וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזוזות בהנהלת בנק לאומי: יונה פוגל עובר מהשיווק לראשות החטיבה הבנקאית; גדעון שור מצטרף לבנק כאחראי על רגולציה

שלומי גולובינסקי

3.1.2005 / 9:00

המערך בראשו יעמוד גדעון שור יהיה אחראי על דוברות, יחסי ציבור ופרסום; יונה פוגל ימשיך לכהן כיו"ר הדירקטוריון של חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד, שתועבר לאחריות החטיבה הבנקאית



בנק לאומי דיווח אתמול על כמה מינויים בהנהלתו הבכירה, אך המינוי שמסתמן כמעניין ביותר הוצנע בתחתית ההודעה לעיתונות - גדעון שור יעמוד בראש מערך תקשורת ורגולציה חדש. המערך יהיה אחראי על דוברות, יחסי ציבור ופרסום.



שור הצטרף ללאומי לאחר ששימש יועץ כלכלי של איגוד הבנקים. בתפקידו זה היה המבקר החריף ביותר של מסקנות ועדת בכר לרפורמה בשוק ההון. לפני כן היה שור ממונה על ההסברה בבנק ישראל, חבר הנהלת בנק ישראל ודירקטור מטעם המדינה בבנק האירופי לפיתוח.



עוד דיווח לאומי כי שמואל זוסמן, משנה למנהל הכללי האחראי על המשאבים וחבר הנהלת הבנק, יפרוש לגמלאות בסוף הרבעון הראשון של 2005 לאחר 45 שנות עבודה בבנק. בלאומי ימשיכו לדאוג לזוסמן, שעם פרישתו ימונה ליו"ר הדירקטוריון של בנק ערבי-ישראלי, הנמנה עם קבוצת לאומי.



גם יונה פוגל, כיום סמנכ"ל בכיר לשיווק ופיתוח אסטרטגי, משנה מקום; פוגל עתיד להיכנס בעוד כשבועיים לתפקיד חדש, ראש החטיבה הבנקאית. הוא ימשיך לכהן כיו"ר הדירקטוריון של חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד, שתועבר לאחריות החטיבה הבנקאית.



תפקידי מערך השיווק והפיתוח האסטרטגי, שעליהם היה מופקד פוגל בשנים האחרונות, יפוצלו בין החטיבות העסקיות לבין יחידות חדשות במטה. כן יקים לאומי מערך אסטרטגיה ופיתוח עסקי שיהיה אחראי לתכנון האסטרטגי של הקבוצה ולרכישות ומיזוגים בחו"ל. בראש המערך החדש יעמוד פרופ' דני צידון, שהצטרף באחרונה לבנק. צידון הוא פרופסור לכלכלה באוניברסיטת תל אביב, ושימש בעבר ראש מטה הסדר הקיבוצים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully