וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף חדש לבר האוטו בתל אביב

1.2.2011 / 23:42

בר 'האוטו' לוחץ קלאץ' ופותח סניף שני ברחוב רוטשילד בתל אביב, שיפעל כבית קפה ביום ומאורת וויסקי בלילה

כאילו לא היו בתל אביב בעיות חניה אף פעם, החל מיום שבת הקרוב (5 בפברואר), יחנה סניף של בר ה"אוטו" ברחוב רוטשילד בעיר, בצמוד לסושיאל קלאב. זהו סניף שני לבר האוטו המשגשג מאבן גבירול, שהפך ללהיט של ממש בחודשים האחרונים. נדב שרצר, הבעלים, החתום על הצלחות כגון בר גלינה וגוסיפ בתל אביב, זיהה את ההזדמנות והחליט למנף את ההצלחה להתרחבות למוקדים נוספים בעיר, ובעוד מספר חודשים כבר מתוכנן להיפתח סניף שלישי בצפון דיזנגוף.

שעות הפעילות באוטו רוטשילד יורחבו ומלבד היותו בר שכונתי בערב, ישמש המקום בשעות הצהריים גם כבית קפה. הסניף החדש הוא גם ידידותי לציבור הנכים, כולל רמפה בכניסה ומקומות ישיבה ייעודים על הבר שתוכנן במיוחד לבעלי מוגבלות.

רוחו המשוחררת של הבר לא נפקדת גם בסניף החדש, ובולטת מאוד על רקע הסושיאל קלאב המעונב. גם כאן תמצאו שולחן סנוקר ומכונות משחק ישנות סטייל פקמן ופינבול, מתחם ספות מפנק ותאורה מוארת יחסית, שמקנים למקום תחושה של בר שכונתי. יחד עם זאת ניכרת השקעה בטאץ' עיצובי משודרג, שמעניק את המימד האופנתי. את פני הבאים מקדם דק מעץ עם מקומות ישיבה, שבצהריים לוכד היטב את קרני השמש, וקיר כניסה העשוי זכוכית מעוצבת. גם בתחום הקולינארי נרשמה השקעה, המטבח פתוח וחלק מחומרי הגלם מוצגים בו לראווה, כדוגמת צנצנות של עגבניות וארטישוק. על התפריט הופקד היועץ הקולינארי שחר ברנע, שעבד בעבר עם קפה לנדוור, בנדיקט, קפה נואר ועוד.

בימי הפעילות הראשונים יעבוד המקום במתכונת לילית בלבד, ויוצע תפריט לילה בסיסי במגוון ברוסקטות כגון פטריות פסטו- פורטבלו, שמפיניון, קרם כמהין, מוצרלה, שמן זית, שום עגבניות ורוטב פסטו (32 שקלים).

בקרוב ייפתח המקום משעות הבוקר המאוחרות ויפעל כאמור כבית קפה. התפריט ישודרג בהתאם ובתכנונים כמה סוגי פניני מחלה/בריוש כגון פניני קפרזה-מוצרלה, עגבניות בזיליקום בלסמי שמן זית וקרם ארטישוק (28 שקלים), סלטים כגון סלט ניסואז (במחירים שבין 38-40 שקלים) ויצטרפו ברוסקטות נוספות כגון טונה זיתים- עגבניות טונה זיתים מוצרלה אורגנו טרי צ'ילי ופלפל אדום ( 32 שקלים). במקום ארבעה קינוחים קבועים ביניהם בראוניז עם קרם קפה וקצף חלב (28 שקלים), ומובטח גם קינוח יומי ללא גלוטן.

ברוח השכונתית מוצע שפע אלכוהולי במחירים זולים יחסית, כמו פיינט מרפיז ב-25 שקלים ומבחר קוקטיילים, ביניהם קוקטייל משמש-ברנדי אפריקוט, פסואה ותערובת הדרים - 39 שקלים.

אוטו רוטשילד. רוטשילד 45, תל אביב. טל' 077-4340764
שעות פתיחה: א'-ש' 20:00-4:00 ובעוד כחודש 12:00-4:00. שלב ההרצה: א'-ש' 20:00 ועד אחרון הלקוחות

  • עוד באותו נושא:
  • האוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully