וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון לים התיכון: לימאני- ביסטרו חדש בקיסריה

23.6.2014 / 15:34

לפני כשבוע נפתחה בנמל קיסריה מסעדת לימאני, שבעליה מבטיחים להגיש תפריט בראסרי איכותי בתמחור הוגן לצד נוף מרהיב לים התיכון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר ובירה בלימאני/מערכת וואלה!, צילום מסך

למסעדות חוף יש בעיית מוניטין ידועה, משום שחלקן עשויות להיות בנקל מלכודת תיירים. אחת הנקודות היפות על קו המים הישראלי נמצאת בנמל קיסריה, שבדיוק בגלל קסמו מועדות המסעדות שבו לפורענות מבחינת איכות האוכל והמחירים. לפני כשבוע נפתח במתחם ביסטרו יווני חדש של שלושה שותפים שהחליטו להבליט לא רק את מלוא הפוטנציאל הגלום בנוף הים תיכוני אלא לתת גם לאוכל שבו להיות בפרונט . מאחורי המקום המכונה ביסטרו לימאני (נמל ביוונית) נמצאים מספר שותפים בראשם אסף צוונג, שמשמש גם כמנהל המסעדה (בעברו מקומות כמו רוזה פארקס, קפה נוגה ועוד).

חלל המסעדה נמצא במבנה לשימור בן 2000 שנה שעובר תחזוקה שוטפת של רשות העתיקות ומוקף במים תכולים. במקום שני מפלסים, עם כ-150 מקומות. חלל פנימי, בר גדול עם נוף לים ומרפסת גדולה שגם היא צופה על הים.

השותפים מסבירים כי מלכתחילה כוונתם הייתה להתמקד במסעדה עם מנות סטנדרטיות אך איכותיות וכי "הרעיון הוא ביסטרו טוב בז'אנר של קפה נואר או בראסרי בתמחור הוגן. אנחנו לא מחפשים להמציא את הגלגל". השפית במקום היא שרון גבאי, קונדיטורית ומסעדנית בעלת קייטרינג"ושתי". כמו כן היא משמשת כיועצת קולינרית ומפתחת תפריטים למסעדות בהקמה ומרצה בקורסים מקצועיים באקדמיה הקולינרית של "לגעת באוכל", "אנינים" ו"טייסט". "אני מאמינה בגישה פשוטה וקלילה לאוכל. בלימאני אני מציגה תפריט ים תיכוני עילי ומוקפד אבל בגובה העיניים."

בתפריט ארוחת בוקר ישראלית עם ביצים לפי בחירה, סלט קצוץ, גבינת שמנת, גבינת פטה, סלט טונה, טחינה, סלט קינואה, סלסלת לחם עם חמאה וריבה, עם מיץ סחוט ושתייה חמה (56 שקלים), ראשונות כמו טרטר דג ים (54 שקלים), שרימפס בחמאת לימון, שום, צ'ילי ויין לבן (48 שקלים), סיגר יווני (34 שקלים), סלט קיסר עם חסה אייסברג, קרוטונים, רוטב קיסר, פרמזן ועוף (51 שקלים), סטייק סינטה מוגש עם פירה, בצלצלי שאלוט וקונפי שום (98 שקלים) ועוד.

לימאני. נמל קיסריה.04-6100022 שעות פתיחה:א-'ה' 09:00-01:00 ו'-שבת 10:00-01:00. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לימאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully