וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בראשון לציון: מסעדה תאילנדית אותנטית ומשתלמת

סקון נקון, מסעדה תאילנדית חדשה נפתחה השבוע בראשון לציון. גולת הכותרת - אוכל אותנטי תמורת מחירים עממיים

סקון נקון. באדיבות המקום, באדיבות המצולמים
מרק בסקון נקון/באדיבות המצולמים, באדיבות המקום

על אף החיבה המובחנת של ישראלים לאוכל תאילנדי אמתי, בייחוד בשנים האחרונות, מסעדות תאילנדיות אותנטיות עדיין אינן מוגדרות כז'אנר נפוץ ופופולארי בישראל. ובטח שלא מחוץ לגבולות תל אביב. לכן, מסעדת סקון נקון התאילנדית החדשה שנפתחה השבוע בראשון לציון, היא בשורה מרעננת במיוחד.

המסעדה, שייכת לדני שקד (אביו של הפרסומאי ספי שקד) ולבת זוגתו מזה 11 שנים רותי שקד. רותי (או בשמה התאילנדי- רותאירת), אחראית על האוכל במסעדה, בה היא מכינה את המאכלים החביבים ביותר על בני המשפחה, רק הפעם לסועדים משלמים. השניים, הכירו בתאילנד וחיו שם למשך 11 שנים. לפני מספר חודשים החליטו לחזור לישראל ולהקים מסעדה תאילנדית במקום חנות שהייתה שייכת לשקד במשך זמן רב.

סקון נקון. באדיבות המקום, באדיבות המצולמים
מולה בקארי צהוב/באדיבות המצולמים, באדיבות המקום

"אני אוהב לאכול והיה לי חלום ישן לפתוח מסעדה", אומר דני שקד, "רותי מבשלת יוצא מן הכלל, ככה התחיל הרעיון שלנו להקים מסעדה תאילנדית אמתית שקראנו לה על שם העיר בה התגוררנו בתאילנד. בנוסף, כדי לא להיגרר להוצאות הגבוהות שכרוכות בפתיחת מסעדה בתל אביב, החלטנו בכוונה להקים את העסק איפה שהייתה החנות שלנו בראשון לציון".

בסקון נקון החדשה יש 28 מקומות ישיבה, כשהרעיון של בני הזוג הוא להוות אלטרנטיבה נעימה למשפחות, במחיר סביר ומשתלם. "המטרה שלנו היא מסעדה תאילנדית אותנטית במחירים של ראשון לציון", אומר שקד, "צריך לזכור שאוכל תאילנדי זה אוכל לעניים. הוא לא אמור להיות יקר. כשאני רואה כמה משלמים היום במסעדות תאילנדיות בישראל, בתור אחד שחי בתאילנד 11 שנה, זה כמו שאני אראה מישהו מתאילנד מזמין חומוס ומשלם עליו 200 שקל. זה לא הגיוני, לכן, המנה הכי יקרה אצלנו בתפריט עולה 55 שקלים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סקון נקון. באדיבות המקום, באדיבות המצולמים
מנת פאד קראפאו מוסאפ קיידאו/באדיבות המצולמים, באדיבות המקום

בין המנות בתפריט של סקון נקון ניתן למצוא: סום טאם- סלט פפאיה תאילנדי (28 שקלים), ספרינג רול צמחוני (20 שקלים), פאד תאי שרימפס (53 שקלים), קאי-פאד עם קשיו- נתחוני עוף מטוגנים עם אורז תאילנדי ואגוזי קשיו (53 שקלים), קארי ירוק עם עוף (50 שקלים), קינוח בננה לוטי (32 שקלים) ועוד. בנוסף, במקום מוגשות גם ארוחות עסקיות בשעות הצהריים במחירים שבין 40-55 שקלים לפי מסלולים שונים.

סקון נקון. רוטשילד 119, ראשון לציון. 03-6499434. שני-שבת 12:00-15:00, 18:00-23:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully