וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כנראה שיש עלינו כישוף"

לירן מוסלי, דורון ברגר ותומר לוי

3.1.2005 / 8:00

איך שני מאמנים קודמים, 11 שחקנים על המגרש ועשרות חברי הנהלה ודירקטוריון, לא עלו על מה ששייע עלה אתמול אחרי ההפסד לחיפה? רוני לוי: "יש מקום לשחרר שחקנים אצלנו"

המפגש בין מכבי חיפה לצל של הפועל תל אביב הוליד מפגש משעמם. משחק עצל עם שירים עצלים ביציע וכמות גדולה של בטלנים על המגרש. הפועל דווקא פתחה טוב עם שני מצבים בדקה הראשונה, אבל אוגבונה הצליח לבעוט מתיבת החמש לראשו של עידן טל שהתחבא בפינת השער. ההמשך היה חלש מצד שתי הקבוצות, אבל בעוד חיפה יכולה להרשות לעצמה גארבג' טיים מתמשך ומפוהק עד משחקי הגביע, להפועל של שייע, קבוצה שבתחילת העונה דיברה על תואר והיום היא מלכת התחתית, אין את הלוקסוס. אחרי המשחק דיבר פייגנבוים על חוסר מזל. משום מה לא הזכיר את חוסר היכולת להבקיע מול חיפה הרדומה של אתמול וחוסר היכולת לשחק כדורגל ראוי. גם חיפה לא ראויה למחמאות - חוץ מעידן טל שעשה את שלו, אבל כרגיל מתעקש למסור שבריר שנייה מאוחר מדי - אבל עם פער של 13 נקרודות בצמרת היא לא ממש זקוקה להן.

למרות ההפסד, עושה רושם שהפועל מתייצבת. יכולת טכנית טובה יותר של אוגבונה או מארקש, שהיה אתמול איום ונורא, היתה יכולה להיות שווה נקודה. ג'ון פנטסיל, טל חן ושי אבוטבול נותנים סיבה לאופטימיות אם רק יפסיקו לבעוט ליציעים. לפני המשחק דיבר שייע על אלמדון חסר הניסיון. אולי בגלל זה העדיף מארקש בדקה ה-18 לשחרר בעיטה תמוהה מרחוק כשהדרך לשער היתה פתוחה לגמרי. ביציע התווכחו אם המערך הוא 4-5-1 או 4-3-3. מה זה משנה כשהשחקנים לא נלחמים. חוץ מפנסטיל שהרוויח ביושר את תשואות האוהדים.

זרים. ארבעה ברזילאים, ארגנטינאי ושני אפריקאים היו אתמול על המגרש. האירופים נעלמים מליגת העל ואיתם הכדורגל עם הקלאס.

פרקטיקה. כשהתפזר העשן נשארנו עם 13 נקודות יתרון בצמרת הטבלה לחיפה (אליפות) ומקום אחרון עם הפרש ארבע נקודות מהקו האדום למועדון הכי גדול של הפועל (ליגה לאומית?).

בקשה לרוני לוי. תן לבירוק לשחק. וגם לליאור רפאלוב ועדן בן בסט. רק מהלך דרמטי (ושל מי בדיוק?) ייקח ממך אליפות מוצדקת. בנה עתודות, כי קטן, טל ורוסו לא יהיו כאן לנצח ומועדון עם מחלקת נוער כמו מכבי חיפה לא יכול להמשיך להיבנות על שכירי חרב, טובים ככל שיהיו.

שביט אלימלך: "יש שינוי"

בסיום המשחק הפתיע שייע פייגנבוים, מאמן הפועל ת"א, כששוחח עם מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, הנשיא יעקב שחר והמנכ"ל איתמר צ'יזיק. לפני המשחק שוחח יו"ר דירקטוריון הפועל ת"א, חיים רמון, עם שחר. רמון ביקש לפחות אחד משלושת השחקנים - רביד גזל, מיכאל זנדברג ואליניב ברדה. בחיפה אמרו כי יוטל וטו על העברתם של זנדברג וגזל, על ידי המאמן רוני לוי. היחיד שיכול לעבור הוא אליניב ברדה, רק אם יביע רצון לעזוב את הקבוצה. "יכול להיות שיש מקום לשחרר שחקנים כדי לאפשר להם לשחק יותר עד סיום העונה", אמר לוי.

בהפועל ת"א היו מאוד מרוצים בסיום המשחק מהיכולת. "אני לא מבין את ההחמצה בדקה הראשונה. זה לא ייאמן להחטיא מרבע מטר, עם פצצה כזאת", אמר פייגנבוים. "זה נראה ממש שיש עלינו כישוף. ספגנו שער מכלום, משום דבר. עם יכולת כזו, אנחנו נתקדם בטבלה. מכבי חיפה הגדולה לא הצליחה לעשות הרבה מול הפועל ת"א. הם אומנם משחקים יפה, אבל אנחנו גרמנו להם שהם לא יגיעו אפילו למצב אחד ליד השער שלנו".

השוער שביט אלימלך אמר כי "יש שינוי. עמדנו היום טקטי בצורה טובה, ספגנו שער עצמי. הכדור פגע בשחקן שלנו ואז בשחקן שלהם". רוני לוי אמר על עידן טל כי "מדובר בשחקן מדהים, עם איכויות נדירות ביותר בהגנה ובהתקפה".

גיא עמוסי, מנכ"ל הפועל ת"א, אמר שעד מחר בבוקר תתקבל בקבוצה החלטה כיצד לנהוג בנושא החיזוק. אתמול קיבלה הקבוצה הודעה כי משחקה מול הפועל נצרת עילית הוקדם ליום שישי, מה שמטיל בספק את קיומו של משחק גביע הטוטו מול בני יהודה. "אני לא מבין את הבלגן הזה, רק בישראל זה יכול לקרות", אמר פייגנבוים.

אלון חרזי סבל ממתיחה בשריר הירך ולכן הוחלף על ידי אורי אוזן. לאחר המשחק התלונן רוברטו קולאוטי על עבירות קשות של אסי דומב ללא תגובת השופט. אריק בנאדו התעמת במשחק עם טל חן, ורק לאחר התערבות השחקנים נמנע עימות קשה יותר. מחר תתקבל ההחלטה על תאריך הניתוח של ג'ובאני רוסו בגרמניה. ניר דוידוביץ' בספק גם למשחק הקרוב.

כינוס חירום בוולפסון (ספורט 5)

במתחם וולפסון לא זוכרים מתי סגרה הפועל ת"א את טבלת ליגת העל לאחרונה. האדומים קיוו להיחלץ מהמקום האחרון אחרי המשחק מול מכבי חיפה, אבל שער של עידן טל השאיר אותם מאוכזבים והיום (שני) נפגשו מנכ"ל הקבוצה, גיא עמוסי, והמאמן, שייע פייגנבוים לישיבת חירום.

הפועל לא הצליחה להתחזק במהלך הפגרה, אחרי שכל השחקנים הזרים שהגיעו למבחנים אכזבו. עמוסי ופייגנבוים היו מאד מעוניינים לקלוט את מיכאל זנדברג, אליניב ברדה ורביד גזל ממכבי חיפה, ובקבוצה עדיין ממתינים לתשובתם של הירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully