וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: בינדלה פותחת לצהריים

עסקיות צהריים חדשות במסעדת בינדלה האיטלקית, תפריט קיץ ברובע השישי וסדנאות שוקולד לילדים ונוער בגליתא. מה טעים השבוע

מתכוניישן. דנייה ויינר,
בינדלה/דנייה ויינר

עסקיות צהריים חדשות בבינדלה , תל אביב

מסעדת בינדלה נפתחה לעסקיות צהריים ומגישה במהלכן מנה ראשונה, עיקרית, וכוס שתייה קלה במחיר המנה העיקרית. בין הראשונות- סלט ירוק בוויניגרט הדרים; סלט קיסר; מגש שרקוטרי ועוד. לצד עיקריות כדוגמת קנלוני עגל, מסקרפונה, עגבניות ופרמזן (89 שקלים); ראגו פירות ים מפסטה בעבודת יד, בשר קינג קראב, שרימפס, מולים וקלמרי קצוצים, יין לבן, ממרח עגבניות וחמאה (99 שקלים); מוסר ים בקראסט פטריות עם תבשיל כרישה, פטריות ואספרגוס, ציר פטריות, יין לבן, לימון ושמן כמהין (121 שקלים); סקלופיני לימון- נתחי שייטל עגל, רוטב לימון, יין לבן, חמאה, צלפים ופטרוזיליה (79 שקלים) ועוד.

בינדלה. מונטיפיורי 27, תל אביב. 03-650-0071. לא כשר

הרובע השישי. אפיק גבאי
קיץ ברובע השישי/אפיק גבאי

תפריט קיץ ברובע השישי, תל אביב

המסעדה משיקה תפריט קיץ ובו מנות כמו אספרגוס וביצה עלומה עם שבבי גבינת גרוייר (40 שקלים); פטה כבד עוף עם טוסטונים, ריבת בצלי שאלוט ואגס ביין (48 שקלים); סלט ניסואז עם שעועית ירוקה, אנשובי וטונה אדומה, ביצה קשה, תפוח אדמה, עגבניות, זיתי קלמטה, בצל סגול וצלפים (48 שקלים); בייבי קלמרי מוקפץ בשמן זית, שום, עגבניות שרי ובצל סגול מוגש על חצי קרואסון ויוגורט עירית (48 שקלים), קינוח מוס יוגורט על עוגיית פיננסייר, פירות העונה מקורמלים, שברי בריטל שקדים ושמן נענע (43 שקלים) ועוד.

הרובע השישי. ז'בוטינסקי 110, תל אביב.03-6968581. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שלו ביער. אגמדיה תקשורת,
אנטריקוט בשלו ביער/אגמדיה תקשורת

תפריט חדש בשלו ביער, טבעון

השף הראל נחום חבר למסעדת שלו ביער והוא מציע בה תפריט חדש עם מנות כמו סיגר במילוי שקדי עגל, לימון כבוש ואריסה על יוגורט (55 שקלים), כיסוני גבינת רוקפור, מוצרלה ואורגנו עם עגבניות צלויות, שום קונפי ועשבי תבלין (45 שקלים), סלט חיטה מעושנת, עלים ירוקים, עגבניות צלויות וסלמון כבוש ( 42 שקלים) ועוד.

שלו ביער. שכון האלה 2 קריית טבעון. 04-9831837. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהרוני מבשל איתכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירוע בישולים בתחנה, תל אביב

בין ה-24-26 ליוני יתקיים בחסות חברת אסם ועיריית תל אביב אירוע בישולים בתחנה בו ישתתפו שפים כמו אביב משה, עומר מילר, ישראל אהרוני ועוד ויבשלו יחד עם הקהל במקום. בנוסף יתקיימו סדנאות בישול אינטימיות של שפים ובלוגרים קולינריים כמו סדנת אוכל הודי עם סרנדה ממאסטר שף, סדנת אוכל אתיופי עם מסרט וולדמיכאל, סדנת אוכל טבעוני עם אורי שביט ועוד. כמו כן יתקיים באירוע יריד חקלאי ויוקמו מסעדות פופ אפ.

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פילה בקר בלילי 24/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום הולדת ללילי 24, תל אביב

המסעדה מציעה לכבוד יום הולדת השנה של המקום כוס יין או קאווה על חשבון הבית בהזמנת מנה ראשונה ועיקרית. בין המנות המוצעות במקום ניתן למצוא למשל רוסטביף בחרדל ועשבי תיבול עם סלט ירוק בוויניגרט שמפניה; קרפצ'יו סלמון עם ביצי סלמון; אספרגוס על הפלאנצ'ה עטוף בחזה אווז ועוד.

לילי 24- ביסטרו צרפתי. לילינבלום 24, תל אביב. 03-5103913. כשר

דאקוס בגרקו. אנטולי מיכאלו,
קיץ בגרקו/אנטולי מיכאלו

תפריט קיץ חדש בגרקו, תל אביב

המסעדה היוונית מציעה מנות חדשות כמו למשל גבינת קפלוטירי - עם שמן זית וסירופ ענבים (34 שקלים), קרימדו קלזונה- קלזונה יווני עם בצל מקורמל (42 שקלים), קלמרי מכרתים עם שומר, עלי שומר, בצל וכוסברה (58 שקלים), פטרוס ספצפיי- סלמי, בצל, פלפלים ירוקים, עגבניות, פלפל חריף ופטה בתנור(56 שקלים), קוקטייל מיקונוס עם אוזו, אננס, ליקר אננס ותפוזים (38 שקלים) ועוד.

גרקו. אורי צבי גרינברג, 25, תל אביב. 03-7411022. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צהריים באל ג'מילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט עסקיות חדש באל ג'מילה, יפו

השף סאלח כורדי משיק תפריט עסקיות באל ג'מילה ומציע ארוחת צהריים הכוללת בחירה של מנה ראשונה, שתייה קלה או חמה ומנה עיקרית, במחיר המנה העיקרית. בין המנות המוצעות- ג'וז שמנדר- סלק אדום וסלק צהוב עם גבינת עיזים מקרומלת, פיסטוק, סילאן, שמן זית ורכז רימונים; רולדת פלדה- נתחי פלדה במילוי תרד ובצל, מגולגלים לרולדה ואפויים בטאבון; קבב לוקוס צרוב על מצע של קרם עגבניות פיקנטי, מוגש בליווי קישוא בכבישה חמה; טאג'ין דג לבן מוגש עם טחינה בליווי ירקות שורש אפויים ועוד.

אל ג'מילה. עולי ציון 4, יפו. 03-5500042. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עסקיות בדוניא/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקית צהריים חדשה במסעדת דוניא, ירושלים

המסעדה מציעה ארוחה עסקית בין השעות 11:30-17:00 כשבתפריט – ראשונה ועיקרית לבחירה לצד כוס מיץ טבעי בעלות 58 שקלים. בין המנות- חציל בלאדי על האש ביוגורט ובטחינה ירוקה; טורטליני סלק במילוי גבינת עזים וקרם סלק; רביולי בטטה וריקוטה; פטוצ'יני סלמון בקארי וחלב קוקוס; ניוקי עם פסטו, עגבניות ושקדים קלויים ועוד.

דוניא . שלומציון המלכה 1, ירושלים. 02- 6282558. כשר

אטריות ג'פניקה. ניר עמוס,
חדש בג'פניקה/ניר עמוס

סניף חדש לג'פניקה, תל אביב

הרשת פותחת סניף חדש ברחוב הארבעה בו יוגשו מנות כמו אגאדשי טופו - קוביות טופו פריכות בציר דאשי, ג'ינג'ר, שבבי נורי, צנון ובצל ירוק (21 שקלים) ; סלט עוף מלפפונים עם רוטב על בסיס חמאת בוטנים וחלב קוקוס (19 שקלים) ; אומאמי רול - שרימפס בטמפורה, ספייסי טונה, בטטה בטמפורה, מלפפון, עירית ואספרגוס בציפוי טונה ואבוקדו (36 שקלים); ספיישל יאקיסובה - אטריות ביצים ושלל ירקות עם עוף, אווז מעושן ובקר ברוטב טריאקי ושומשום (44 שקלים) ועוד.

ג'פניקה הארבעה. הארבעה 10, תל אביב. 3636*. לא כשר

גרינברג ביסטרו. יונתן בלום,
חוגגים שנה, ביסטרו גרינברג/יונתן בלום

יום הולדת לביסטרו גרינברג, תל אביב

ביסטרו גרינברג באזורי חן בתל אביב חוגג יום הולדת שנה ומשיק תפריט קיץ וכן שירות משלוחים עד הבית. בין המנות החדשות- NEW YORK SALAD- קייל, ביצה קשה, קרוטונים, בייקון, בצל ירוק, ופרמז' ברוטב חרדל (58 שקלים), פילה דניס בגריל על פירה שום - עם רוטב חמאת צלפים ביין (98 שקלים), טלייאטה עוף על שעועית ירוקה, סלסה של עגבניות שרי, זיתים שחורים ולימון (68 שקלים) ועוד.

ביסטרו גרינברג. אורי צבי גרינברג 25, תל אביב. 03-6136132. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטייק בחצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש במסעדת החצר, ירושלים

המסעדה משיקה תפריט חדש ובו מנות כמו פילה בקר עם כבד אווז על קרוטון לצד בצלי שאלוט ביין אדום; חזה מולארד עם ראגו עדשים שחורות בציר דובדבני אמרנה; לחי בקר בצלייה ארוכה ביין אדום וציר בקר, פטריות פורצ'יני וירקות שורש; פילה סלמון בזיגוג וויניגרט אסייתי חם, עם פטריות ושעועית ירוקה; בס שלם צלוי בגריל עם רוטב טוסקני וירקות שורש ועוד.

החצר. דרך בית לחם 7, ירושלים. 02-671-9922. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוגגים ותורמים בסיטארה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגות עשור לסיטארה וארוחת תרומה, תל אביב

המסעדה חוגגת עשור בסדרת אירועים מיוחדים שיתקיימו בין ה-29 ליוני ל-8 ליולי, הכוללים יצירת תפריט מיוחד שהכנסותיו יועברו לאגודה למלחמה בסרטן. במסגרת התפריט יתארחו במקום עשרה שפים ביניהם דיויד פרנקל, יוסי שטרית, עומר מילר, אביב משה ועוד, ויציעו מנות כמו טרטר עגל, במיות מוחמצות, פופקורן קינואה, חומץ שרי ואיולי חזרת ( 58 שקלים); קרם ברולה פורצ'יני, ערמונים קלויים, פטריות ירדן ושמן כמהין לבנות ( 59 שקלים); סיגר לוקוס, פיסטוק מקורמל, קרם פרש ועלים ארומטיים ( 88 שקלים); סשימי דג ים, קרם פרש, איולי יוזו, תפוחי אדמה קונפי ואבקת זיתי טאסוס (62 שקלים) ועוד.

סיטארה. רוזנבלום 8, סי אנד סאן תל אביב. 03-6996633. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוקולד בגליתא/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדנאות שוקולד בגליתא, חוות צובה

חוות השוקולד מציעה סדנאות שוקולד לילדים כמו למשל- סדנת קיץ ויצירת תמונה משפחתית משוקולד (45 שקלים למשתתף); סדנת נוער בה מכינים מודל ביתי משוקולד (60 שקלים למשתתף); סדנת טראפלס וציור בשוקולד (65 שקלים למשתתף) ועוד.

לעוד פרטים: 02-5347650

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הופעה בטשרניחובסקי 6/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירועי לילה לבן בטשרניחובסקי 6, תל אביב

המסעדה תציע במהלך הלילה הלבן (26 ליוני), חגיגת יינות לבנים ויינות רוזה לצד מנות כמו דגי ים קטנים מטוגנים; סלט פירות ים קר; פילה דג ים ומולים; נתחי סינטה צרובה ועוד. בנוסף, יתקיים במקום מופע ג'אז החל מהשעה 21:30.

טשרניחובסקי 6. טשרניחובסקי 5, תל אביב. 03-6208729. לא כשר

ג'ונו בר יין. תומר לוין,
ערב מיוחד בג'ונו/תומר לוין

ערב יין בג'ונו, תל אביב

ביום ראשון 22.6 בשעה 20:00, יתארחו בג'ונו, למפגש יין הבעלים של היקב הצפון איטלקי- פסקוואה. באירוע יציעו הדרכה אישית וטעימת 8 סוגי יינות לצד מנות מהמטבח של ג'ונו כמו פוקאצ'ות, גבינות, נקניקים ועוד (180 שקלים למשתתף).

JUNO, דה האז 1 תל אביב. 03-5446620. לא כשר

קיוטו קארי. בן יוסטר,
ספיישלים בקיוטו/בן יוסטר

מנות ספיישל קיציות בקיוטו, הרצליה

המסעדה מציעה מגוון מנות קיץ חדשות כמו למשל ג'פניז סטייל סלט – סלט עוף מקורמל עם אטריות שעועית וירקות, ג'ינג'ר, צ'ילי, שומשום שחור ולבן קלוי ברוטב קרמל חריף ( 55 שקלים), נאם – דף אורז ממולא שרימפס, פטריות שיטאקה, ג'ינג', צ'ילי, כוסברה נענע ובזיליקום, מוגש על חסה פריכה ותערובת עשבים ברוטב פונזו (53 שקלים), קיוטו טייפון – טונה וסלמון במעטפת של אצה וטמפורה, מוגשים על תבשיל תרד יפני ופטריות שימאג'י (84 שקלים) ועוד.

קיוטו. אריה שנקר 7, הרצליה. 09-9587770. לא כשר

מסעדת ערמונים צמח. בר סטפנסקי,
מסעדת ערמונים/בר סטפנסקי

יום הולדת שנה לערמונים, צמח

המסעדה מציעה לכבוד יום ההולדת של המקום ארוחה במחיר 99 שקלים לאדם ובה 10 סוגי סלטים, פיתות מהטאבון, 4 סוגי בשרים שיוגשו למרכז השולחן ושתייה. בנוסף, ניתן לשדרג את מנות הבשרים לאנטריקוט וצלעות טלה תמורת תוספת של 49 שקלים לסועד.

ערמונים. צמח, מול הכנרת. 046266555. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully