וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שהביא את היוגו והסובארו לארה"ב מתכנן להפוך ליבואן המסחרי הראשון של מכוניות מוזלות מתוצרת סין

סוכנויות הידיעות

3.1.2005 / 11:29

Visionary Vehicles, החברה בבעלותו של יזם הרכב מלקולם בריקלין, הודיעה כי חתמה על עסקה עם צ'רי אוטומוביל, יצרנית רכב בבעלות ממשלת סין, למכירה של מכוניות מתוצרת צ'רי בארה"ב; דיווחה AP



Visionary Vehicles, החברה בבעלותו של יזם הרכב מלקולם בריקלין, הודיעה ביום ראשון כי חתמה על עסקה עם צ'רי אוטומוביל (Chery Automobile), יצרנית רכב בבעלות ממשלת סין, למכירה של מכוניות מתוצרת צ'רי בארה"ב, דיווחה AP.



החברות מתכננות למכור 250 אלף רכבים מחמישה דגמים בשנה הראשונה, 2007, במטרה להגיע למכירות של מיליון יחידות מ-8-10 דגמים עד 2012, אמר פול למברט, מנהל ב-Visionary. למברט אמר כי החברה מתכוונת למכור כלי רכב במחיר הנמוך בהרבה מהדגמים הקיימים כיום, במקביל לשמירה על רמת איכות הזהה לזו של יצרניות הרכב היפאניות.



בריקלין עמד מאחורי מכירת מכוניות יוגו (Yugo) המוזלות מתוצרת יוגוסלביה בארה"ב בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90. החברה שלו, יוגו אמריקה, התמוטטה ב-1992 על רקע נפילה במכירות ובעיות ייצור ביוגוסלביה שסועת המלחמות. הוא אף החל ביבוא מכוניות סובארו מיפאן ב-1968, וייסד ב-1974 חברה קנדית קצרת יומין לבניית מכוניות הספורט בריקלין SV-1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully