וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הזינוקים בפורמולה ופולגת: בית ההשקעות טראסט משיק קרן נאמנות שתשקיע בחברות שעוברות רה ארגון

נתן שבע

4.1.2005 / 14:01

בית ההשקעות, שהוקם לאחרונה על ידי פורשי אקסלנס נשואה, ישקיע לפחות 50% מנכסי הקרן בחברות שעוברות מהפך עסקי כמו הכנסת שותף ועשויות לתת תשואה עודפת



בית ההשקעות טראסט, בניהולם של שי צוקר וניר כתבי, הודיע היום על השקת שתי קרנות נאמנות חדשות שיצטרפו לשתי קרנות חדשות שהשיקו לאחרונה. בית ההשקעות, שהוקם לאחרונה על ידי שני הבכירים לשעבר מאקסלנס נשואה, ישיק את "טראסט חברות ברה ארגון". מדובר בקרן מנייתית ראשונה מסוגה שתשקיע לפחות 50% מנכסי הקרן במניות של חברות שעשויות לעבור מהפך עסקי, שנמצאות במהלך שכזה, או חברות שעברו מהפך עסקי ורה ארגון בארבע השנים האחרונות.



הקרן מנסה לנצל את התופעה הקיימת בשוק ההון, ובמסגרתה מניות משיגות תשואה עודפת לאחר שהודיעו על מהלך ארגוני או מהפך עסקי דוגמת השתלטות, מיזוג, החלפת בעלות, הכנסת שותף חדש או גיוסי הון. דוגמאות לכך ראינו בימים האחרונים בפולגת , שעברה לשליטת צביקה בארינבוים שהכריז על ניקוי אורוות ועל מכירת עסקיה הכושלים של החברה הבת בטורקיה - ידיעה שהזניקה את מניות פולגת. דוגמה נוספת לכך ראינו במניות גילת ופורמולה, לאחר שישי דוידי הודיע על השקעתו בפורמולה כשלפי ההערכות, הוא קרוב גם להשקעה בגילת.



בית ההשקעות משיק גם את קרן "טראסט אקסטרה שקל", שלפחות 80% מנכסיה יושקעו באיגרות חוב ממשלתיות בלתי צמודות. יתרת ההשקעה תושקע לפי שיקול דעתו של מנהל הקרן שיפעל, בין היתר, גם בשוק הנגזרים בשאיפה לתת תשואה עודפת על האפיקים השקליים הסולידיים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully