וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקו אותה

3.1.2005 / 12:18

לראשונה בישראל: ערוץ הגיימרים - ערוץ המוקדש למשחקי מחשב ווידאו בלבד

ביום שלישי, ה- 18 בינואר 2005, יעלה לאוויר ערוץ GAME ONE בהפקת ענני תקשורת. הערוץ ישודר ב- yes באפיק 26 וישודר במשך 24 שעות ביממה. הערוץ פונה לחובבי משחקי המחשב בכל הרמות ויעסוק בכל סוגי המשחקים הקיימים בעולם. בערוץ יושמו דגשים על משחקים מז'אנר הפעולה- משחקי יריות, מכות, מרוצים וז'אנר הספורט- פיפ"א NBA ועוד...

GAME ONE ישדר תוכניות שמתאימות ל- 5 אוכלוסיות של שחקנים:
שחקני מחשב PC ,שחקני קונסולות (פלייסטיישן, XBOX ), שחקני רשת ,שחקני סלולר ועוד. הערוץ ישדר תכני רכש משני מקורות: G4האמריקאי ו- gamer הבריטי. כמו כן, יהיו בערוץ הפקות מקור שיביאו לידי ביטוי את השוק הישראלי.

בישראל מעל 400,000 איש, המגדירים עצמם כחובבי משחקי מחשב, וחלקם אף מגדירים עצמם כגיימרים לכל דבר. השידורים בערוץ צפויים להכיר לצופים את המשחקים והעולם שמאחוריהם, את האנשים ששולטים בתעשייה וכמובן את האופן שבו מיוצרים המשחקים.

GAME ONE הוקם על ידי חברת אטארי ,נרכש על יד חברת MTV וקיים בצרפת למעלה מ- 8 שנים. קהל היעד של Game One נע בין גילאי 12- 30. הערוץ פונה בעיקר למסה הרחבה שכוללת גיימרים בינוניים ומטה, אך עם זאת, יהיו גם תוכניות שיתאימו לגיימרים כבדים.

חלק מהתוכניות שישודרו בערוץ GAME ONE

בליסטר:
התוכנית שמקיפה את כל עולם משחקי האקשן, היריות (shooters) המרוצים ההרפתקאות והפעולה. את התוכנית מנחה ביל סינדלר. במסגרת התוכנית יוצגו המשחקים החדשים ביותר בתחום, וגם יוצגו אסטרטגיות משחק, תחקירים מאחורי הקלעים של תעשיית האקשן, ביקורות על משחקים חדשים ועוד הרבה אקשן...

סינמטק:
בתקופה שבה תעשיית המשחקים פורצת את הגבולות ומתמזגת עם עולם הקולנוע, סינמטק מהווה את העדות הראשית. בכל פרק יוצגו קטעי אנימציה מדהימים, שנדמה כאילו יצאו ממש עכשיו מבית היוצר של דיסני או פיקסר, והם יציגו את סיפורי הפתיחה של המשחקים החמים ביותר, לראות ולא להאמין.

סווט:
האם ידעתם שעוד הרבה לפני שיצא פרו אבולשן או פיפ"א כבר היה המשחק קיים בצורה פרמיטיבית יותר. זה נשמע אולי מדע בדיוני אבל פעם שיחקו כדורגל באמצעות כדור ושחקנים על דשא אמיתי... במגזין הזה יוכלו חובבי ז'אנר המשחקים המגזין ללמוד את כל הסודות שמאחרי הקלעים של תעשיית המשחקים הללו. איך מייצרים את המהלכים הכל כך ריאליסטיים, ועוד יותר חשוב מכך: איך מנצחים בהם.

יום הדין:
כשיש כל כך הרבה משחקים חדשים על המדף, אתם צריכים מומחים שיעזרו לכם להחליט במה שווה להשקיע את הזמן ובמה לא. למזלכם ויקטור לוקאס וטומי טלריקו, מענקי עולם הגיימיניג בארצות הברית יעניקו ציונים למשחקים הכי חדשים שיצאו לשוק.


צ'יט:
כשמה כן היא, התוכנית שנועדה לסייע לגיימרים שמחפשים לעצמם חיים קלים. בתוכנית יוצגו הצ'יטים הרלוונטיים לכל המשחקים החדשים, אך לא רק.. בין השאר יעסקו בתוכנית הזו באסטרטגיות משחק שיעזרו לגיימרים לנצח ביושר


שומרי המסך:
מגזין רשת שעוסק בכל מה שקשור באינטרנט לרבות משחקי הרשת. התוכנית מציעה פתרונות ועזרה לגיימרים (ניתן לפנות לאתר של התוכנית לשאול שאלות בכל התחומים ובכל רמות ההתמקצעות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully