וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריו: אסור לתת לגיגס ללכת

3.1.2005 / 20:01

בהיעדר חלוצים, פורח הוולשי ומנהיג את היונייטד. בינתיים, אף אחד לא טורח לחדש עימו את החוזה וניוקאסל ואינטר בעניין

ראיין גיגס פורח בתקופה האחרונה ומחזיק את תקוות האליפות של מנצ'סטר יונייטד בחיים. בתקופה בה וויין רוני מרצה עונש הרחקה ורוד ואן ניסטלרוי פצוע, גיגסי מחזיק את התקפת היונייטד עם שלושה שערים בשלושה משחקים וכושר נהדר. הבעיה היא שבמנצ'סטר של פרגוסון, יש קו ברור לפיו לא מאריכים חוזים של שחקנים שחצו את גיל 30 ועל גיגסי מה לעשות, כבר חלפו 31 אביבים.

ריו פרדיננד, בלם הקבוצה, יודע שהוולשי הותיק מחפש להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות, למרות שזה הנוכחי מסתיים בעוד שנה וחצי, ויוצא לעזרת חברו: "אני לא הייתי משחרר את גיגס ואני בטוח שכל שחקן אחר בקבוצה חושב אותו דבר. גארי נוויל כבר אמר שלא צריך להדגיש את החשיבות של ראיין לקבוצה ואני רק יכול להצטרף אליו. גיגסי חם ונמצא בתקופה מצויינת. אף אחד לא צריך להזכיר מיהו גיגס, שנחשב לשחקן הכי מעוטר בתולדות הפרמיירליג".

בינתיים התחזקה חרושת השמועות לפיה בסיום העונה יבקש גיגס לעזוב את היונייטד, אם זו לא תסכים להאריך לו את החוזה. גרהאם סונס ישמח לקבל אותו בניוקאסל, אבל מעריצו המושבע, מאסימו מוראטי, ישמח עוד יותר. נשיא אינטר כבר הצהיר לא פעם שגיגס הוא השחקן האהוב עליו ואמר כי אם יתאפשר לו, הוא יביא את הוולשי לאינטר בהזדמנות הראשונה. נחכה ונראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully