וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם באנגליה סגרו עונה?

5.1.2005 / 12:41

לא רק בכדורגל ובכדורסל הישראלי, גם באנגליה מיואשים: "אין לנו את הכסף של צ'לסי", אומר הנרי. "אני מודאג", מוסיף ונגר

כמה עצבים מסתובבים עכשיו בלונדון. אוהדי טוטנהאם לא מבינים איך לקחו להם אתמול נקודה מוצדקת ב-0:0 מול יונייטד. בארסנל, לעומת זאת, מבינים שהעונה די גמורה.

"אנחנו מרגישים ששדדו אותנו. זה היה ברור כל כך שהכדור עבר את קו השער - לא בסנטימטר או שניים, אלא במטר. זה פשוט מדהים", אמר מרטין יול המאמן של טוטנהאם.

למי שהחמיץ, הנה מה שקרה אתמול בדקה ה-90: פדרו מנדס משגר כדור קשתי מסמוך לחצי המגרש, ורוי קרול קלט, אך הדף את הכדור לתוך שערו. השופט והקוון לא אישרו את השער החוקי. "מה שמרגיז אותי באמת זה שאנחנו בשנת 2005 ואפשר תוך שתי שניות להסתכל במוניטור ולהגיד לשופט מה קרה - אבל לא עושים את זה", הוסיף מאמן התרנגולים.

אלכס פרגוסון הסכים עם החברים: "אני חושב שאפשר להתחיל להכניס טלוויזיה בהחלטות שנויות במחלוקות לגבי כדורים שעברו את קו השער או לא", הוסיף המנג'ר. "זה יכניס אותנו לעידן חדש בכדורגל". כל עוד הנקודה מהמשחק אמש תישאר אצלו, כמובן.

ונגר: אני מודאג יותר מתמיד

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, שאיבד אתמול שתי נקודות יקרות מול סיטי אמר: "אנחנו חייבים להמשיך להאמין ולתת את כל כולנו בכל משחק. כרגע לא נראה שצ'לסי תשמוט יתרון של 7 נקודות, אבל אף פעם אי אפשר לדעת - הכל יכול לקרות בכדורגל. אני מודאג יותר מתמיד, כי מעולם לא היינו במרחק כזה מצ'לסי, אבל זה יהיה פשע מבחינתנו לוותר ולומר שהם זכו באליפות".

תיירי הנרי היה יותר עצבני: "אין לנו את הכסף של צ'לסי, אז אתה עושה רק את מה שאתה יכול לעשות. לצ'לסי יש שחקנים כמו ג'רמי ביציע - הוא אפילו לא על הספסל. אבל נמשיך לנסות ולהשיג אותם. אנחנו לא יכולים להתחרות בכסף של צ'לסי, אבל יש לנו רוח קבוצתית נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully