וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתיד מחלקות הנוער בסכנה

דורון ברגרפרוינד

3.1.2005 / 8:17

איצ'ה מנחם מתכוון להיפגש עם שרת החינוך והספורט בעקבות חשש כי דו"ח דוברת יחסל את בתי הספר לכדורגל

איצ'ה מנחם, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, מקווה להיפגש בקרוב עם לימור ליבנת, שרת החינוך התרבות והספורט, בעקבות חשש של בכירים בהתאחדות כי יישום דו"ח דוברת יגרום לנזק גדול למחלקות הנוער. בהתאחדות חוששים כי החל מספטמבר 2005, מועד יישום הדו"ח, יתקשו מחלקות נוער רבות לפעול, כמו גם הנבחרות הצעירות של ישראל, בגלל הנהגת יום לימודים ארוך.

מי שהתריע בפני מנחם אודות השלכות הדו"ח הוא יו"ר ועדת הנוער, נתן סלובטיק. בדיקתו של סלובטיק גילתה כי על פי הדו"ח, אמורים מאמני הכדורגל להעביר חוגים במסגרת בית הספר. מאחר ומדובר בשחקנים הלומדים במספר בתי ספר, לא ניתן יהיה לאמן אותם ביחד. בהתאחדות יודעים כי לקבוצות הבכירות יש מתקנים עם תאורה לילית, בעוד שבחלק גדול מהמעדונים יתקשו לאמן את השחקנים בערב.

בהתאחדות מקווים להגיע עם אנשי משרד החינוך להסדר, על פיו שחקני נבחרות ישתחררו בשעה מוקדמת מבית הספר. אלא שגם פיתרון זה בעייתי, בעיקר בשל שאלת הביטוח של השחקנים, כאשר האחריות הביטוחית עד השעה 16:00, אמורה להיות על בתי הספר. סלובטיק אמר אתמול: "אם לא יבואו לקראתנו, עתיד מחלקות הנוער בסכנה. הדבר עלול לגרום לקריסה של הקבוצות והנבחרות, חייבים לדאוג לנושא במהירות. מדובר בבעיה של עוד ענפי ספורט".

לפחות נושא אחד יעמוד לזכות הקבוצות וזהו היום החופשי המתוכנן בימי שישי שיאפשר קיום משחקים לא רק בשבת בבוקר, אלא גם בשישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully