וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור הפרברים

רוני קדר

10.10.2010 / 17:42

אחרי שעבד אצל הטובים ביותר, והתמודד בתחרות מערוך הזהב מתפנה אלכס לביד לפתוח את Baker's, מאפיה ברמת גן

בשנים האחרונות, גדלה הבועה התל אביבית שלא יכולה להכיל יותר את שפע המסעדות והקונדיטוריות האיכותיות, לכיוון הפרברים. הפעם, הנעץ הוא בשכונת רמת חן שברמת גן, שמתהדרת בבולונז'רי פטיסרי חדש בשם Baker's. המאפיה, שנמצאת באמצע רחוב שקט בשכונה נפתחה השבוע על ידי הזוג אלכס ושירי לביד.

אלכס, 39, התחיל את דרכו בלימודי הנדסאות מזון באוקראינה כשהיה בן 16. כשעלה לארץ התחיל לעבוד בארקפה תחת ידו המלמדת של ערן שוורצברד. כשזה עזב את הרשת, עזב אחריו גם אלכס והמשיך לעבוד איתו בקונדיטוריות ומאפיות קטנות שפתח כמו בריוש. באותם ימים פגש את אשתו לעתיד שירי, שהיתה גם היא קונדיטורית. משם, הגיעו שניהם דרך רביבה אפל (רביבה וסיליה) למאפיה Baker&Spice הידועה בלונדון, שם עבד עם אשתו שירי במשך חמש שנים.

כשחזרו אחרצה ניהל במשך תקופה ארוכה את הקונדיטוריה של אורי שפט במאפיית לחמים וגם היה שותף במאפיית ניסו קייק בהרצליה פיתוח. לפני כשנה החליט יחד עם אישתו שירי לצאת לדרך חדשה ולמצוא מקום משלהם. לאלכס, שמתחרה בימים אלה בתחרות מערוך הזהב של על השולחן, זוהי פעם ראשונה בדרך עצמאית במאפייה.

"הבחירה במיקום הלא אטרקטיבי הזה ברמת גן היה שיקול של גודל מקום ומחיר", מספר אלכס, "חיפשנו מקום במרכז תל אביב הרבה זמן ולבסוף הגענו לכאן". המאפייה, בה מתנגנת באופן תמידי מוזיקה צרפתית, מאופיינת בעיצוב נקי, ומתהדרת בתנורי אפיה, מטבח קונדיטוריה שקוף, כמה שולחנות בגינה פנימית, ועוד כמה שפונים לרחוב.

בתפריט, שנמצא עדיין בהתרחבות אפשר למצוא לחמי מחמצת שיוצאים מהתנור 3 פעמים ביום וביניהם: 100% שיפון, לחם אגוזים וזיתים ולחם שיפון רוסי (16 שקלים לכל הלחמים). במחלקת המאפים אפשר למצוא קראנץ אגוזים, שוקולד או חלבה (30 שקלים), קרואסון חמאה, שקדים או שוקולד (10-12 שקלים), עוגיות למיניהן (25 שקלים) וגם קישים בינוניים (18 שקלים). בקרוב, תתווסף גם ארוחת בוקר שתכלול קפה, גבינות רכות וקשות וסלסלת מאפים ולחמים.

Baker's. רחוב גולני 27, רמת גן. טלפון 03-7391659

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 7:00-21:00 וביום שישי 7:00-שעה לפני כניסת השבת. כשר.

מאפיית Baker's. רוני קדר
מאפים ריחניים /רוני קדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully