וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוק איתן: השפים מתגייסים לבשל לחיילים

אם החיילים לא יכולים להגיע אל המסעדות, האוכל של המסעדות יגיע אליהם. השפים דיויד פרנקל ויובל בן נריה מדרימים כדי להאכיל את הלוחמים של מבצע צוק איתן

צלמים זמניים מורשים
שפים מבשלים לחיילים. באדיבות דיויד פרנקל, מערכת וואלה! NEWS
חדר האוכל לחיילים, היום בדרום/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות דיויד פרנקל

הימים המורכבים שעוברים על המדינה מביאים גם את השפים לתרום את חלקם במאמץ, לצאת מהמטבחים הנוחים של המסעדות ולבשל עבור החיילים בחזית. כך, לפנות בוקר היום, הדרימו ליום אחד השפים יובל בן נריה (מסעדת טאיזו) ודיוויד פרנקל (מסעדת פרונטו) והקימו חדר אוכל מפנק לחיילים במושב מסלול.

דיויד פרנקל ויובל בן נריה מבשלים לחיילים. באדיבות דיויד פרנקל, תמונות גולשים
פרנקל ובן נריה מבשלים/תמונות גולשים, באדיבות דיויד פרנקל
שפים מבשלים לחיילים. באדיבות דיויד פרנקל, מערכת וואלה! NEWS
מגישים לחיילים/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות דיויד פרנקל

"נעשה לנו משעמם במסעדות והחלטנו לרדת לכאן ולבשל", מספר פרנקל מהשטח, "בסוף התארגנו והגענו לכאן עם צוות של 35 אנשים, משאית קירור ורכבים מושכרים עם חומרי גלם שכולם תרומות שגייסנו מספקים, או מהלקוחות שלנו. כולם נרתמו עבור זה".

בתפריט של פרנקל ובן נריה לחיילים מוצע עוף צלוי במעשנה, תפוחי אדמה, סלט קיסר, סלט כרוב, בצלים בגריל, פלפלים קלויים, כרוב שלם במדורה, כרוביות ועוד. "עכשיו אנחנו בשיא ההגשה ויש פה מעל 2,000 איש, רובם חיילים לצד המון מתנדבים שמגישים להם אוכל", אומר פרנקל, "כולם נותנים המון כבוד והחיילים מבסוטים לאללה".

שפים מבשלים לחיילים. באדיבות דיויד פרנקל, מערכת וואלה! NEWS
מהמסעדות לשטח/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות דיויד פרנקל
שפים מבשלים לחיילים. באדיבות דיויד פרנקל, מערכת וואלה! NEWS
אוכלים ונחים/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות דיויד פרנקל
שפים מבשלים לחיילים. באדיבות דיויד פרנקל, מערכת וואלה! NEWS
על הגריל/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות דיויד פרנקל

גם שפים נוספים כמו חיים כהן ואייל שני הגיעו בזמן הלחימה לבשל לחיילים ולתושבים בדרום והתרגשו מאוד מהמעמד. "ברגע מסוים ניגש אליי ד?ר מוטי שאחראי כמדומני על טיפול נמרץ וסיפר לי שיש חייל מ'מגלן' שהיה ללא הכרה וממש עכשיו התעורר, וכששאלו אותו לשלומו ואולי הוא רוצה משהו הוא ענה בלחישה : 'ה מ ב ו ר ג ר'", כתב השף חיים כהן בסטטוס בחשבון הפייסבוק שלו שפרסם אמש בעקבות ביקורו בדרום, "לרגע חשבתי שאני הוזה, מה הסיכוי להיות בכניסה לבית חולים עם משאית מלאה המבורגרים כשחייל חוזר להכרה וכל מה שמתחשק לו באותו הרגע זה המבורגר? כנראה אחד למיליארד, והסיכוי הזה נפל בחלקי, תוך רגעים הכנתי לו את הכריך ויצאנו בהליכה מהירה, הרופא ואני לכיוון המחלקה בו הוא מאושפז, לא יודע איך הרופאים עומדים במראות שהם נאלצים לראות, בעבודת בקודש סביב השעון שהם עושים, לא העזתי להסתכל לצדדים רק חיכיתי להגיע לפצוע ששב להכרתו עם חשק אחד להמבורגר ולי היתה הזכות להיות שם להכין ולהגיש לו. ורק שיתחזק ושכולם ירגישו טוב. מרגש ובלתי נשכח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully