וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ברגל, לא בראש. אולי עם הכתף

אלון עידן

3.1.2005 / 8:55

הפועל תל אביב לא כובשת שערים. אדם, שמסיבות עלומות מקפיד לצפות במשחקי הקבוצה, עשוי להעביר חיים שלמים מבלי להתוודע לסיטואציה שלשמה הומצא המשחק - כדור ברשת.

יש הרבה דרכים להכניס כדור לתוך רשת. בעיטה למשל. כדי להכניס כדור לתוך הרשת בעזרת בעיטה, כל שעל השחקן הבועט לדעת זה לבעוט. העניין הוא שהבעיטה חייבת להילקח מאזור סביר, משהו בסביבות ה-25 ,20 מטר משער היריבה. כדי לבעוט מאזורים כאלה, חייבים להגיע לאזורים כאלה. כדי להגיע לאזורים כאלה, חייבים לצלוח אזורים אחוריים יותר. כדי לצלוח אזורים אחוריים יותר, חייבים לשחק כדורגל. בעיה.

מאחר שבעיטה אינה אופציה עבור הפועל תל אביב, ראוי לדון באפשרות של נגיחה. כדי לכבוש שער בנגיחה, צריכים שחקן אחד שיודע לנגוח ושחקן נוסף שיודע להגביה לשחקן שיודע לנגוח. בהפועל תל אביב אין כרגע שחקן שיודע לנגוח. אבל גם אם היה שחקן שיודע לנגוח, בהפועל ת"א אין כרגע שחקן שיודע להגביה לשחקן שנגיד יודע לנגוח. אבל נאמר שהיה שחקן שיודע להגביה לשחקן שנאמר שיודע לנגוח. זה לא מספיק: בהפועל תל אביב אין כרגע שחקן שיודע למסור לשחקן שנגיד יודע להגביה לשחקן שנגיד יודע לנגוח.

כך שנגיחה ובעיטה אינן אופציות עבור הפועל ת"א. לכן, ראשי המועדון חייבים לשקול אפשרויות נוספות, פחות שכיחות. דחיקה עם הכתף למשל. בניגוד לרגל ולראש, עד כה לא הוצגו ראיות כנגד עבודת הכתף של שחקני הקבוצה. עם מעט עבודה באימונים, אוגבונה עוד עשוי להפתיע ולהכניס לרשת כדורים רבים בעזרת הכתף. גם כפיר אדרי נראה שחקן כתף פוטנציאלי, שלא לדבר על בעיטות כתף מסובבות של רוזן מ-20 מטר.

חייבים להודות, המועדון אינו מסתדר בימים אלה עם הכדורגל הפשוט, הסטנדרטי, המסורתי. אולי הגיע זמן הכתפיים. ואם לא כתפיים, המדענים עדיין תרים אחר יעודו של התוספתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully