וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעללי משפחת קרדשיאן: ספר בישול חדש לקריס ג'נר

24.7.2014 / 15:08

קריס ג'נר, אימן של האחיות קרדשיאן מוציאה ספר בישול חדש שמאגד את מיטב מתכוניה של האישה שלא מתעייפת אף פעם. מרתה סטיוארט צריכה להתחיל לדאוג?

עטיפת הספר של כריס ג'נר. אמזון, צילום מסך
ספרה החדשה של קריס ג'נר/צילום מסך, אמזון

האימא והאגדה, קריס ג'נר (58) מכוכבות הריאליטי האמריקאי העשירות ביותר בישרה השבוע כי היא מוציאה ספר בישול חדש. ג'נר, שעומדת מאחורי המשפחה הראשונה של ארה"ב, אימפריית קרדשיאן, תוציא את ספר המתכונים החדש שלה בסוף אוקטובר, שייקרא 'In The Kitchen With Kris: A Kollection of Kardashian-Jenner Family Favorites'. לדבריה, היא עייפה לחלוק את כל המתכונים שלה עם כולם, ולכן החליטה לאגד אותם בספר.

ג'נר, אימא לשבט הקרדשיאנס, קורטני, קים, קלואי, רוב, קנדל וקיילי, אומרת כי הבילוי במטבח שלה עוזר לה להפחית את המתחים הנלווים לפרסום. בראיון לרגל ההודעה על יציאת הספר, הצהירה ג'נר כי הנכדים שלה מייסון ופנלופה כל הזמן מבקשים עוד ועוד מכריכי הגבינה המטוגנת שלה, אחד המתכונים שעתידים להופיע בספר. שמו של הספר בהחלט מרמז על כך שהמתכונים לא ידברו אך ורק על קריס, ויעסקו לא מעט גם בבני המשפחה המפורסמים בכדי לחלוב עוד קצת את המזומנים מהקוראים.

היות ולהניח גבינה על מחבת ולטגן לא דורש יותר מדי כישורים במטבח וקריס עצמה לא נצפתה עומלת מאחורי הסירים במהלך שידור הריאליטי הנצפה של משפחת קרדשיאן, הציפיות מהספר הזה בשוק הקולינריה המקצועי - לא גבוהות. הציניקנים בתעשייה מיהרו לפסוק שהספר יאגד בתוכו לא יותר ממתכונים שנתרמו מהמסעדות שחביבות על המשפחה וכי זהו לא יותר מנסיון לפזול לכיוונן של אייקונות לייף סטייל כמו מרתה סטיוארט וגווינית' פאלטרו. לא נותר אלא להמתין ולראות האם תצליח אשת העסקים הממולחת להשתחל גם לתוך עסקי ספרי הבישול ולנגוס בעוד נתח בעולם העסקים לטובת האימפריה הענפה שלה.

קריס ג'נר. GettyImages
מרתה סטיוארט- מאחורייך? קריס ג'נר/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • קריס ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully