וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת סינבון האמריקאית מגיעה לישראל

19.6.2011 / 8:50

המאפה האמריקאי המתוק והמסוכר עושה עליה לישראל - בעוד כחודש יפתח סניף ראשון של סינבון בכיכר רבין בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סינבון. פצצה קלורית וממכרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שחלף בשבוע האחרון בכיכר רבין בתל אביב נתקל בשלט גדול המכריז על כך שרשת cinnabon, רשת מאפי הקינמון האמריקאית, מגיעה לישראל בסוף יולי.

הרשת האמריקאית נוסדה ב-1985 בסיאטל, וידועה בזכות שבלול בצק ממכר עם המון קינמון וסוכר חום בעל גלייז מתוק של קרם שמנת. המתכון למאפה המושחת שרק אמריקאים יכולים להגות, נותר סודי ותרם לייצור ההייפ סביבו.

הרשת שמחזיקה בכ-8,000 נקודות מכירה ברחבי העולם, עושה עלייה לכל מוצריה. לצד הסינבון (קיצור לסינמון באן, לחמניית קינמון) נמכרים גם מקלות סינבון המגיעים עם מטבלים כמו תפוז קרם גבינה, סינבון עם ציפוי קרמל ופקאן ומשקאות קפה ויוגורט עתירי סוכר כמו אייס קפה עם שוקולד קצפת ועוד.

מאחורי המהלך עומדת חברת R.O.K השקעות בע"מ שרכשה את הזיכיון מתאגיד "פוקוס בראנד'ס" האמריקאי, בבעלות שלושה שותפים ביניהם רונן סורינוב, בעברו מר ישראל. מעל ל-10 מיליון שקלים צפויים להיות מושקעים בביסוס ופיתוח הרשת בארץ, שבארצות הברית ממותגת כפאסט פוד, ומצויה בעיקר בקניונים. סניף הדגל ייפתח ברחוב אבן גבירול בתל אביב בסוף חודש יולי, כאשר בשנה וחצי הראשונות מתוכננים להיפתח כ-10 סניפים, חלקם במרכזי קניות ברחבי הארץ.

לפי נתוני האתר הרשמי של החברה, בסינבון קלאסי אחד 830 קלוריות 59 גרם סוכר, ו-36 גרם שומן, נתון מבהיל למדי לישראלי הממוצע. מצד שני, אותו ישראלי ממוצע ידוע כחובב בצק על כל נגזרותיו, ועשוי לא לעמוד בפיתוי. לא נותר אלא לתהות, כיצד ייתקבל המאפה רווי הסוכר והמתיקות בקרב העם שומר הגיזרה ובעלי המודעות המפותחת יחסית לתזונה.

סינבון, אבן גבירול 62, תל אביב.

האם תתנו ל-830 קלוריות להכנס אליכם לגוף בזכות מאפה אחד מושחת? ספרו לנו בפייסבוק

מתכונים לסינבון - שבלולי קינמון

  • עוד באותו נושא:
  • סינבון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully