וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל יוצאת למגננה

5.1.2005 / 16:22

במסיבת העתונאים השבועית, יצאו שייע וחבורתו למתקפה על התקשורת: "אתם פוגעים בשחקנים. אם צריך, אפגע באנשים"

ביום רביעי עסקו בהפועל תל אביב בעיקר במלחמה עם התקשורת. בשעת צהרים כונסה מסיבת עתונאים בהשתתפות מאמן הקבוצה, שייע פייגנבוים, הקפטן שמעון גרשון והמנכ"ל גיא עמוסי. "אף אחד לא יכתיב לי מה לעשות", דיבר המאמן ראשון, "אתם כותבים רק על מוטיבציות ולא על זה שהקבוצה נראית יותר טוב מאז שקיבלתי אותה. בסיום העונה השחקנים יהיו שווים 200 אחוז יותר. בעוד 4 חודשים, השחקנים האלה, שלא רוצים לבוא, ידפקו אצלנו על הדלת. באתי לכאן לשנים רבות. אני לא מבין למה לא כתבתם על שחקן שהבאתי (ג'ון פנסטיל) והיה מצויין וזלזלתם בצעיר שהגיע (ברק בדש)".

גם הקפטן, שמעון גרשון, דיבר בעיקר על התקשורת: "האוהדים קוראים שיש פה בלגנים ושיש שחקנים שמדברים נגד ההנהלה. אני אומר לכם שזה לא ככה. הנסיעה למירון היתה רעיון שלנו, אבל התקשורת לא כיבדה אותנו, לא את עצמה ולא את המקום. הבוקר, לפני האימון, ראיתי שהנסיעה הועילה". בעניין הנסיעה לקברות הצדיקים אמר פייגנבוים: "אין בן אדם כאן שלא השתטח על קברי צדיקים או נסע למקום אחר. הנסיעה הזו שווה שני אימונים".

המנכ"ל, גיא עמוסי, אישר את העובדה שהקבוצה על סף סיכום עם שני השחקנים הזרים, הבלארוסי רומן ואסילוק והקולומביאני קרלוס סבליוס. בנוסף, תבחן הקבוצה חלוץ ארגנטינאי.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully