וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 הרוגים בפיגוע התאבדות מדרום לבגדד

5.1.2005 / 18:15

מחבל מתאבד נהג לתוך מתחם האקדמיה של המשטרה העיראקית, בזמן שנערך בו טקס סיום, ופוצץ עצמו. 6 אנשים נהרגו בפיגוע נוסף שאירע בבעקובה שמצפון לבגדד

בפיצוץ מכונית ממולכדת בתוך אקדמיה לשוטרים בעיר חילה, הנמצאת כ-100 ק"מ מדרום לבגדד, נהרגו לפחות 20 איש. מספר הפצועים אינו ידוע. כך מסרו גורמים במשטרה ובבית החולים במקום.

דובר משטרת חילה מסר, כי המחבל המתאבד נהג את רכבו אל תוך המתחם, בזמן שנערך בו טקס סיום לבוגרי האקדמיה. השוטרים במקום פתחו עליו באש לפני שהמכונית התפוצצה. הדובר מסר כי הפיצוץ פגע בארבע מכוניות לפחות ובשלושה בניינים סמוכים.

פיגוע נוסף היה היום בבעקובה שמצפון לבגדד. מכונית ממולכדת התפוצצה סמוך לאזור בו שהו חיילים. 6 אנשים נהרגו, ו-13 נפצעו, ביניהם אזרחים.

אתמול פגעה משאית ממולכדת במפקד הכוחות המיוחדים של משטרת בגדד, ובמקרה זה נהרגו לפחות 11 איש. המורדים תוקפים לאחרונה את הכוחות העיראקיים כמעט מדי יום לקראת הבחירות, האמורות להיערך ב-30 בינואר. בעיר הסונית רמאדי, המסתמנת כמרכז המורדים מאז המבצע לכיבושה המחודש של פאלוג'ה, נהרגו חמישה עוברי אורח ושניים נפצעו, בעת שנלכדו בחילופי אש בין מורדים לכוחות ארה"ב.

ראש ממשלת המעבר העיראקית, איאד עלאווי, אמר היום כי הבחירות ייערכו במועד המתוכנן. אתמול אמר נשיא עיראק הזמני, ראזי אל-יוואר, כי על האו"ם לשקול אם המצב הביטחוני מאפשר קיום בחירות מוצלחות במועד שנקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully