר עם 6 תיקולים ו-2 הפלות ק"ב וטיוקה ג'קסון עם 6 תיקולים והפלת ק"ב. בשורות הסילונים בלטו ג'ונתן וילמה עם 5 תיקולים, חטיפה וט"ד ושון אליס עם 3 תיקולים ו-2 הפלות ק"ב. (שחף רודברג)

קרוליינה פנת'רס – ניו אורלינס סיינטס 21:18

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בידיעה שניצחון, וקצת עזרה ממגרשים אחרים, יעלו אותן לפלייאוף לאחר פתיחת עונה מזע-זעת. בתחילת המשחק נדמה היה שהקדושים מניו אורלינס לובשים את התחפושת החביבה עליהם – זו של הקבוצה הטמבלית בעולם. שתי עבירות אישיות רצופות – סתם פאולים של בריונות מטופשת – הרחיקו אותם מטווח של שער שדה באמצע הרבע הראשון. קרוליינה עלתה ליתרון 0:3, אבל אז נכנס הכישרון העדיף של הסיינטס לפעולה, והוכיח למה זו לוזריות לשמה שהקבוצה הזו לא ניצחה העונה 10 משחקים לפחות.

לקראת סוף הרבע הראשון מצא הרץ המצוין של ניו אורלינס, דיוס מקאליסטר, חור באמצע קו ההגנה ונלכד רק 71 יארד מאוחר יותר, בקו השבע של קרוליינה. מהלך אחד לאחר מכן נכנס מחליפו בעמדה ארון סטקר לרחבת השער – 3:7. שתי התקפות מאוחר יותר טחן מקאליסטר המעולה שוב ושוב על הקרקע, ארון ברוקס השלים מסירות מפתח, ובתום 14 מהלכים ו-83 יארד מצא מקאליסטר חור של יארד כדי לקבוע 3:14. תוך כדי כל ההתרחשויות האלה החלה הגנת הקדושים להבהיר לקווטרבק קרוליינה ג'ייק דלהום שזה ממש לא הולך להיות היום שלו, אבל הרע מכל עוד היה לפניו

ברבע השלישי נבלמה כל קבוצה פעמיים, ואז הצליח דלהום להיכנס לגרוב מסוים, שבשיאו מצא את מוחסין מוחממד ל-9 יארד כדי לצמק ל-14:10. התשובה של הקדושים היתה מהירה ומוחצת. מקאליסטר רץ ל-22 יארד, ואז ארון ברוקס המושמץ מצא את ג'ו הורן פעמיים – ל-022 יארד, ול-44 וטאצ'דאון. 10:21. שארית הרבע השלישי ותחילת הרביעי השתייכו להגנות, ובמיוחד לזו של ניו אורלינס שהפילה את דלהום שש פעמים סך הכל, וכפתה עליו שתי השמטות כדור. באמצע הרבע החמיץ גהבועט של הקדושים ג'ון קארני שער שדה מ-38 יארד. בתגובה מצא דלהום את מוחמד שוב לתשעה יארד באזור היעד, וההמרה לשתי נקודות הצליחה, ופתאום רק 21:18. אבל בשתי התקפות אחרונות לא הצליח דלהום להביא את קרוליינה למצב בעיטה ריאלי, והניסיון של ג'ון קייסי מ-60 יארד עם תום הזמן נחסם.

ארון ברוקס היה יעיל עם 14/24 ל-216 יארד וטאצ'דאון. מקאליסטר סיים עם 28 ריצות ל-71, אבל חצי מהיארדים האלה באו בריצה בודדת. השאר היה עבודה שחורה. בהגנה הצטיין לקדושים צ'ארלס גרנט עם 5 תיקולים, 3 הפלות קווטרבק והשמטה כפויה. דלהום סיים אמנם עם 307 יארד ושני ט"ד, אבל רק 24/50 מסירות מוצלחות ושני איבודים. מוחסין מוחמד סיים עם 6 תפיסות ל-95 יארד ושני ט"ד. (רחביה ברמן)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

פילדלפיה איגלס – סינסינטי באנגלס 38:10

המשחק התחיל לפי כל התחזיות כששתי הקבוצות לא הצליחו לייצר הרבה התקפה במשך רוב הרבע הראשון. מרווין לואיס יודע כי אין לו כבר מה להפסיד העונה אז למה לא ללכת על זה בדאון רביעי בתחילת המשחק, ההחלטה התבררה כמוצלחת כאשר רודי ג'ונסון חדר לאזור השער מ-5 יארד על מנת להקנות את ההובלה לבנגאלים. קוי דטמר קיבל את המושכות לפינאלה אבל כשיש לך בערך 2 שחקנים פותחים במערך ההתקפה אין לך הרבה מה לעשות. 3 ההתקפות הבאות ברבע השמח הניבו 3 הרחקות ואז סוף סוף הפרסי מסינסינטי נזכר להתעורר עם תפיסת ט"ד מ-20 יארד. טורי ג'יימס חטף כדור בפעם השמינית העונה על מנת לארגן לבנאגלים מיקום נוח. שחקני ההגנה של האיגלס לא אכזבו ואילצו את סינסי להספק בשער שדה מ-50 יארד. הנשרים עוד הצליחו להשחיל שער שדה משלהם כדי לקבוע את תוצאת המחצית – 3-17 לסינסינטי.

המחצית השנייה הייתה עוד יותר זוועתית עבור אוהדי הנשרים. מסירה שנועדה לגרג לואיס נחטפה ע"י דלתה אוניל בתוך אזור השער. ג'ף בלייק, שנתן את העונה הטובה ביותר שלו בקריירה בעונת 95' שבה הוא שיחק במדי הבאנגלים, עלה לכר הדשא וקהל גילה את אותה גברת בשינוי אדרת. ג'ף בלייק שכח שהוא כבר לא משחק עבור סינסינטי, המסירה הראשונה שלו נחטפה ע"י רוברט גת'רס שהחזיר אותה 36 יארד לט"ד. כנראה שזה לא היה היום של שחקני האיגלס כי אפילו כדור הם לא מסוגלים להחזיק. רודריק הוד שמט את בעיטת הפתיחה והבאנגלים השתלטו על הכדור. 3 מהלכים מאוחר יותר ורודי ג'ונסון חוגג את הט"ד השני שלו במשחק. פילי הצליחה להוציא לפועל התקפה שלא נגמרה אחרי 4 מהלכים – 13 מהלכים שהביאו את הכדור בחזרה לסינסי לאחר שג'ף בלייק לא הצליח להשלים מסירה בדאון רביעי. רודי ג'ונסון המשיך לחגוג על ה"הגנה" של האיגלס עם הט"ד השלישי שלו. ג'ף בלייק גילה קמצוץ של כשרון עם התקפה שנגמרה למרבה ההפתעה בט"ד, פרדי מיטשל תפס מסירה מ-3 יארד והאיגלס צימקו את ההפרש ל-28. 2 הקבוצות לא הצליחו לייצר נקודות לקראת סופו של המשחק והאיגלס מצאו את עצמם בצד המפסיד גם השבוע.

ג'ון קיטנה לא עשה הרבה רעש מעמדת הק"ב עם 16/27 ל-160 יארד וט"ד, רודי ג'ונסון טחן 28 פעמים ל-99 יארד ו-3 ט"ד, טוראז' חושמנזדה (6 תפיסות ל-71 יארד וט"ד) וצ'אד ג'ונסון (5 תפיסות ל-67 יארד) בלטו בשורות התופסים.

קוי דטמר היה בזיוני עם 17/31 ל-202 יארד ו-3 איבודי כדור. אנדי ריד החליט לתת לכל הכוכבים שלו לנוח על הספסל ונתן הזדמנות לשאר השחקנים להראות מה הם יודעים לעשות. פרדי "דאון ראשון" מיטשל היה לא רע עם 6 קליטות ל-76 יארד וט"ד וגם רינו מהאה הצעיר הראה כמה הבזקים של כשרון, כשתפס 8 כדורים ל-62 יארד.

דנבר ברונקוס – אינדיאנפוליס קולטס 14:33

במשחק המאוחר צופי METV יכלו לקבל פריוויו לשבוע הבא. דנבר אירחה את אינדיאנה בידיעה שניצחון שלה יביא אותה ביום ראשון הבא למשחק מול... אינדיאנה. כל מי שקיבל דה-זה-וו מהעונה הקודמת, צודק. אותו תסריט בדיוק. גם בעונה הקודמת דנבר קראו את אינדי במחזור האחרון ושבוע לאחר מכן קיבלו בראש, הנה הימור לא פרוע: דנבר מקבלים ביום ראשון בראש. וכל כך למה?
כי מול המחליפים של המחליפים של אינדיאנה הם לא הצליחו לעשות שום דבר יצרתי יותר מאשר ריצה של ג'ייק פאלמר או שער שדה של אילם, בקיצור אוהדי דנבר- עצה חינם: בעוד שבוע אל תדליקו את הטלוויזיה. מאנינג יעשה מכם קציצות.

המשחק התחיל כשהגרמני בכבודו ובעצמו עולה לשחק, הוא זרק פעמיים וירד לנוח. המחליף שלו, הרוקי ג'ים סורגי, חתך את ההגנה של דנבר באופן מפחיד ובתום סידרה התקפית מרשימה שכללה 7/7 באוויר הוא מצא מרווין האריסון לט"ד של 7 יארד, ו 0-7.

דנבר הגיבו עם אשלי ללי המצויין שנותן עונה טובה עם 38 יארד מפלאמר ושוויון. סורגי בסדרה הבאה לא הסתדר עם הבליץ של דנבר והכדור חזר לפלאמר ומשם לרגל של אילם ושער שדה. עוד סדרה התקפית לא מוצלחת והכדור שוב חזר לפלאמר, אלא שהפעם הוא מצא את פטריק היפ חופשי ברחבת השער והקהל במייל הי התחיל להריח ניצחון קל, רק שבדיוק אז סורגי נזכר שהוא משחק באותה קבוצה של הגרמני ומצא את רג'י ווין ל-71 יארד וט"ד, 14-17 במחצית.

בדנבר חששו מהחצי השני אבל החברה מאינדי פשוט שמרו כוחות למפגש ביום שבת ובדרך הוציאו לדנבר את המיץ- חוסר השקעה בהתקפה ורצח בהגנה. בחצי השני שמה דנבר 13 נק' על הלוח מט"ד של פלאמר בריצה ושני שערי שדה, אינדי לא עשתה כלום, חוץ מלנוח וללמוד את כל התרגילים של דנבר.

פלאמר סיים עם 17/30 ל-246, 2 ט"ד ו-2 פאמבלים ועוד 15 יארד בריצה וט"ד.
טייטום בל ממשיך להוכיח את עצמו לקראת העונה הבאה וסיים עם 91 יארד ב-16 נשיאות.
אשלי ללי סיים עם 70 יארד ב-3 תפיסות וט"ד, רוד סמית סיים משחק טוב של 76 יארד ב-6 תפיסות.

אצל אינדי אף אחד לא ממש בא לשחק, ובכל זאת סורגי סיים עם 16/25 ל-168 יארד, 2 ט"ד והשמטה. רג'י ווין סיים עם 90 יארד וט"ד ב-3 תפיסות. (ינון ריאטי)

יתר התוצאות:

בולטימור רייבנס – מיאמי דולפינס 23:30
במשחק אחרון של העונה, בריאן ביליק חזר ליסודות כדי להשיג את הנצחון החיוני, ונתן לסוס העבודה שלו את הכדור 34 פעמים. ג'מאל לואיס שחרר את המפלצת שבתוכו עם 34 טחינות ל-167 יארד וט"ד . ללא טוד היפ קייל בולר שוב נראה אנמי (14/27 ל-142 יארד וט"ד) ולא הצליח להוביל את הקבוצה לט"ד כאשר הרייבנס כבר עמדו פעמיים בתוך קו ה-5 של הדולפינים. בולר הסתייע בטייט אנדים דניאל וילקוקס שקלט 6 כדורים ל-72 יארד וטרי ג'ונס שקלט כדור אחד לט"ד. ההגנה של העורבים מיררה את חייו של סייג' רוזנפלס עם 3 הפלות ק"ב ו-3 חטיפות ואדליוס תומאס בלט מעל השאר עם 5 תיקולים, 2 הפלות ק"ב ו-2 השמטות כפויות.

רוזנפלס הפתיע רבים כאשר הוא הנחית פצצה על ראשם של העורבים במהלך הראשון של המשחק, אך חוץ מאותם 76 יארדים וט"ד לכריס צ'יימברס הוא לא עשה הרבה. במשחקו הראשון כק"ב פותח דייק רוזנפלס ב-16 מתוך 38 ניסיונות ל-262 יארד, ט"ד ו-3 חטיפות. חסרונו של ריי לואיס במרכז ההגנה של הרייבנס הורגש והוכחה לכך היא הסטטיסטיקה של הרץ סמי מוריס שרשם 89 יארד וט"ד ב-12 נשיאות. כריס צ'יימברס נתן משחק מצוין עם 4 תפיסות ל-146 יארד וט"ד. זאק תומאס, שחזר מפציעה, בלט בשורות ההגנה עם 13 תיקולים.

פיטסבורג סטילרס - באפלו בילס 24:29
לסיפור הסינדרלה של הבאפלו בילס יש אמנם סוף עצוב ואת הפלייאוף הם לא יראו השנה, אך לקבוצה עם כל כך הרבה כשרון בהתקפה והגנה רצחנית יש סיכוי להפוך לאחת הקבוצות המובילות ב-AFC.

דרו בלדסו נראה חלש עם 16/30 ל-189 ו-2 איבודי כדור (השמטה וחטיפה) וכשהק"ב שלך נראה כמו שהוא נראה גם סופרסטאר כמו ויליס מקגהי, שהיה מעולה עם 18 ריצות ל-79 יארד ו-2 ט"ד, לא יעזור לך. לי אוונס לא הורגש כ"כ עם 2 תפיסות ל-63 יארד. בהגנה הצטיין נייט קלמנטס עם 7 תיקולים, 2 השמטות כפויות, חטיפה וט"ד.

הסטילרס שיחקו בלי הכוכב העולה בן רות'ליסברגר והאוטובוס המזדקן ג'רום בטיס, אבל משחק הגנה רצחני וקצת עזרה מהרוקי ווילי פארקר הקנו להם את הנצחון שהיה כל כך חשוב לביל קאוהר. טומי מדוקס היה בינוני עם 50% דיוק במסירה (12/24) ל-120 יארד, ט"ד ו-2 חטיפות, הרוקי פארקר היה יעיל כאמור עם 19 ריצות ל-102 יארד ואנטואן רנדל-אל נתן משחק לא רע עם 7 תפיסות ל-81 יארד וט"ד. בהגנה הצטיין ריקרדו קולקאלו עם 3 תיקולים, 1.5 הפלות ק"ב, והשמטה כפויה.


ניו אינגלנד פטריוטס – סן פרנסיסיקו פורטי ניינרס 7:21

משהו רע עובר על ההגנה של הפטריוטים כי לאפשר לקוואן בארלו לרוץ ליותר מ-100 יארד זה לא לעניין בכלל, זה לא הפריע לבריידי ודילון לחגוג על ההגנה המחוררת של הניינרס בדרך לנצחון חסר חשיבות. שני הרצים של הניינרס טחנו את שחקני ההגנה של ניו אינגלנד 35 פעמים ל-135 יארד כשבארלו עושה את רוב העבודה עם 25 ריצות ל-103 יארד. קן דורסי היה סולידי עם 18/29 ל-189 יארד וט"ד והסתייע בעיקר בשירותיו של הרוקי ר'שון וודס שקלט 3 כדורים ל-76 יארד. בהגנה בלט הליינבקר ג'ף אולבריץ' שרשם 12 תיקולים.

טום בריידי היה בינוני עם 22/30 ל-226 יארד, 2 ט"ד ו-2 איבודי כדור (השמטה וחטיפה) , אבל היה זה קורי דילון שהזריק פלפל להתקפה עם 14 ריצות ל-116 יארד, ט"ד ואיבוד כדור משלו.. הטייט אנד ג'ד וויבר בלט בשורות התופסים עם 4 תפיסות ל-62 יארד ושחקן נוסף שראוי לציון הוא הליינבקר מייק וראבל, שתפס ט"ד דומה לסופרבול האחרון. טדי ברוסקי היה מרשים בהגנה עם 15 תיקולים. (שחף רודברג)


דטרויט ליונס – טנסי טייטאנס 24:19

טנסי באה לדטרויט למשחק עם השלכות על הפלייאוף, במציאות אחרת. שמועות בדטרויט אומרות שלא ממש מרוצים מג'ואי הרינגטון שלא ממש התפתח לק"ב שציפו ממנו, אז הרינגטון בא למשחק ונלחם על עתידו. 33/49 ל-346 יארד לא נשמע רע אבל ט"ד אחד, שתי חטיפות והשמטה משנים את המצב. טנסי עם בילי וולק לא ממש התאמצה. וולק מצא את האיש שהוא הכי אוהב בליגה- דרו בנט לעוד ט"ד וססים את הערב עם 16/28 ל-175 יארד. דאג ג'ונסון (האיש והשקית החומה על הראש) שיחק בסוף המשחק בשורות טנסי והצליח לא למסור לדטרויט! הישג חריג! היו עוד שחקנים במשחק הזה- אנטואן סמית ב-21 ריצות נתן 89 יארד וט"ד ומען טנסי, קווין ג'ונס נתן 72 יארד ב-19 ריצות לדטרויט וכולם היו מאוד מרוצים בסוף הערב. בייחוד טנסי שסיימה את העונה עם 5 ניצחונות.


יוסטון טקסאנס – קליבלנד בראונס 22:14

במקום אחר, בקצה אחר, התרחש נס ספורטיבי בקנה מידה יוצא דופן- הקליבלנד בראונס השיגו ניצחון אחד ברצף ובכך הם מסיימים את העונה עם 4 ניצחונות ובחירת דראפט גבוהה. המשחק שהיה נטול צופים ונטול עניין קיים בדיוק את ההבטחה- כלום. לי סאגס סיים את העונה הזו, בדיוק כמו את הקודמת, עם משחק מצוין של 131 יארד ב-26 נשיאות. הסכום הזה, אגב, יוצא יארד אחד יותר ממשחק המסירות של יוסטון שהחליטה לא להופיע למשחק היום, מלבד כמובן דומאניק דיוויס שנן 103 יארד וט"ד בריצה ועוד 42 יארד במסירה. למי שממש מתעניין אז דיוויד קאר היה אדיש עם 114 יארד ב-15/25 וט"ד. קלי הולקומב זכה בהגרלה ופתח בשורות החומים ולא הזיק יותר מידי עם 228 יארד ב-20/29 ט"ד ושתי חטיפות. עוד בלט פיל דאסון שנתן 5 שערי שדה (45,45,29,22,22).


שיקאגו ברס – גרין ביי פאקרס 31:14

עוד משחק משמים היה היום בעיר הרוחות, ובטח תשמחו לשמוע שברט פארב שיחק מול השיקאגו ברס ועשה בית ספר לדובים בכל הקשור למשחק מסירות. תומאס ג'ונס שוב היה בודד בצריח והוא לבד החזיק את שיקאגו במשחק עם 108 יארד ב-26 ריצות ושני ט"ד, אבל שצ'אד הטצ'ינסון מוסר לדארן שארפר מגרין ביי, קשה לנצח. צ'אד היה סביר 20/29 ל-196 יארד. הוא היה נורא בכל מה שקשור בשמירה על הכדור- פאבמל וחטיפה. פארב, למי שממש רוצה לדעת: 9/13 ל-196 יארד ושני ט"ד..קרייג ניל החליף אותו באמצע הרבע השני והיה סביר עם 7/13 ל- 131 יארד וט"ד. ככה שפארב בקצת יותר מרבע משחק היה הרבה יותר טוב מהאצ'ינסון במשחק מלא, אבל את זה הרי כולם יודעים

עוד תוצאות

וושינגטון רדסקינס – מינסוטה וייקינגס 18:21
איך אפשר גם לרשום יותר יארדים, גם לא לאבד כדורים, גם לכפות על היריב שני איבודים ועדיין להפסיד? עושים עבירות, מפילים כדורים, רושמים רק 52 יארד על הקרקע. ברוכים הבאים למופע הלוזריות של הוויקינגים. דאנטה קולפפר היה סביר איכשהו עם 27/44 ושני טאצ'דאונים, אבל הם באו מאוחר מדי. כריס קולי העלה את אדומי העור ל-0:7, רוברט רויאל עשה 3:14, וגכשרנדי מוס (5 תפיסות, 66 יארד) תפס סוףסוף טאצ'דאון שלא נפסל על עבירה שטותית של מישהו, לאדל בטס מיד החזיר את היתרון לגודלו הקודם. מרכוס רובינסון צימק לקראת הסוף, אבל אז נותרו רק 12 שניות על השעון ומינסוטה נאלצה להתפלל שהבעיטה של ג'ון קייסי בקרוליינה לא תשלח את המשחק ההוא להארכה. מינסוטה בפלייאוף עם מאזן 8:8, ומייק טייס בפלייאוף לראשונה בשלוש עונות מלאות. עם החומר שיש לו, זו תעודת עניות.

סיאטל סיהוקס – אטלנטה פאלקונס 26:28
סיאטל כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף בשבוע שעבר, אבל היא נלחמה אמש על משהו חוב רק קצת פחות: יתרון ביתיות בסיבוב הראשון. אחרי קשיים מרובים, עלה בידיה לנצח הרכב חסר של אטלנטה, שמזמן הבטיחה עלייה חופשית לסיבוב השני. הבזים דווקא עלו ליתרון ראשונים, ממסירה של מייקל ויק, ששיחק מעט יותר מרבע אחד, לפירלס פרייס (כן, הוא עוד חי). סיאטל השוותה, אבל אטלנטה הוסיפה שער שדה, והחזרת חטיפה לטאצ'דאון של הרוקי המחונן ד'אנג'לו הול. סיאטל צימקה וירדה למחצית בפיגור 3. במחצית השנייה דאגו הטייט אנד ג'רמי סטיבנס והקווטרבק מאט האסלבק להפוך את הקערה. אטלנטה השיגה ט"ד מצמק ממש בשניות האחרונות, אבל לא הצליחה בהמרה לשתי נקודות, שהיתה משווה את התוצאה. האסלבק היה מדויק מאד עם 21/27 ל-191 יארד, שני ט"ד וחטיפה באוויר ועוד ט"ד בריצה. שון אלכסנדר היה טוב כהרגלו עם 1219 ריצות ל-80 יארד וטאצ'דאון. בסוף חסר לו יארד אחד כדי להשתוות לקרטיס מרטין מהג'טס בראש טבלת הרצים העונתית. באטלנטה המשיך ווריק דאן להצטיין עם 25 ריצות ל-132 יארד, אבל נכשל באותה המרה בסוף המשחק. הניצחון מקנה לסיאטל את אליפות ה-NFC מערב, ואת הזכות לארח את הראמס לעימות פלייאוף בשבת הקרובה.

אריזונה קארדינלס – טאמפה ביי באקנירס 7:12
עונת הבכורה של דניס גרין במדבר מסתיימת באקורד חיובי. המשחקר עצמו היה משעמם, למעט מסירה גדולה של שחקן השנה השנייה כריס סימס לרוקי המעולה מייקל קלייטון. הגנת אריזונה המצוינת חטפה שני כדורים וכפתה עוד שני איבודים.

סן דייגו צ'ארג'רס – קנזס סיטי צ'יפס 17:24
הצ'ארג'רס, גם בלי הרבה שחקני הרכב, שלטו ללא עוררין בקרב מול היריבה ל-AFC מערב. דאג פלוטי הוותיק מסר לטאצ'דאון אחד, וכך עשה גם הרוקי החוצפן פיליפ ריברס, שראה דשא לראשונה העונה לאחר שהפנים שאול דרום קליפורניה זה לא מקום כזה גרוע להיות בו אחרי הכל. ההגנה המצוינת של חזיזי הברק חטפה לקנזס סיטי ארבעה כדורים. טוני גונזאלס המצוין סיים עם 14 תפסיות ל-144 ודווקא בעונה שבה הצטרפו עליו כמה חבר'ה חדשים לשורת העילית של הטיי-אנדים בליגה, קבע שיא NFL ליארדים בתפיסה בעמדה. יפה לו מאד, אבל בפלייאוף יהיה דווקא אנטוניו גייטס, מסן דייגו, שראה את המשחק רגל על רגל אמש והתכונן לדבר האמיתי.

אוקלנד ריידרס – ג'קסונוויל ג'אגוארס 13:6
אחרי שירו לעצמם ברגל בשבוע שעבר עם הפסד ביתי, שהוציא את הגורל שלהם מידיהם, עשו הג'ואגוארס את מה שיכלו עם ניצחון על אוקלנד החזקה, ואז הלכו לשמוע שמשיח לא בא, ובטח לא לדנבר (שהיתה צריכה להפסיד כדי שהיגוארים יעלו). על המשחק חבל להרחיב את הדיבור, מלבד תפיסת קלאץ מדהימה של מי אם אל ארנסט ווילפורד, התופס האלמוני שתפיסותיו המכריעות סידרו העונה ליגוארים שלושה ניצחונות לפחות. הוא תפס כדור ביד אחת סמוך לרחבת היעד, ובמהלך הבא עשה מזה גרג ג'ונסז הצעיר את ט"ד הניצחון. הגנת היגוארים חטפה לקרי קולינס המסכן שלושה משלוחי מנות.

ניו יורק ג'איינטס – דאלאס קאובויס 24:28
איליי מאנינג רשם ניצחון ראשון בעונת בכורה לא קלה, וטיקי בארבר הפך לרץ המוביל בתולדות המועדון, במשחק שהיה הרבה יותר מבדר מכפי שנראה על הנייר. דאלאס הלמה ראשונה בשער שדה. איליי מצא את הטייט אנד המחליף ויסנטה שיאנקו לטאצ'דאון ראשון, אבל דאלאס דייקו בבעיטה עוד פעמיים וירדו למחציטת ביתרון 7:9. דאלאס הגדילה יתרונה בטאצ'דאטון נאה ברבע השלישי, הג'איינטס הלמו חזרה פעמיים, דאלאס החזירה לעצמה את היתרון ד!ף49 דקות לסיום מרגלי ג'וליוס ג'ונס המצוין (29 ריצות ל-149 יארד וט"ד), אבל איליי מצא את טיקי בארבר ל-23 יארד כדי להיכנס לשטח דאלאס, טיקי רץ עוד כמה פעמים, ובסוף חדר מיארד אחד כדי לקבוע ניצחון ראשון לרוקי, ועוד תואר קטן לעצמו – שיאן המועדון ביארדים בריצה לעונה בודדת, עם 1,518.

טבלאות סופיות

AFC מזרח

Y - ניו אינגלנד פטריוטס 2:14
W- ניו יורק ג'טס 6:10
באפאלו בילס 7:9
מיאמי דולפינס 12:4


AFC צפון

Z - פיטסבורג סטילרס 1:15
בולטימור רייבנס 7:9
סינסינטי בנגאלס 8:8
קליבלנד בראונס 12:4

AFC דרום

X- אינדיאנפוליס קולטס 4:12
ג'קסונוויל ג'אגוארס 7:9
יוסטון טקסאנס 9:7
טנסי טייטאנס 11:5

AFC מערב

X - סן דייגו צ'ארג'רס 4:12
W - דנבר ברונקוס 6:10
קנזס סיטי צ'יפס 9:7
אוקלנד ריידרס 11:5



NFC מזרח

Z - פילדלפיה איגלס 3:13
ניו יורק ג'איינטס 10:6
דאלאס קאובויס 10:6
וושינגטון רדסקינס 10:6

NFC צפון

X - גרין ביי פאקרס 6:10
W - מינסוטה וייקינגס 8:8
דטרויט ליונס 10:6
שיקאגו ברס 11:5

NFC דרום

Y - אטלנטה פאלקונס 5:11
ניו אורלינס סיינטס 8:8
קרוליינה פנת'רס 9:7
טאמפה ביי באקנירס 11:5

NFC מערב

X - סיאטל סיהוקס 7:9
W -סט. לואיס ראמס 8:8
אריזונה קארדינלס 10:6
סן פרנסיסקו 49' 14:2

W – עלו לפלייאוף כוויילד קארד
X – עלו לפלייאוף כראש בית
Y – עלו ישר לסיבוב השני
Z – הבטיחו ביתיות לאורך הפלייאוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully