וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדנא: רכישה חדשה לקבוצת מחניודה

פחות משנה מאז רכשה הקבוצה את מונא הירושלמית, וכבר רכש נוסף באמתחתה: הסדנא, בדרך חברון, שבעליה החליטו להיפרד מהנכס. השף אסף גרניט: נהפוך אותה לדיינר אמריקאי מוקפד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלל מסעדת הסדנא/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק לפני פחות משנה רכשה קבוצת מחניודה, של השפים אסף גרניט, יוסי אלעד ואורי נבון, את מסעדת מונא הוותיקה בבית האמנים בירושלים. עכשיו היא ממשיכה בהתרחבותה בעיר הבירה, ורוכשת גם את מסעדת הסדנא בדרך חברון. "מאז שהציעו לנו, ועד שנכנסנו לעסק, עברו 3 שבועות", מספר גרניט. "קנינו את המסעדה, ועכשיו אנחנו הבעלים יחד עם אחד השותפים הקודמים כאן, ירון זעפרני. הוא עבד איתנו לפני שנתיים, כשהיה מנהל במחניודה, ועכשיו הוא שותף איתנו בסדנא. החיבור מחדש נראה לנו הגיוני ומתאים, מבחינה אישית ומקצועית".

על פי גרניט, בעלי מסעדת הסדנא החליטו שהם אינם רוצים להמשיך ולהפעיל אותה, ופנו אל קבוצת מחניודה. הבעלים החדשים מתכוונים לפנות עם המקום לכיוון חדש, תחת ניצוחו של השף לוקאס סיטרונוביץ', שהיה עד כה סו שף במחניודה. "אנחנו מאוד מאמינים בלוקאס וביכולות שלו", אומר גרניט, "תחום המומחיות שלו הוא בשר, וזה גם היה המיקוד החדש בסדנא. נתחי בשר שונים, שניישן במקום, כולל נתחים שפחות מתעסקים בהם בארץ. בשר איכותי, טרי, שמטופל נכון, אבל עם הרבה קריצות קולינריות. כל הדברים המיוחדים והמשוגעים שאנחנו יודעים לעשות".

מסעדת מונא. עומר מירון
גרניט אלעד ונבון במחניודה/עומר מירון

גרניט מדגיש, שהתפריט בסדנא יהיה נגיש - אוכל שמתאים לכל המשפחה, כך שכל אחד יוכל למצוא בה את מקומו. אחרי 3 ימים בלבד כבעליה של המסעדה החדשה, כבר נעשו די הרבה שינויים בתפריט האוכל, בתחום האלכוהול ובנושא השירות. "החלפנו את כל תפריט האוכל, ואנחנו גם עובדים על תפריט חדש של יין וקוקטיילים", אומר גרניט. "זאת לא תהיה מסעדה שדומה למונא או למחניודה. יהיה לה את הכיוון שלה, אבל היא עדיין תשמור על הקודים שלנו מבחינת איכות, חומרי גלם וטריות. אלה העקרונות שעליהם הקבוצה שלנו מתבססת".

מה עוד יבדל את הסדנא החדשה מיתר המסעדות שלכם?
"הסדנא תקבל כיוון של דיינר אמריקאי. אוכל, שמשום מה, קצת מתביישים להכין כאן בארץ. מלבד הבשר, לב התפריט יהיה בייסיק פוד. כלומר: שניצל וינאי טוב, או המבורגר מצוין. אוכל ברמת ביצוע הכי גבוהה, ובפרזנטציה מוקפדת". בינתיים פועלת המסעדה רק בשעות הערב. בקרוב מתכננים במקום לפתוח גם בשישי בצהריים, ובהמשך, לקראת הקיץ, תיפתח המסעדה גם בשעות היום.

מחניודה, יודל'ה, מונא, ועכשיו גם הסדנא. אתם כבר אימפריה ירושלמית אמיתית?
"בינתיים ירושלמית. אחר כך אני רוצה לכבוש את העולם".

הסדנא. דרך חברון 28, ירושלים. 02-6222770. א'-ו' 18:00-24:00, שבת 12:00-24:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully