וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימ"ש: קנדוס האיטלקית תשלם דמי תיווך בסך 400 אלף דולר על מכירת היאכטה לאריה דגן - הבעלים של קניון מול ים

תמרה לב

3.1.2005 / 13:55

לטענת אקווה מרינה רכש דגן את היאכטה לאחר שהציגה אותו לקנדוס ובין הצדדים התנהל מו"מ באמצעותה; לטענתה, קנדוס ודגן הסתירו ממנה את העסקה על מנת לא לשלם לה את עמלת התיווך



בית משפט השלום בתל אביב קבע כי יצרנית היאכטות האיטלקית קנדוס תשלם לחברת היבוא והתיווך אקווה מרינה דמי תיווך בסך 400 אלף דולר המגיעים לה בעקבות מכירת יאכטה לאריה דגן - הבעלים של קניון מול ים באילת. בנוסף תשלם קנדוס הוצאות משפט ושכר טרחת עו"ד, בסך של כ-70 אלף שקל.



לטענת אקווה מרינה, בתביעה שהגישה לפני כשנה נגד אריה דגן וקנדוס, רכש דגן את היאכטה במחיר של כ-2.5 מיליון דולר מהחברה האיטלקית, לאחר שאקווה מרינה הציגה את אריה דגן לקנדוס ובין הצדדים התנהל מו"מ באמצעות אקווה מרינה. אלא שלטענת אקווה מרינה, קנדוס ודגן הסתירו ממנה את העסקה על מנת לא לשלם לה את עמלת התיווך. אקווה מרינה טוענת עוד, באמצעות עו"ד אלון קלמנסון, כי אריה דגן תכנן את עקיפתה מראש וכי קנדוס נתנה ידה לעקיפה זו.



התביעה נגד אריה דגן עודנה מתנהלת. לטענת דגן, באמצעות עו"ד יצחק סגל, אקווה מרינה כלל אינה זכאית לתשלום כיוון שהיאכטה לא נרכשה בתיווכה. נטען כי אקווה מרינה אמנם הציעה לצדדים יאכטה אחרת, אך זו התגלתה כיאכטה משומשת שאינה שווה פרוטה, ולכן היא לא נרכשה. היאכטה שנרכשה על ידי דגן היא יאכטה אחרת, והיא נרכשה בתיווכו של סוכן אחר. בכל מקרה טוען דגן, את העמלה בעסקות מסוג זה משלם היצרן ולא הקונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully