וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאסטל: מסעדה חדשה תיפתח במוזיאון תל אביב

את המטבח אמור היה להוביל השף פול אסנהיים, אך במקומו יבחש בסירים שף צרפתי, ששמו טרם נמסר לפרסום. המסעדה מול גן הפסלים, באגף החדש של המוזיאון, אך אינה קשורה אליו

תקופה ארוכה של הכנות ושינויים עומדת להגיע אל קיצה: החל מאוגוסט תיפתח לפעילות המסעדה באגף החדש של מוזיאון תל אביב. המקום, המוגדר כבראסרי מודרני, נקרא PASTEL. יפתחו אותו המסעדנים טדי שאולי ואיציק חנגל, שבבעלותם מקומות כמו דובנוב 8 וג'אקומטי בעבר, צביקי עשת, המנכ"ל לשעבר של קבוצת ארקפה, דוד קישקה (בעברו עבד במסעדת רפאל) ומפיק האירועים אלון צ'ציק.

מסעדת פסטל. אביב חופי
מסעדת פסטל/אביב חופי

שף המסעדה החדשה אמור היה להיות פול אסנהיים, שבבעלותו קייטרינג מוכר. כעת מבהירים הבעלים, כי התוכניות השתנו ואת המטבח יוביל דווקא שף צרפתי, שאת שמו הם אינם מעוניינים להסגיר בשלב זה. "זה לא הסתדר בינינו ובין פול. הוא מתרכז בעסקיו בקייטרינג", אומר מנהל המסעדה, דוד קישקה. "הפרויקט של המסעדה החדשה הוא גדול, והוא החליט, שהוא אינו יכול להתפזר. לכן החלטנו שבמסעדה יהיה שף מצרפת, שכבר עובד בארץ בשנים האחרונות. האוכל יוכן בטכניקות בישול צרפתיות, שמתאימות לאווירה האלגנטית של המוזיאון".

פאסטל החדשה מצויה מול גן הפסלים, ועוצבה בידי האדריכלים אלון ברנוביץ' ואירינה קרוננברג כחלק מהאגף החדש של המוזיאון. "המבנה האדריכלי החדש עוצר נשימה", אומר קשקה. "למרות זאת, לא רצינו שהדברים יהיו אליטיסטים מדי, לא מבחינת התמחור, ולא מבחינת המנות. עשינו במסעדה את המיטב, על מנת להגיע לפלח הרחב ביותר של האוכלוסייה, ועדיין להישאר נאמנים לאמת שלנו ולאופן שבו בעינינו, בראסרי צריך להיות".

מסעדת פסטל. אביב חופי
מסעדת פסטל/אביב חופי

בעוד כשבועיים תיפתח פאסטל להרצה ראשונית, ובהמשך תרחיב את פעילותה. בתקופה הראשונה יגישו במקום ארוחות צהריים וערב. בשלב מתקדם יותר יגישו גם ארוחות בוקר. בפסטל 220 מקומות, בהם 3 ברים - האחד חיצוני וצופה לגן הפסלים, אחד פנימי ומופרד למעשנים, ועוד אחד בתוך המסעדה. החל מ-12:00 ועד 17:00 תוגש במסעדה ארוחה עסקית. בשעות הלילה יוגש, לצד התפריט הרגיל, גם תפריט בר של מנות קטנות, המותאמות ללוות שתייה, חלקן וריאציה מוקטנת למנות שבתפריט.

"יהיו כאן מנות שהן קלאסיקה של בראסרי, וכן מנות עדכניות יותר", אומר קישקה. "חומרי הגלם מגיעים כמובן מישראל, אבל טכניקות הבישול יהיו צרפתיות. התפריט שיצרנו מגוון מאוד, ויש בו 10 מנות ראשונות של דגים נאים, בשר, פסטות שאנחנו עושים פה וסלטים ומנות עיקריות, כדוגמת שניצל עוף או עגל, פירות ים ודגים".

האם יש קשר ביניכם לבין המוזיאון?
"יש בינינו ממשקים. אנחנו יושבים במבנה שלהם, ושמחים להיות חלק מהמיזם התרבותי כאן. עם זאת, אין קשר מבחינת שעות הפתיחה, וגם לא בהכרח בקהל שאנחנו פונים אליו. יש לנו שעות פתיחה משלנו, ואנחנו מצפים שיגיע אלינו קהל רחב ומגוון. אנחנו פועלים עצמאית, ולא קשורים רק למוזיאון או לבאים לסביבתו".

PASTEL. שדרות שאול המלך 27, תל אביב. 03-6447441. שעות פתיחה: ראשון-שבת 12:00-24:00. לא כשר.

מסעדת פסטל. אביב חופי
מסעדת פסטל/אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • פסטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully