וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Taizu: ירייה אסייתית ראשונה של השף בן נריה

המסעדה האסייתית המסקרנת של השף יובל בן נריה תיפתח בקרוב, ויש למה לחכות: רמז לתפריט העתידי שלה אפשר יהיה לקבל בשבוע הבא, בסעודה משותפת שתתקיים עם השף שרון כהן בשילה

קהילת חובבי האוכל בארץ, ובעיקר אלה הנוהים אחר אוכל אסיאתי, כבר שמעו לא מעט על המסעדה החדשה של השף יובל בן נריה (אקס הרברט סמואל של השף יונתן רושפלד, רפאל של השף רפי כהן, ועוד). אמנם מועד הפתיחה התעכב מעט, אך Taizu , שעתידה להתחיל לפעול במהלך מרץ ברחוב טיומקין בתל אביב, משחררת סופסוף יריית פתיחה ראשונה: ארוחה משותפת שיקיים יובל בן נריה, עם השף שרון כהן ממסעדת "שילה" התל אביבית.

הארוחה תהווה הצצה ראשונה לפרויקט, שעליו עובד בן נריה חודשים רבים – החל מסיורים מקדימים ומסעות קולינריים ברחבי אסיה (הודו, סין, וייטנאם, קמבודיה ועוד), ועד בהכנות מעשיות למנות המסעדה, שיהיו אינטרפרטציה אישית שלו למטבחים האסייתיים שלמד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יובל בן נריה ושרון כהן בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסיבה שמסעדת הקונספט האסיאתית הזאת מעוררת כל כך הרבה עניין, עוד בטרם בכלל נפתחה, היא לא רק בגלל שהשף שלה הוא בין השמות המבטיחים בארץ. Taizu היא גם בין המיזמים המושקעים והמקצועיים שנראו בתחום המסעדנות הישראלי בשנים האחרונות. המקום החדש אמור להציג מטבח שונה מזה שהכרנו עד עכשיו: AsiaTerranean - קומבינציות בין המטבחים האסיאתיים הקלאסיים, עם חומרים מקומיים וטכנולוגיות של בישול מודרני.

המסעדה נמצאת בתהליך גיוס מסיבי של כוח אדם מתאים, ובקרוב תסיים את שלבי בנייתה האחרונים. במרכז המסעדה יהיה מטבח פתוח, ובמרחב יהיו 5 מתחמים פנימיים שונים, כל אחד באווירה אחרת - לאונג' בלתי פורמלי, עם כ-45 מקומות ישיבה, מתחם חיצוני, ועוד. מלבד הבר והלאונג' יהיו במסעדה כ-40 שולחנות. לשם הפרויקט השאפתני אף יובאו מארצות המזרח תבלינים, רטבים מיוחדים ועוד חומרי גלם, שטרם היו בשימוש בישראל.

מי שרוצה לקבל רושם ראשוני מסגנונו של בן נריה, ורמז לתפריט העתידי של Taizu - AsiaTerranean Kitchen , מוזמן לארוחה המיוחדת שתיערך בשילה ב-28-29 בינואר, שם יוצעו שני מסלולי טעימות של ארוחות בתפריט פיקס. ארוחת 5 מנות תעלה 160 שקלים לאדם, וארוחת 9 מנות תעלה 240 שקלים לאדם.

בין המנות השונות שיוגשו באירוע אפשר למצוא לחמניות סיניות מאודות במילוי ברווז קונפי ברוטב 3 cups טיווואני; מרק סרטנים עם וונטון בשר סרטנים טרי וקפיר ליים, קריספי שאלוטס ושמן צ'ילי קשמירי; קרפצ'ו דג ים עם יוזו וטוביקו, וספרינג רול של טייגר שרימפס, עם אטריות אורז חומות בציר אצות.

להזמנות: שילה. רחוב בן יהודה 182, תל אביב.03-5221224

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully