וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקי אוויר

רותם דרוב

16.3.2009 / 18:08

הבועה לא התפוצצה, פשוט הפכו אותה לסנדוויץ'. בבאבל החדשה מגישים לחמניה קריספית מבחוץ ומלאה אוויר והפתעות מבפנים

עד כמה סנדוויצ'יה יכולה להיות משוכללת וממותגת? את זה תצטרכו לבדוק ב"באבאלס" החדשה שנפתחה במתחם של סוף רחוב הרצל, בינות להמון אופציות של אוכל טעים וזול כמו אוליב, בטא פיצה, קבינה, מינגלינג ועוד.

את באבל פתחו איתן בן ארי ,מבעלי הקפה מובינג בירמיהו, אסף בר חן שהגיע מ-מנטל, כפיר גוליצקי ועידו טל. "הכל התחיל מהפנטזיה שלי על הסנדוויץ' המושלם", מספר בן ארי. "בראש שלי תמיד הסתובבה משאלה על כריך מלחמנייה אוורירית וחמימה עם ביצת בנדיקט. ונורא רציתי ליישם זאת, גייסנו את שחר ברנע ואלון יפת שייעצו לקרנף ולבנדיקט והם בנו לנו את הרעיון, מדובר בלחמנייה שפותחה במיוחד בשבילנו ואותה אנחנו אופים במקום. היא קריספית מבחוץ, אבל אוורירית ומלאה בועות מבפנים, וכך נולד השם של המקום"

בתפריט של באבל אפשר למצוא כריכים עם ביצים עלומות, רוטב הולנדז ומוצרלה, באבל בורגר או סטייק וגם באבל בריאות – חביתה מחלבון שמוגשת בלחמניה מחיטה מלאה עם גבינה 5%. את כל הכריכים אפשר להזמין גם בדיל שמציע תוספת של צ'יפס או סלט ירוק ושתיה המחירים נעים בין 21 ל-28 שקל. מי שחייב לסיים ארוחה עם משהו מתוק יוכל להזמין באבל נוטלה, ריבת חלב, או תות תמורת 12 שקל או 17 יחד עם כוס קפה.
בן ארי מסיים באופטימיות: "המקום בנוי בצורה רישתית. אני לא אשתחצן ואגיד שמתכוננים כך וכך סניפים, כל דבר יבוא בזמן ובמקום המתאים, בטח בתקופה כלכלית קשה כמו עכשיו".
באבלס – הרצל 12 תל אביב. טלפון 03-5106136. פתוח כל השבוע מ-10:00 עד לקוח אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully