וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: 6 מנות ב-89 שקלים

הטאפאס בר התל אביבי ראפה מציג 6 מנות ב-89 שקלים, ברשת פרש קיטשן משיקים תפריט טבעוני ובמשק ברזילי חוגגים את ט"ו בשבט. מה ואיפה נאכל השבוע?

סקלופס בראפה. בועז לביא,
סקאלופס בראפה/בועז לביא

עסקיות לילה בראפה, תל אביב

הטאפאס בר מציע ארוחה עסקית לעת ערב של דיל זוגי בן 6 מנות מהתפריט ב-89 שקלים לאדם. בששת המנות המוצעות ניתן לבחור זוג מנות צמחוניות, זוג מנות בשריות וזוג מנות מהים. בין המנות אספרגוס בגריל עם רוטב פרמזן ובוטרגו; סלט עשבי תיבול עם שומר, יוגורט כבשים וסומאק; גרבדלקס בוודקה וסלק עם קרם פרש חזרת, קרוסטיני סרדינים ובצלים כבושים; בייבי סאקלופס בקרם שום ומרווה; ברזאולה על ברוסקטת שום ועגבניות; לשון בקר בציפוי פריך ובלסמי מצומצם על סלט עשבי תיבול ועוד.

Rafa's. דיזנגוף 276, תל אביב. 03-559-1999. לא כשר

סלט טבעוני בפרש קיטשן. שי בן אפרים,
סלט טבעוני/שי בן אפרים

מנות טבעוניות חדשות ברשת פרש קיטשן

הרשת הוסיפה לתפריטה מנות טבעוניות חדשות כמו כריך עם ממרח עגבניות מיובשות, עלי תרד, פלפלים קלויים, ארטישוק, פרוסות בטטה אפויה ורוקט בלחם לבחירה (38 שקלים), סלט טופו אסייתי עם כרוב אדום, נבטים סינים, תפוח עץ ירוק, חסה, רוקט, עלי סלק, אטריות שעועית, קוביות טופו בתיבול אסייתי ושברי בוטנים (48 שקלים), אורז ביראני פיקנטי עם פרחי ברוקולי, קוביות טופו, שעועית ירוקה, עגבניות שרי, פטריות, שום, שקדים ושומשום (54 שקלים), פאד תאי אטריות כוסמת עם רצועות גזר, קולורבי, נבטים סינים, פטריות שיטאקה, כרוב אדום, בצל סגול וירוק, כוסברה, אטריות כוסמת ופלפלים מוקפצים (48 שקלים) ועוד.

לכל הפרטים

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עוגת פירות יבשים משק ברזילי. דניאל לילה
עוגת פירות יבשים/דניאל לילה

ט"ו בשבט במשק ברזילי, תל אביב

המסעדה עורכת ערב טאפאסים לט"ו בשבט ביום חמישי ה-16 בינואר עם מוסיקת לייב. בהמשך החודש ימשיך לרוץ תפריט ט"ו בשבט בד בבד עם התפריט הרגיל של המסעדה. בין המנות קוקטייל שבט עם רום, צימוקים ודבלים (32 שקלים), סלט הפתעות עם פיצוחים קלויים בתבלינים, בטטה צלויה, סלרי ומגוון עלים עונתיים (34 שקלים), סלט ים יבשה עם אצות היג'יקי, אצות וואקמה, סליקורניה ושורשים בוויניגרט אסיאתי (38 שקלים) ועוד. בנוסף, במהלך החודש יוצעו למכירה במקום גם לחם ט"ו בשבט ממחמצת שאור, קמח מלא ואגוזים, עוגת פירות יבשים ותבלינים טבעונית ועוד.

משק ברזילי. אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב. 03-5166329. לא כשר

סושיאל קלאב קוקטייל. רוסקו רז,
מצדיעים לרוקחים/רוסקו רז

תפריט קוקטיילים מיוחד בסושיאל קלאב, תל אביב

המסעדה מציינת את יום הרוקח הבינלאומי ב-12 בינואר עם תפריט קוקטיילים שמבוססים על ליקרים שהומצאו על ידי יצרני תרופות. ברשימת המשקאות המיוחדים שיוגשו ניתן למצוא את קוקטייל הסזראק המבוסס על ברבן, ברנדי ופיישוד ביטר; קוקטייל גימלט, שמכיל ג'ין וסירופ ליים קורדיאל ועוד.

סושיאל קלאב. רוטשילד 45, תל אביב. 03-5601114. לא כשר

קדירה טבעונית תמול שלשום. שי בן אפרים,
קדרה טבעונית/שי בן אפרים

תפריט חדש בתמול שלשום, ירושלים

בתמול שלשום מרעננים את תפריט האוכל. בין המצטרפות החדשות: קוביות סלק עם טחינה ויוגורט (12 שקלים), קושורי עם אטריות ביצים, גזר ועדשים (49 שקלים); חריימה בורי מבושל בעגבניות, פלפל קלוי ובצל (83 שקלים); קדירה צמחונית של דלעת וגרגירי חומוס עם חלב קוקוס על אורז מלא (49 שקלים); ניוקי סלק ממולא פיסטוק ברוטב מנגולד (67 שקלים) ועוד.

תמול שלשום. יואל משה סולומון 5, נחלת שבעה, ירושלים. 02-6232758. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כנפיים באדיסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט לילה חדש באדיסון, רעננה

במסעדה מגישים תפריט לילה חדש שמוגש החל מהשעה 22:30. בתפריט מנות כמו שניצל חזה עוף, רול חזה עוף אבוקדו, כנפי עוף, סלופי ג'ו, רול סינטה והמבורגר 200 גרם ועוד. בגזרת האלכוהול מציעים במקום צ'ייסרים במחיר 10 שקלים וקוקטייל במחיר 29 שקלים.

אדיסון. אחוזה 282, רעננה. 09-7743131. לא כשר

סום טאם ווקי טוקי. צילום: סטודיו דרור כץ,
סלט בווקי טוקי/צילום: סטודיו דרור כץ

תפריט שישי ב- 10 שקלים בווקי טוקי, תל אביב

המסעדה האסייתית מציעה למשך חודש הפתיחה שלה תפריט אוכל ב-10 שקלים למנה. התפריט יוגש בכל יום שישי עד ה-7.2 בין השעות 11:00-15:30. בין המנות: מגוון ראשונות, מנות גיוזה, סושי ועוד.

Woki Toki. לינקולן 11, תל אביב. 03-6547778 . כשר

שטולן מיקי שמו. דן לב
שטולן של מיקי שמו/דן לב

מאפי חורף ברשת שמו

מיקי שמו מציע ברשת הקונדיטוריות שלו מאפי חורף חדשים. בין המנות: עוגת שטולן לכבוד ט"ו בשבט (38 שקלים), עוגיות צנימי פירות יבשים (35 שקלים), עוגיות פלורנטין עם פירות יבשים (35 שקלים), פאי של פירות העונה ופאי פירות יבשים, על בצק שקדים אפוי וקרם פטיסייר (49-50 שקלים לפס).

לפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לזניית בשר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקית צהריים חדשה בטרומפלדור 10, רמת השרון

המסעדה מציעה ארוחה עסקית חדשה במחיר 68 שקלים למנה ראשונה ועיקרית. בין הראשונות: פטה כבדי עוף עם טוסט וריבת עגבניות; סלמון נא בסויה ודבש עם ירקות שורש, טחינה גולמית ושומשום; לבנה ועגבניות חריפות בזעתר, פלפל חריף, כוסברה, לימון כבוש, שום, שמן זית וקרוטוני פרעצל. בין העיקריות: לזניית בשר או תרד; שניצל עוף עם פירה תפוחי אדמה ובצל מושחם; נקניקיות עם סלט תפוחי אדמה בחרדל וחמוצים; דג חריימה מוגש עם לחם מרוקאי ועוד. העסקית מוגשת בין השעות 12:00-17:00 בימות השבוע וביום שישי בין 12:30-17:00.

טרומפלדור 10. טרומפלדור 10, רמת השרון. 03-5404072. לא כשר

קרפצ'יו בננה. דניאל לילה
קרפצ'יו דג/דניאל לילה

ערב סיפורי תל אביב בננה בר, תל אביב

במסעדה יתקיים אירוע של מועדון סיפורים וטעמים, בתאריך 19 בינואר, החל מהשעה 17:00. במסגרת האירוע יידבר ההיסטוריון אילן שחורי על דמויות תל אביביות נוסטלגיות, סביב שולחן מאכלים מבית המסעדה.

ננה. אחד העם 1, נוה צדק, תל אביב. 03-516-1915 . לא כשר

קציצות פרסה בטורו. דניאל לילה
קציצות פראסה במסעדת טורו/דניאל לילה

טו' בשבט במסעדת TOURO, ירושלים

המסעדה מציעה ביום חמישי, 16 בינואר, תפריט ט"ו בשבט. בין המנות: סלט אנדיב עם תמרים, אגוזי מלך, סינטה כבושה, בצל סגול, בצל ירוק, אפרסמון, וויניגרט, דבש ולימון; פילה סלמון עם קרם תפוחי אדמה, בצל, פטריות, שעועית ירוקה, נענע, שקדים וקרם הדרים ועוד.

טורו. ש.א. נכון 2 , משכנות שאננים, ירושלים. 02-5702189. כשר

מופ ערבה. באדיבות מו"פ ערבה תיכונה וצפונית,
חציל כתום/באדיבות מו"פ ערבה תיכונה וצפונית

תערוכת חקלאות לט"ו בשבט, חצבה

תערוכת החקלאות הגדולה בארץ נערכת בט"ו בשבט (15-16 בינואר). במקום יוצגו שלל פיתוחים חקלאיים וזני פירות וירקות חדשים כמו חציל צהוב בדמות בננה; חציל כתום; עגבניות בטעם חמוץ-מתוק; תותי שדה שצומחים מהתקרה ולא מהקרקע; חצילים המותאמים לטיגון וקלייה; פלפלים סגולים, חומים וזהובים, מאורכים, עגולים, חריפים ומתוקים ועוד.

תחנת "יאיר", בחצבה. 08-6581083

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully