וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיביס: מסעדה חדשה בצפון לשף חיים טיבי

בצפון נפתחה השבוע להרצה טיביס, מסעדת הבשרים החדשה של השף חיים טיבי. בביסטרו הכפרי החדש שלו מבטיח השף, שתפגשו ברמת מחירים נוחה יותר מבמוסקט

השף חיים טיבי ממסעדת מוסקט שבמלון מצפה הימים, פתח להרצה לפני כשבוע, את טיביס, ביסטרו כפרי חדש בבעלותו בשיתוף עם איש העסקים רועי כהן. המסעדה החדש שנמצאת בוורד הגליל, תתמקד בבשרים מעדרים מקומיים הגדלים בגליל ובגולן ותגיש לצדם מנות נוספות, כחלק מאוריינטציה שמתאימה לכל המשפחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת טיביס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטיביס החדשה 200 מקומות ישיבה. הקו העיצובי מתמקד באווירה כפרית באמצעות שימוש באבני בזלת מקומיות ועץ מלא. במרכז המסעדה ישנו אח עצים לימי החורף ולהשלמת האווירה היא כוללת גם דק עץ חיצוני בו ניתן לסעוד אל מול הנוף של חוות הסוסים הסמוכה והגליל, וכן חדר פרטי שמתאים לארוחה של 20 איש. במבנה הצמוד למסעדה ממוקמת קונדיטוריה אשר מספקת למקום את הלחמים, המאפים והעוגות.

"שיפצנו את המסעדה זמן רב ופתחנו אותה כעת לקהל לחודש של הרצה", מספר טיבי, "בחרנו דווקא בלוקיישן הזה בוורד הגליל כי זה אחד המקומות היפים ביותר בארץ. יש לי חיבה אליו עוד מהילדות כשרכבתי כאן על סוסים. המסעדה מיועדת למשפחות ופונה בעיקר לקהל המקומי וכמובן שגם לתיירים שמגיעים הנה. יש פה תפריט רחב שכל אחד יכול למצוא את עצמו בו. רמת המחירים היא בינונית ונגישה, כך שגם מי שלא יכול היה להגיע אלי למוסקט יכול להגיע לפה ולהתענג על אוכל טוב".

בין המנות בטיביס ניתן למצוא: Tibi's Hamburgers-המבורגר מבשר בקר טרי (החל מ-43 שקלים), פורטרהאוס: בשר פילה וסינטה (400 גרם ב-125 שקלים), סטייק אנטריקוט (129 שקלים ל-300 גרם), סטייק פילה (129 שקלים ל-200 גרם), צלעות טלה בגריל (125 שקלים), פילה דג סנט פטר על הגריל (75 שקלים), פטה כבד ברווז (39 שקלים), פטריות צלויות בגריל עם ברווז מעושן (42 שקלים), נקניקיות כפריות בגריל תוצרת בית (42 שקלים), ניוקי ערמונים ופטריות יער (62שקלים), ספגטי ארטישוק צלוי בגריל (61 שקלים), קינוח וופל אמריקאי חם (36 שקלים), עוגת גבינה אפויה עם סאבלה פיסטוק (36 שקלים), פאדג' שוקולד וברנדי (36 שקלים) ועוד.
בנוסף יוגשו במסעדה גם מנות ילדים כמו מיני המבורגר בלחמנייה שנאפית במקום (39 שקלים), ספגטי עגבניות (35 שקלים), שניצלונים וצ'יפס (42 שקלים) ועוד. המסעדה תהיה פתוחה גם לארוחות בוקר עד השעה 12:00. בצהריים, עד 18:00 יגישו בה ארוחת צהריים ולאחר מכן ארוחת ערב עד השעה 23:00, כשלאחר מכן ימשיך לפעול הבר במקום.

"לפני שאני שף, ההתמחות שלי היא בבשר ובמקור אני קצב", אומר טיבי ומסביר מדוע בחר הפעם לפתוח מסעדה שמתמקדת בבשרים, "מלבד זאת אני האדם הראשון שהכניס את הסטייק האוס לגליל בשנת 1989 במסעדה שלי בבת יער. ועכשיו, במסעדה החדשה אני מכין דברים הרבה יותר טובים מבעבר".

טיביס. חוות ורד הגליל. 04-6330885. ראשון-שבת 08:00- אחרון הסועדים. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שף חיים טיבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully