וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפאין בחצר האחורית

רותם דרוב

5.5.2009 / 16:41

ארוחות בוקר מיוחדות לצד תפריט מיתון שמתומחר בצניעות וחצר מפתיעה בצומת שוקק. קפאין החדש מלא סתירות פנימיות

את בית הקפה החדש קפאין, שנמצא בצומת הסואן של נחלת בנימין ורוטשילד בתל אביב, פתחו ממש לא מזמן האחים מאיר ואבי עובדיה. מאיר ניהל בעבר אולם אירועים בבאר שבע ואילו אבי הקים וניהל סניפים של ארומה ברחובות ובת ים. בסופו של דבר המפגש של השניים עם העיר הגדולה היה בלתי נמנע, כפי שמספר מאיר: "למדתי באוניברסיטת תל אביב בתחילת שנות התשעים לפני שפניתי לעסקי המזון ותמיד אהבתי את תל אביב, כל השנים רציתי לפתוח מקום בעיר אבל החיים הובילו אותי למקומות אחרים".

אמנם הכניסה לבית הקפה היא מאחת הפינות העמוסות בתל אביב, אבל הסוד של המקום הוא החצר האחורית הגדולה. שם אפשר לקחת פסק זמן מההמולה האורבנית: "ראינו הרבה מקומות, אבל כשהגענו לפה התאהבנו בחצר. ידענו שנפתח פה בית קפה כי זה מה שהמקום שידר".

בתפריט אפשר למצוא מגוון ארוחות בוקר כמו ביצה בקן – ביצי עין בלחם בריוש, או ארוחות של בוקר ישראלי וגם שקשוקה ב-42 שקל, יש גם קרואסון פינוק עם גבינת שמנת וסלמון שיעלה יחד עם שתייה 24 שקל, וגם כריכים בג'בטה כמו חלומי, אנטיפסטי, כריך בריאות ב-32 שקל, ומגוון של פסטות ב- 40-45 שקל.

לאחים עובדיה חשוב להדגיש כי כל הלחמים, הסלטים והפסטות מיוצרים במקום והכל הכי טרי שאפשר, בקרוב גם יכנס תפריט ברוח המיתון ובו מנות שמחירן לא יעלה על 25 שקל וכריכים קטנים בטווח מחירים של 9-12 שקל, הקפה במקום הוא של מאורציו.

קפאין – נחלת בנימין 63 תל אביב. טלפון: 03-6868986. שעות פתיחה: א'-ה' 08:00-24:00 ו' עד-17:00, שבת 10:00-24:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully