וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולה: דניאל רחמים ממשחקי השף פותח מסעדה ביפו

בוגרי משחקי השף משתלטים על עולם המסעדנות - בשבועות הקרובים תיפתח ביפו המסעדה החדשה של דניאל רחמים שתציע מאכלים ים תיכוניים בנגיעות צרפתיות

אולה דניאל רחמים. בועז רבינוביץ', מערכת וואלה! NEWS
מנות באולה/מערכת וואלה! NEWS, בועז רבינוביץ'

התכנית משחקי השף ממשיכה להזין את סצינת המסעדנות בישראל. אחרי שהתבשרנו על זיארה, המסעדה החדשה של מאיה קליין באשקלון ויציאתו של לירן גרודה לדרך עצמאית, כעת נודע כי אל מול חוף הים ביפו תיפתח בקרוב מסעדה חדשה בשם OLA. השף במקום יהיה דניאל רחמים, בוגר תכנית הריאליטי משחקי השף שזוהי עבורו הפעם הראשונה בחזית מטבח כשף ראשי.

"כשפנו אליי מהמסעדה החדשה הייתי בתהליך של חיפוש עצמי ולא הייתי בטוח", מסביר רחמים, "אבל כשנפגשתי עם הבעלים של המקום התאהבתי והרגשתי שם בבית". פתיחת מסעדת אולה החדשה תתקיים כשתחל רגיעה במצב הביטחוני. כרגע התשתית של המקום עומדת מוכנה אך לאור המצב אין אפשרות להתחיל את הפעילות כעת.

אולה דניאל רחמים. בועז רבינוביץ', מערכת וואלה! NEWS
אוכל ביתי במגע מודרני/מערכת וואלה! NEWS, בועז רבינוביץ'

בתחילה, הייתה אמורה המסעדה לתפקד כבר עם תפריט נשנושים אך השותפים גל ישראל ואריאל שדכן, שעוסקים בתחום חיי הלילה בתל אביב, החליטו יחד עם רחמים לקדם את תחום האוכל והם מגדירים את המקום כעת כמסעדה ים תיכונית עם אוכל מוקפד. "שינינו את הקונספט שחשבנו עליו בהתחלה", מסביר שדכן, "ולקחנו את התפריט צעד אחד קדימה".

אולה כוללת 250 מקומות ישיבה, תפריט ובו מבחר קוקטיילים רחב ותפריט מנות אותו מגדיר רחמים כמשקף את הסגנון הביתי שלו לצד נגיעות צרפתיות מודרניות. "היה לי חשוב להביא למסעדה את האוכל של הבית- הטעים והחמים אבל להביא אותו למקום מעודן יותר", הוא מסביר.

כך, בין המנות במקום ניתן למצוא למשל סשימי סביח בצלחת פח נוסטלגית ובו נתחי דג במשרה לימון ושמן זית, קרם חצילים מעושנים, חלמון בציפוי קריספי, קראנץ פיתה בכמון, לאבנה מושחרת, טחינה היונה ,עגבניות מרוסקות ופלפל חריף; סמבוסק אמא רבקה במילוי שקדי עגל, תבשיל עלי סלק, לימונים כבושים וכוסברה מוגש בליווי טחינה לבנה; פולנטה מתירס טרי עם מיץ לימון, שמן כמהין, דניס צרוב ותערובת פטריות יער עם אספרגוס ועוד.

"זאת הפעם הראשונה שלי כשף של מסעדה וזה מאוד מרגש", מספר רחמים, "יש המון ציפיות, בעיקר כאלה שאני מצפה מעצמי אבל אני מאוד מאמין במה שאני עושה פה, בקונספט ובתפריט, עכשיו נשאר רק לפתוח ולהביא את זה למקום הכי טוב שיכול להיות".

OLA. נחום גולדמן 6, יפו. 03-6816918. ראשון-שבת 14:00-00:00. לא כשר

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אולה דניאל רחמים. בועז רבינוביץ', מערכת וואלה! NEWS
רחמים עם השף מאיר אדוני בתכנית משחקי השף/מערכת וואלה! NEWS, בועז רבינוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully