וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטלמך, קפטן נערות ארה"ב

אשר גולדברג

3.1.2005 / 3:37

מורן סטלמך (17), נכדתו של ראש הזהב, תגיע למכבייה הקרובה כקפטן נבחרת נערות ארה"ב בכדורגל עד גיל 18

המשלחת האמריקנית למכבייה הקרובה תהיה הגדולה ביותר של ארה"ב, למעלה מ-800 ספורטאים יגיעו, כמות גדולה מהמשלחת לאולימפיאדה באתונה. אחת מהספורטאיות היא מורן סטלמך בת ה-17, שאמורה להיות הקפטן של קבוצת הכדורגל של נערות ארה"ב עד גיל 18. מורן היא נכדתו של אחד מגדולי הכדורגלנים בישראל, נחום סטלמך ז"ל, שהלך לעולמו לפני ארבע שנים.

בשבוע שעבר התקיימו בפלורידה מבחנים לנבחרת האמריקנית, 400 נערות התמודדו על 20 המקומות. ועדת המומחים, שאחד מהם היה רוני שניידר, מאמן נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל עד לא מכבר, בחרו להתקפת הקבוצה את מורן סטלמך, בתם של טלי ויובל, לשעבר שחקן נוער ונערים בהפועל פ"ת ובנם של נחום ונירה סטלמך, תיבדל"א.

מורן היא ספורטאית מצטיינת, הכוכבת של ביתה ספרה היהודי הפרטי. היא לובשת את החולצה מספר שמונה המפורסמת של סבא, משחקת בקישור ומצטיינת במשחק ראש מעולה. גם אחיה התאום, רע, מצטיין כשחקן כדורמים בנבחרת בית הספר. הסבתא נירה סיפרה שבביקורים השנתיים של נחום אצל בנו, הוא היה מקדיש שעות למשחק בפארק ובחצר עם מורן הצעירה, והתלהב כשהנכדה הקפיצה יותר ממנו על הרגל ונגחה כדורים. "יש לך ראש זהב מצויין, טוב יותר מהסבא שלך", אמר לה לא פעם.

שני ראשי המשלחת, עו"ד ג'ורדן ויינשטיין ומארק קאנו, ביקשו מהתאחדות לכדורגל וממארגני המכבייה להציב לטורנירים נבחרות חזקות.

נחום סטלמך - מושגי יסוד

ראש הזהב ; 61 הופעות בנבחרת, קפטן מ-1960, עד שפרש ב-68 ; 22 שערים בנבחרת, 158 בהפועל פ"ת, עימה זכה בשש אליפויות ובגביע מדינה אחד ; הנגיחות המפורסמות: 56', לרשתו של לב יאשין וב-57' נגיחה שהביאה את הגביע לפ"ת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully