וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הזין

כתבת וואלה! אופנה

4.1.2005 / 9:51

הגיע הזמן שבנים יתחילו לסדר את הפריזורה התחתונה, כדי לחסוך לנו מציצות בג'ונגל דוחה ובלתי מטופח, וגם כדי להוסיף לעצמם עוד כמה סנטימטר

אם ביליתן מספיק זמן במיטות של גברים שונים, בוודאי נתקלתן בתופעת שיער הערווה הגברי המצמח-פרא. לא מדובר באזור שמשאיר רושם מטונף, אלא בכזה שלא עושה חשק להתקרב אליו עם הפה, ומטיל בספק את קיום האקט כולו. יש ערווה ג'ינג'ית, יש מתולתלת יש דלילה ויש צפופה. אבל מה שמאחד את מרביתן, הוא חוסר הטיפוח. גברים, בניגוד לנשים, לא משקיעים מחשבה אסתטית לגינון האזור. מאיתנו הבנות, נדרש להיות נקיות מסודרות ומגולחות למשעי, למען מין אוראלי כהלכתו, בזמן שאתם הגברים מצמחים בלי בושה יערות טרופיים סבוכים. המושג היגיינה לא מתחבר אצלכם לאזור הזין משום מה. אנחנו אמורות למצוץ לכם את הנשמה דרכו, אבל אנחנו לא רוצות למות מחנק, ואיכות האוויר באזור היא בעייתית לפעמים.

הרשו לי להציע קונספט חדש: גיזרו, גיזמו וגלחו גם אתם מדי פעם. נראה אתכם עומדים במקלחת, ברגליים פתוחות, עם הסכין, מנסים לתת עבודה מושלמת, כזאת עם צורה, גובה אחיד ועם קו מפשעה אחיד. נראה אתכם. כך תחשפו את העור הרגיש הזה לעינוגים נפלאים, משב הרוח הרענן בסוף הוא בונוס, חשפו את הביצים שלכם לעיני כל, שזה בכלל פתח לענף מיני חדש, והכי חשוב: הזין שלכם יקבל את המקום הראוי לו: נקי, עומד ומצוחצח למשעי. הוא יראה כאילו עכשיו הוא יצא מהעטיפה, ורק מחכה להיכנס לאיזה פה.

הכרתי פעם בחור כזה, ואני מודה שהוא פשוט ניצח את כל שאר הבחורים שעברו במיטה שלי. לעד הוא יישאר כוכב הפורנו המועדף עלי (אבל זה כבר תסביך אחר שלו). הוא לימד אותי כל מיני דברים, אבל אצלו גיליתי את הזין. ה – זין. זה לא שהוא התהדר באבר מרשים בגודלו או בצורתו, אבל ההגשה, בנים, ההגשה עשתה את כל ההבדל. זין שנראה ככה עושה חשק לעוד. חשק ששערות ערווה לא ממש מצליחות לעורר.

נסו ותיווכחו - חיי המין שלכם ישודרגו לחלוטין. הזין שלכם יהפוך למונומנט שלא נראה כדוגמתו במיטות אחרות. אם ממש תשקיעו, אפשר להפוך את זה לשיחת הערב: אפשר לעשות תספורות, ולגלות את חדוות היצירה. זה אולי יוביל למבטים מבועתים מדי פעם, אבל מי שלא יכולה לקבל זין בהתגלמותו, לא תדע לקבל אותו כמו שצריך נקודה.

הזין שלכם הוא הרי המוח האמיתי מאחורי כמעט כל דבר שאתם עושים, וזין הוא אגו, ואגו, חבר'ה, צריך לטפח. נכון, אולי זה נראה כמו מטרד בהתחלה, וזה נשאר מטרד, כי זאת השתעבדות. אבל מה זו טרדה קלה במקלחת לעומת לילה שלא תשכחו במהרה ובחורה שתרצה עוד מהמונומנט הזה שהתפסל לכם בין הרגליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully