וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: איך אוכל סיני הופך ללהיט ברשת?

קליפ מטופש על אוכל סיני שהפך ללהיט, מסעדה שממלצרות בה רק תאומות, סערת הקפה ועוד דברים שקרו השבוע שאהבנו במיוחד

וידיאו השבוע: אוכל סיני

קליפ וידיאו מטופש של נערה בשם אליסון גולד על אהבתה לאוכל סיני נכנס לחיינו בסערה השבוע והפך לוויראלי תוך יממה. אם הסגנון והשיר נראים ונשמעים לכם מוכרים, זה משום שהכותבים והמפיקים של הלהיט החדש Chinese Food הם לא אחרים מאלה שיצרו בעבר את הקליפ הידוע לשמצה Friday של רבקה בלאק (שזכה לקרוב ל-60 מיליון צפיות ביו טיוב). בהפקה החדשה שרה גולד על חיבתה הרבה לאוכל סיני והיכולת הנהדרת שלו להפוך אותה מעצובה לשמחה. מתי גם לנו יהיה בארץ אוכל סיני ראוי, שישמח אותנו עד כדי כך שנצטלם רצים במדשאות עם אדם מחופש לדוב פנדה?

תאומות זהות. Artoday
תאומות זהות/Artoday

מסעדת השבוע:רק מלצריות תאומות

מסעדה מוסקבאית הודיעה בגאון השבוע כי תעסיק כמלצרים רק זוגות של תאומים זהים. ההחלטה לנקוט במדיניות ההעסקה הייחודית נובעת על פי הבעלים של המקום, מחיבתו לסרט הפנטזיה הרוסי Kingdom of Crooked Mirrors, ובו מוצאת נערה את אחותה התאומה במהלך מעבר לעולם מקביל. בסרטון של המסעדה, שצולם על ידי ה-BBC, ניתן לראות את התאומות והתאומים הממלצרים- לבושים בבגדים זהים כשהם מגישים ומגישות לשולחנות, כנראה על מנת להעצים עוד יותר את הדימיון ביניהם ולבלבל את הלקוחות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת צהריים מעניינת במיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טאמבלר השבוע: פיסול בארוחת צהריים

לא מעט אנשים התמכרו לחיידק הכי בולט של התקופה האחרונה בתחום האוכל - צילום אובססיבי של כל מה שנכנס לפה שלהם. בחור צעיר בשם אנדרו מקארת'י החליט לעשות צחוק מההצפה בצילומים, הכה מיותרים בעיניו, של ארוחות צהריים במדיה. הוא החל לפסל בארוחות הצהריים שלו עצמו ולצלם אותן. מה שהתחיל כבדיחה הפך במהרה ללהיט ויראלי שמתעדכן בטאמבלר מדי יום. כעת בפיסול ובעיצוב משקיע מק'ארתי מדי יום זמן רציני למדי - כחצי שעה מדי יום.

אינסטגרם השבוע: מה הרכיבים שיש במנה שצילמתי?

עד עכשיו האפליקציות השונותלשיתוף צילומי אוכל לא הצליחו לענות על שאלה אחת מהותית: מה יש במנה הזאת שהופך אותה לכל כך טעימה!? ובכן, לפחות בכל הקשור באוכל אסייתי, נראה שנמצא הפתרון: Ask CT. זהו אתר שבדי חדש המנוהל על ידי קבוצת שפים ומומחים לאוכל אסייתי שמבטיחים תשובה של תוך 24 שעות כל יום לגבי מרכיבי המנה. איך זה עובד? לוקחים תמונה, מתייגים @askctfood ולאחר זמן קצר מתקבלת רשימת המרכיבים ומתכון משוער. יש לקוות שהשירות יינתן לא רק בשפה השבדית בעתיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התור לקופיקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ידיעת השבוע: סערה בכוס קפה

ממש מתחת לאף של כולנו הפכה זירת הקפה מתחום מנומנם ולא אטרקטיבי למרכז העניינים. כניסת קופיקס למערכה כמו הפיחה באספרסו חיים מחודשים רוויים באקשן וסקס אפיל. השבוע אירעו בתחום שני אירועים נוספים שרק זמן יגיד עד כמה הם מכוננים: קופיקס, שבועות לאחר הפתיחה, כבר מכריזה על פתיחתו של סניף שני ברחוב קינג ג'ורג' תל אביב, ואילו רשת ארומה מצדה הגיבה לשינוי כללי המשחק בהורדת מחירי הקפה ל-8 שקלים. מה שבטוח, משעמם לא יהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully