וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-לה רמפה: בר מסעדה אלטרנטיבי חדש

24.6.2012 / 19:07

אם מאסתם במסעדות מפונפנות ויקרות, אולי כדאי שתכירו את א-לה רמפה, בר מסעדה מחתרתי בדרום תל אביב

באופן טבעי כששוק המסעדות מתמלא במקומות גדולים ומנצצים, מעדיפים חלק מהסועדים לברוח דווקא אל המקומות הקטנים והאינטימיים שמציעים גורמה במחיר שפוי ואווירה ביתית. טרנד שלם צמח סביב זה, של מסעדות קטנטנות בין היתר תופעה שניכרת היטב בתהליך שעובר על שוק לוינסקי התל אביבי בימים אלו.

לאחרונה נפתח מקום נוסף בדרום תל אביב שבא לתת מענה לצורך הזה; שני שותפים מעולם האמנות, דוד בינרט ועמרי בראל, פתחו לפני שבוע להרצה את א-לה רמפה, בר מסעדה מחתרתי ברחוב שוקן בדרום תל אביב. "זה מעבר לאוכל, מדובר פה בצעד אידיאולוגי", אומר בראל ומסביר כי רחוב שוקן התל אביבי עמוס בגלריות, סטודיו, מוזיקאים ואמנים. זו אוכלוסיית היעד שלה הם רוצים לספק מעין מרכז תרבות, כמו גם עבור תושבי שכונת שפירא ופלורנטין הסמוכות והבוהמה העירונית. "רצינו לעשות נקודת מפגש איזורית חדשה", מסכם בראל.

מסעדת א-לה ראמפה. עמרי בראל, ספק 500
א-לה ראמפה/ספק 500, עמרי בראל

השניים הם ירושלמים לשעבר וחברים משכבר הימים כאשר בינרט (NG, אורקה, צ'אקרה) משמש כשף. לדברי בינרט, הוא רצה לפתוח מסעדה דווקא באזור המחוספס של דרום תל אביב ולא במקום מבוסס, כיוון שהוא תמיד מעדיף להיות חלוץ. "הרעיון הוא רומנטי", הוא מסביר ומתאר כיצד מצא את המקום וזיהה בין הלכלוך ששרר בו פוטנציאל של יהלום לא מלוטש. את השיפוץ והעיצוב במקום עשו השותפים והתבססו לא מעט על חומרים ממוחזרים. כך למשל, הפכה מגרפה למעמד לכוסות.

התפריט הדינמי משתנה כמעט מדי ערב וכולל מנות בגודל ביניים, ביניהן: קלמרי סגול ממולא בבשר אדום וטחינה על יוגורט של לימון כבוש; סלט דיטוקסיקציה (ניקוי רעלים) עם קרעי לבבות חסה ערבית, אייסברג, אורוגולה, שעועית ירוקה רחבה חלוטה, ענבים, פלפל ירוק ונענע; אספרגוס בקרם סלק ופרמזן ורוד; שרימפס מזוגגים בצ'אטני משמש וקימל ועוד (22-38 שקלים). כמו כן ניתן לבקש מהשף ארוחת טעימות על בסיס המנות בתפריט באותו היום, והוא מכין את אשר שעולה על רוחו, בעלות משתנה לפי חומרי הגלם.

בנוסף מתוכננים במקום שלל אירועי אמנות ואוכל ובהמשך יפתח המקום גם לצהריים.


א-לה רמפה. רחוב העמל 21, קריית המלאכה שוקן. 03-5461506.

שעות פתיחה: ב'-שבת 11:00-אחרון הלקוחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחבת פירות ים בא-לה ראמפה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • א-לה רמפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully