וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המציאון חופף

נגה משל

5.1.2005 / 10:49

רשת ביוטי סטור מוכרת שמפו, משחת שיניים וקסמטיקה בזול, ומציעה תחרות הולמת לרשתות הפארם

עד לפני מספר שנים ניצבה לה בגאון בלב רחוב דיזנגוף בת"א חנות, או שמא כלבו, העונה לשם "סופר רוול". מי שהשם הזה מעורר בו נשכחות בוודאי זוכר את אותו מוסד מיתולוגי שהציע קוסמטיקה זולה, כלי בית, הלבשה תחתונה ושלל מציאות במחירים טובים.

לימים נפתח בפינת דיזנגוף-גורדון סניף חדש ומצוחצח של סופר פארם ובהתאם לחוקים האכזריים של הקפיטליזם, לא נותרה הרבה תקווה לחנות הצנועה של "רוול". באופן אישי, המחאה האנטי-גלובליסטית שלי באה לידי ביטוי כשהתמדתי לקנות ב"רוול" ופסחתי (ולא תמיד זה היה קל) על הלובן הפלורוסנטי של ענק הפארם. אבל זה לא עזר. יום אחד נסגר "סופר רוול" וייתכן שבפינה נסתרת בבית יש לי עדיין ערמות של שוקולד עלית "פצצות", שקניתי ללא מטרה, רק משום שכאב לי לראות את עיניו הדומעות של בעל הבית, שחוקי השוק הכניעו אותו.

אבל עד כאן נוסטלגיה, זה הרי לא טור על מציאות עבר. הסיבה שנזכרתי ב"רוול" ז"ל היא רשת צנועה אך מטופחת שמצאתי, וששמחתי להכיר מיד בתור המתחרה הזולה והראויה של רשתות הפארם. הרשת (3 סניפים בתל אביב) נקראת "ביוטי סטור" והיא גרסה מוקטנת של המתחרות, אך מצוחצחת לא פחות, זולה לפעמים הרבה יותר, והכי חשוב, פחות תור בקופה.

בדומה ל"LIFE” של הסופר פארם, גם ל"ביוטי סטור" יש מותג-פרטי שנקרא "BEST” ומוצריו נמכרים ברשת במחיר מוזל, אך גם במקומות מכובדים כמו המשביר החדש לצרכן. גם ל"ביוטי סטור" יש חוברת מבצעים היוצאת אחת לחודש ומועדון חברים המעניק הטבות נוספות אחרי ההרשמה.

מחירים לדוגמא: משפחת שיניים "קרסט" 5.99-6.99 ¤, "קולגייט" – 9.99 ¤, קרם לחות לשיער "נטורל פורמולה" (הסדרה הירוקה) 19.99 ¤, 80 מגבונים לחם של "BEST” – 5.99 ¤, חמישיית צלליות של "CASTRO” – 19.99 ¤, תחבושות של "אולדייז", מוצרי טיפוח לעור, לפנים ולשיער כמו גם איפור במחירים נמוכים.

"ביוטי סטור", רח' רמב"ם 15 תל אביב, 5161546-03, רח' מקווה ישראל 4 תל אביב, 5608005-03, דיזנגוף סנטר (קומה 3 שער 3), 6299683-03.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully