וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסות וול סטריט רושמות עליות על רקע ירידת מחירי הנפט; מניית דלתא איירליינס עולה ב-4%

ליאון איצקר

3.1.2005 / 17:00

שוק האג"ח בארה"ב רושם ירידות; וול מארט, הקמעונאית הגדולה בעולם, עולה ב-2.5%; רשת בתי המרקחת האמריקאית וולגרין עולה ב-4% בעקבות התוצאות הטובות; אינטל עולה ב-1.5%



בורסות וול סטריט רושמות עליות על רקע ירידת מחירי הנפט. שוק האג"ח בארה"ב רושם ירידות והתשואה על האג"ח הממשלתיות ל-10 שנים עולה ב-0.041% לרמה של 4.257%.



מחיר הנפט הגולמי יורד על רקע תחזיות להמשך מזג האוויר הנוח בארה"ב ולביקוש מוגבל לדלק להסקה. החוזים על הנפט מסוג Light Crude (טקסס מתוק) למסירה בפברואר נסחרים במחיר של 42.19 דולר לחבית, ירידה של 1.26 דולר, בבורסת הסחורות של ניו יורק.



היום צפוי להתפרסם בארה"ב מדד מנהלי הרכש למגזר היצרני אשר עשוי להשפיע על המסחר. תחזית הכלכלנים היא כי המדד עלה לרמה של 58.5 בדצמבר לעומת רמה של 57.8 בנובמבר, עפ"י סקר שערכה בלומברג. ביום שישי יפורסם בארה"ב דו"ח התעסוקה לדצמבר.



במגזר השבבים נרשמות עליות לאחר שהתאחדות תעשיית השבבים (SIA) פרסמה ביום שישי נתונים המראים כי מכירות השבבים הגלובליות עלו ב-1.3% בנובמבר על בסיס חודשי. אינטל (סימול INTC), יצרנית השבבים הגדולה בעולם, עולה ב-1.5%.



מגזין "טיים" דיווח אתמול כי דלתא איירליינס, חברת התעופה השלישית בגודלה בארה"ב המנסה להימנע מפשיטת רגל, צפויה לקצץ מחירים ולבטל הגבלות. מניית דלתא איירליינס (סימול DAL) עולה ב-4%.



וול מארט, הקמעונאית הגדולה בעולם, צופה כי המכירות בארה"ב בדצמבר, בחנויות הפתוחות לפחות שנה, עלו ב-3%. לפני שבוע צפתה החברה כי המכירות בחנויות זהות בדצמבר יהיו באמצע טווח תחזית הצמיחה של 1% - 3%. מניית וול מארט (סימול WMT) עולה ב-2.5%.



רשת בתי המרקחת האמריקאית וולגרין רשמה זינוק של 30.5% ברווח ברבעון שהסתיים ב-30 בנובמבר ל-332.7 מיליון דולר, או 32 סנט למניה, לעומת 254.9 מיליון דולר, או 25 סנט למניה, ברבעון המקביל. בניכוי רווח לפני מס של 15 מיליון דולר מהסדר משפטי, עמד הרווח ברבעון על 31 סנט למניה, גבוה מתחזית האנליסטים לרווח של 29 סנט למניה, עפ"י סקר שערכה רויטרס. מניית וולגרין (סימול WAG) עולה ב-4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully