וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחי לא דנקנר

רותי שטיינברג

29.6.2010 / 17:45

הבן של ליימך והנכד של מתושלח יתמקם בקרוב ברחוב הרצל בתל אביב ויגיש 140 סוגי יינות ותפריט מבטיח של מנות רעננות

החבורה שהקימה לפני כשנתיים את בית היין והאוכל מתושלח בשכונת פלורנטין בתל אביב, ואת הבר 'ליימך' בשוק הפשפשים לפני כשמונה חודשים, תפתח בעוד שבועיים את העסק הבא של השושלת השיכורה. המקום ייקרא 'נוחי', סוג של שם חיבה לנח המקראי, בנו של ליימך ונכדו של מתושלח.

נוחי הנכד הפוחז, שהשמועה אומרת שהיה גם הכורם הראשון, התמקם ברחוב הרצל 1 בתל אביב מאחורי מכבסה עירונית. הכניסה בנויה כמסדרון רחב, לאורכו שולחנות בר שמובילים לחלל כניסה. זה עדיין לא חלל הבר, אלא חנות היין שכוללת 140 סוגי יינות בתוך כוורת גבוהה במיוחד. מפה אתם על דרך המלך לבדוק מקרוב את הבר החדש, "סקסי אך לא סליזי" על פי הגדרת הבעלים. מאחור, מסתתרת חצר פנימית זרועה באבני חצץ ומרתף יינות שנועד למורשים בלבד.

חבורת הבעלים כוללת את גל קליימן, שלומי חצבני, אורן סיני ושחקן חדש - לירן וסרמן, שמופקד על ניהול המקום. קליימן, שלאורך הזמן הפך להיות הדובר הרשמי, מסביר את השושלת: "הכי חשוב להיות שמח! את השמחה אנחנו מנסים להשריש לעובדים ובסופו של דבר היא מגיעה גם לאוכל. נוחי, לעומת סבא שלו מתושלח שהוא זקן, כפרי ומיושב, מתאפיין באישיות סקסית אורבנית ומלאת חיים. כזה יהיה גם התפריט של המקום שבנוי על חומרי גלם איכותיים וטכניקות עבודה שישמרו על מנות רעננות, כמו צריבה קצרה, אידוי או כבישה".

על מנת לממש את החזון של נוחי גוייס השף רואי אלהרר (32) שעבד בקלואליס, ארטישוק, מול ים ובסשימי בר במונטריאול, שם התמקצע בעבודה עם חומרי גלם טריים כמו שרק היפנים יודעים, ובהשראה הזאת נבנו גם המנות בנוחי. התפריט כולל מנות כמו דואט רביולי חי - רביולי גזר ורביולי סלק במילוי פירות ים, חמאת ים וירקות גינה; רול סינטה ומלפפון במילוי אנוקי ועשבי תיבול, פרמג'יאנו רג'יאנו ורוטב ווסאבי ובלסמי מצומצם; 'קוסקוסייה סאן ז'אק' - רביולי מקוקי סאן ז'אק במילוי שרימפס, אספרגוס, אפונת גינה וסלק בתה ירוק; ספרינג רביולו - דף אורז במילוי טרטר סלמון, גוואקמולה, קצף מלפפון, אצות היג'יקי וטוביקו אדום; טונה צרובה בפלפל שחור, עם שומשום לבן, קרם גזר-תפוז, פולי סויה וסלרי מוקפץ בשמן ג'ינג'ר. הקינוחים שומרים על אותו קו מרענן עם מרק פירות אקזוטי, סורבה תוצרת בית ועוד (טווח מחירים: 120-28 שקלים).

אף על פי שנוחי רק מסיים את השיפוצים בימים אלה, מסתמן כבר עכשיו שסבאל'ה עומד להיות גאה. הפתיחה הרשמית תיערך ב-13.7 בשעה 21:00.

נוחי. הרצל 1, פינת אחד העם, תל אביב. טלפון: 03-5100244
שעות פתיחה בתקופת ההרצה: ראשון-שבת החל מ-18:00 ועד אחרון הלקוחות.

  • עוד באותו נושא:
  • ברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully