וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מסעדת קבלייר חוגגת 20

9.12.2012 / 18:01

מסעדת קבלייר הירושלמית חוגגת 20, בלבן יש פסטיבל פטריות, ובמסעדות רבות אחרות נערכים לחורף עם תפריטים חדשים. איפה ומה נאכל השבוע

הביצה בקיטשן מרקט. דן פרץ,
מנת הביצה בקיטשן מרקט/דן פרץ

קיטשן מרקט מתארחת בקבלייר הירושלמית

בתאריך 11 בדצמבר יתארח השף יוסי שטרית ממסעדת קיטשן מרקט בתל אביב אצל השף דידי בן ארוש במסעדת קבלייר הירושלמית. הארוחה, שנערכת לרגל חגיגות 20 שנה למסעדת קבלייר, תשלב בין מטבחיהם של בן ארוש ושטרית. בארוחת הטעימות שתוגש יופיעו מנות כמו הביצה: פטריות צרובות, ביצה רכה ושמן כמהין; קרפצ'יו קולורבי בשמן כמהין, פרמזן וויניגרט לימון; סשימי טונה ועוד (250 שקלים לאדם לא כולל יין).

קבלייר. רחוב בן סירא 1, ירושלים. 02-6242945. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרטר פטריות עם ביצת שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל פטריות במסעדת לבן, ירושלים

מסעדת לבן בסינמטק חוגגת השנה בפעם הרביעית את פסטיבל הפטריות המסורתי. בחודשים דצמבר וינואר יוגש במסעדה תפריט, שבנה מיכאל כץ (שף קבוצת אדום), יחד עם שף המסעדה, שגיא אזולאי. בין המנות בתפריט: טרטר פטריות עם ביצת שליו, חמאת עשבים ובאגט (46 שקלים), ראגו פטריות מעושנות ואספרגוס על פולנטה תירס, פרמז'ן וכמהין (52 שקלים), מעורב ירושלמי של פטריות וטלה (96 שקלים), ועוד.

לבן. דרך חברון 11, ירושלים (בסינמטק). 02-6737393. לא כשר

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כדורי ריזוטו ביקב תשבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתחדשים במסעדת יקב תשבי בבנימינה

במסעדת יקב תשבי הושק לא מכבר תפריט חדש. בין המנות המופיעות פה לראשונה: פילה טונה אדומה עטוף בבצק עלים ברוטב פלפל וברנדי עם ירקות מאודים (130 שקלים). פיש & צ'יפס: פילה דג עם פלחי תפו"א מטוגן, ברוטב חזרת, עשבי תיבול וחרדל (95 שקלים). ארנצ'יני: כדורי ריזוטו מצופים בפרורים וממולאים בגבינת מוצרלה על רוטב עגבניות ופרמז'ן (85 שקלים). נקניקיות סלמון מעושנות עם פלחי תפו"א מטוגן, ברוטב פלפל וברנדי עם ירקות (95 שקלים) ועוד. המסעדה, אשר פעלה עד היום עד השעה 17:00, תהיה פתוחה בימי חמישי עד 23:00.

מסעדת יקב תשבי. אזור התעשייה הצפוני של בנימינה, על כביש 652. 04-6380434. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספגטי עם שאלוטס בקפה 48/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורפי בקפה 48 בתל אביב

השף יהונתן בורוביץ' מקפה 48 משיק תפריט חורף עדכני.
בין המנות החדשות: ספגטי עם שאלוטס, פטריות אנוקי וקרם פרש (55 שקלים), פפרדלה זנב שור (75 שקלים), לחי בקר בבישול ארוך עם גזר, כרישה וחזרת מגוררת (85 שקלים), דג קוד צלוי עם פירה מזלג ושמן זית בוויניגרט צלפים וחרדל (88 שקלים), עוגת גבינה עם קראסט בייגלה מלוח (32 שקלים), קוקטייל קפירנייה קנה סוכר מושרים בקשאסה ברזילאית (38 שקלים ) ועוד.

קפה 48. רחוב נחלת בנימין 48, תל אביב. 03-5101001. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גבינות אצל באשר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבינות בתפריט של באשר, רעננה

מעדניית באשר הירושלמית פתחה באחרונה סניף נוסף ברעננה, והיא מציעה בו כעת תפריט אוכל. בין המנות בתפריט: ברוסקטות על באגט טרי בסגנון צרפתי (25 שקלים ל-4 יחידות), מאזטים של אנטיפסטי עם גבינת שמנת ולחם שאור, סלט טאבולה עם קונפי שום, ועוד (15 שקלים). יש גם סלט קפרזה עם עגבניות, פסטו ובייבי מוצרלה (32 שקלים), פונדו זוגי של גבינת קומטה צרפתית, אמנטל צרפתי וגרוייר שוויצרי, מוגש עם קרוטוני שום (89 שקלים), פלטות זוגיות של דגים או גבינות עם סלסלת לחם ופירות העונה (החל מ-69 שקלים); ועוד.

פרומז'רי באשר. רחוב אחוזה 89, רעננה. 077-4044163. רחוב דיזנגוף 201, תל אביב. 03-5225077.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קדירת פרגית בבצק עלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרק דגים חדש בADAMA, זכרון יעקב

תפריט חורף חדש גם במסעדת אדמה בזכרון יעקב. בין המנות: קדירת פרגית ברוטב שמנת, יין וערמונים, בכיסוי בצק עלים (88 שקלים), מרק דגים (45 שקלים), תבשיל בשר עם ירקות שורש וניוקי ביתי, או פסטה פפרדלה טרייה מביצים עם ירקות מוקפצים, בשר בבישול ארוך (78 שקלים), ועוד.

ADAMA. רחוב מעלה הראשונים 8, גבעת זמרין, זיכרון יעקב טלפון 04-6293183.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנות בקפה לואיז/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט נטול גלוטן בקפה לואיז

קפה לואיז משיק בסניפיו תפריט חורף חדש. בהתאם לטרנד הנוכחי, תמצאו פה מגוון מנות טבעוניות, לצד מנות ללא גלוטן. בין המנות החדשות: ארוחת בוקר טבעונית מלביבות בטטה ודגנים, טאפס טבעוני, כריך טבעוני, קישוא ממולא ועוד. במנות נטולות הגלוטן מגישים גיוזה - כיסונים מאודים מקמח אורז במילוי פטריות שיטאקי, ירקות שורש, תרד ובוטנים, בליווי סלט אסיאתי ועוד.

קפה לואיז. רחוב מוריה 58, חיפה. גרנד קניון דרך שמחה גולן 54, חיפה. רחוב הרוגי מלכות 11, תל אביב. רחוב אלכסנדר זייד 1, קרית טבעון. לא כשר

מסביב לעולם במיטבול, ראשל"צ

במסעדת מיטבול שבראשון לציון ישיקו החל ממחר, ובכל יום שני, ערבים מסביב לעולם. הערב הראשון יהיה ברוח ספרדית ובמסגרתו יוצעו טאפסים, קסאדיות, סביצ'ה ועוד מטעמים נוספים מחצי האי האיברי. אחרי הערב הספרדי מתוכננים להיות ערבים איטלקיים, יווניים, צרפתיים ועוד.

מיטבול. דרך המכבים 8 , איזור התעשייה הישן, ראשון לציון. 03-9646468. לא כשר


לכל אירועי חנוכה במסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully