וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויין סטורי: בר וחנות עם יינות נדירים

מה שהחל כמחסן של מסעדת פופינה בנווה צדק, הפך לאחרונה לחנות יין ובר המציע לצד השתייה גבינות ונקניקים. השוס: יינות נדירים במחירים זולים

ווין סטורי ג'ינג'ר תקשורת. מירב לוי,
ווין סטורי/מירב לוי

אמיר תורג'מן, הבעלים של מסעדת פופינה בתל אביב, פתח להרצה השבוע מיזם יין חדש בשם The Wine Story, בשכונת נווה צדק. תורג'מן (שהפעיל בעבר גם את מסעדת 1868 בירושלים), חבר במיזם זה למיכל ברון, אשת יין ותיקה, ויחד הם משיקים מועדון יין שבו בר יין וחנות המוכרת יינות נדירים.

המקום החדש שוכן במבנה ששימש בתקופת המנדט הבריטי כסליק נשק. על תפריט היין המגוון במקום אחראים הסומלייה דניאל אביטל (כתית, מזללה, הרברט סמואל ועוד) וליה לוי, יועצת ליקבים, והוא יכלול למעלה מ-300 לייבלים מתוכם יינות שלא ניתן למצוא בחנויות יין אחרות בארץ.

בכל יום יימזגו בווין סטורי 16 יינות שונים לכוסות. מלבד האפשרות לשתיית יינות במקום, יעבירו בו גם סדנאות טעימות יין, ייעוץ בנושא אחסון יין ועוד. לצד היינות, יוגשו מבחר נקניקים, דגים וגבינות אשר מיובאים מאזורים שונים בעולם.

ווין סטורי ג'ינג'ר תקשורת. מירב לוי,
יינות מגוונים ונדירים/מירב לוי

"עולם היין הוא חלק מתחום המסעדנות לכן אני מתעסק בו כבר כמעט 20 שנה", מסביר תורג'מן, "המקום החדש נולד מכך שלקחנו את המבנה כמחסן לפופינה אך כששיפצנו אותו גילינו שם סליק נשק וזה הרגיש נכון מאוד ליצור שם משהו שקשור לעולם היין. מבחינתי, זאת הזדמנות לפתוח מקום שונה".

מה בדיוק הרעיון של מועדון יין?
"זה לא רק חנות או בר. זה מקום שבאים אליו, טועמים יינות, מדברים על יינות ולומדים עליהם. היתרונות כאן הן מכונות מזיגה אוטומטיות של יין שמאפשרות לפתוח בקבוקי יין ולשמור מבלי שהם יתחמצנו למספר שבועות. לכן, גם אנשים שרוצים לקנות יין יכולים לטעום אותו לפני. גם מי שרוצה לצאת לשתות יין יכול להגיע ולטעום יינות שהוא לא יכול להשיג בכוס בשום מקום אחר כי במסעדות לא מרשים לעצמם לפתוח בקבוקים כאלה למזיגה בכוסות. זאת הסיבה שהמחירים זולים בהרבה ממחירי בר או מסעדה וומתחילים מ-20 שקלים לכוס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ווין סטורי ג'ינג'ר תקשורת. מירב לוי,
מסליק נשק למועדון יין/מירב לוי

מועדון היין החדש כולל כרגע 20 מקומות ישיבה בחלק הפנימי ועוד 30 מקומות בחצר חיצונית שתיפתח בקרוב. במהלך חודש הפתיחה יימזגו בווין סטורי יינות כמו למשל שאטו הו באג' ליבראל 2000; שאטונף דו פאפ לבן, בואה דה בורסאן 2006; ברונלו די מונטלצ'ינו, ואל די סוגה, אנג'ליני 2006; ולניי, מרקי ד'אנג'רוויל 2011; ברברסקו רבאייה, קסטלו די וורדונו 2006, ועוד ( טווח מחירי יינות החודש, בין 45-275 שקלים לכוס).

The Wine Story - מועדון יין. יהושע התלמי 12, תל אביב.03-7300313 . ראשון- שבת 12:00-00:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully