וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשר רסטו&צ'יז: בר הגבינות והיין של באשר

14.5.2012 / 19:23

מעדניית באשר פרומז'רי המפורסמת משוק מחנה יהודה פותחת בבית אבן ירושלמי עתיק את בר הגבינות והיין הראשון בבירה

באשר רסטו צ'יז בר. רוני קדר
באשר גבינות ויין/רוני קדר

באשר רסטו צ'יז בר

בתיאום מושלם עם חג השבועות הקרב, נפתח לראשונה בירושלים בר גבינות ויין, של לא אחרים מאשר מעדניית באשר פרומז'רי. כשהמעדנייה הגדולה ביותר בארץ, הפתוחה כבר עשור, עם מעל לאלף סוגי גבינות ומאות בקבוקי שונים פותחת מקום כזה, מדובר בבשורה של ממש לחובבי הז'אנר. הנגישות לסוגי הגבינות והיין השונים כמו גם הידע הרב שצברו עובדי המעדניה לגבי המוצרים, היוו פלטפורמה נוחה לאחים אלי ודודי באשר למימוש חזונם. יחד עם השותפים איתמר בן זקן ואלעד כהן הם חברו למיזם ראשון מסוגו: באשר רסטו צ'יז בר - בר יין וגבינות.

מעל לשנה תר הצוות אחר המבנה הנכון עד שנמצא המקום האידיאלי לתקיעת היתד: בניין אבן ייחודי בן שתי קומות, שנבנה במהלך המאה ה-19 ובמהלך ה-200 שנים האחרונות לא היה מאוכלס. שיפוץ ארוך ומסיבי נדרש לאחר שהמקום לא היה בשימוש והמטרה הסופית היתה לשחזר את הרוח המקורית של המבנה. בקומת הכניסה, תקרה גבוהה המכוסה כולה בנטיפי אבן, בר ארוך עשוי עץ כמו גם השולחנות העשויים עבודת יד מעצי זית ואקליפטוס. מאחורי הבר נמצא הפס הקר וכן תצוגה של שלל גבינות. בקומה התחתונה והאפלולית יותר, חלל דמוי מערה ששימש כבור יין בעבר. בקומה זו ארבעה חדרים קטנים בהם מאוכסנים גם בקבוקי יין, בור מים ומקומות ישיבה בסגנון ערבי.

השף עידן הלפרין יצר תפריט המתבסס על היצע נרחב של מנות קרות. במחלקת הדליקטסים מנות כמו איקרה לבנה מוקצפת (22 שקלים), סלמון מעושן עם קרם פרש, ירקות וצלפים (45 שקלים), קינוח של קיימאק פירות יער (12 שקלים), גבינת קממבר אפויה עם אגס ותאנים מזוגגות ביין מרסלה בתוספת לחם (50 שקלים), מנה זוגית של פונדו גבינות שווייצריות עם בייגל ירושלמי, ירקות ופירות (120 שקלים), קרפצ'יו פלחי אננס ברוטב קני סוכר, פלפלת, גבינת עזים וקוויאר סלמון (36 שקלים) ושלל ברוסקטות ופלטות גבינות בגדלים שונים. בין היתר נמכרות במקום גבינות המיושנות 12 עד 24 חודשים.

בהמשך צפויים סניפים נוספים, גם בזכיינות. לאחר תקופת ההרצה המקום ירחיב את שעות הפעילות שלו החל מהצהריים


באשר - רסטו & צ'יז בר. רחוב אגריפס 21, ירושלים. 02-5340400. כשר

שעות פתיחה: א'-ה' 17:00-אחרון הלקוחות, ו' 10:00-כניסת שבת

באשר רסטו צ'יז בר. רוני קדר
החלק התחתון של בר היין/רוני קדר
  • עוד באותו נושא:
  • באשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully