וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בירושלים: דוויני פיתה בר

15.9.2014 / 16:42

טרנד הפיתות של אייל שני הגיע סוף סוף לירושלים: אחרי בית הכוון של אבי לוי תכירו את דוויני פיתה בר - מקום שמציע אוכל ביתי בפיתה במחירים הוגנים במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם לירושלמים מגיע/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מעט גבות הורמו כשאייל שני פתח את המזנון הראשון שלו והגיש לנו אוכל גורמה בפיתה. מה שנראה היה כטרנד חולף שיעבור מהר מאוד, התגלה כקונספט מצליח במיוחד, שני סניפי מזנון מצליחים במרכז תל אביב ואייל הרגיש שגם אזור ההייטק של רמת החייל מוכן אליו ופתח השנה סניף נוסף של המזנון ברמת החייל. חניכו של שני ממאסטר שף, אבי לוי החליט שגם לירושלמים מגיע ופתח לפני חודשיים את בית הכוון, מסעדה שמגישה אוכל ביתי ומהיר בפיתה מיוחדת עשויה בצק חלה.

והנה, ירושלמית נוספת שמצטרפת לחגיגת המנות בלחם מנחם. דיני קסורלה, עובדת בתחום התקשורת לשעבר שהחליטה לשנות כיוון בחיים ופתחה השבוע בר פיתות סמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים. דיני לא עסקה בבישול לפני כן באופן מקצועי, אבל שנים היה לה חלום לפתוח מקום בשוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עגול פתוח בדוויני פיתה בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדוויני פיתה בר כל המנות מגיעות עם פיתה, חלקן עליה, חלקן בתוכה "אנחנו קוראים לזה כאן עגול סגור או עגול פתוח" היא מסבירה "כמו ברוסקטה". כרגע יש במקום 8 מנות: 3 מנות דגים ביניהן חריימה בפיתה או ברבוניות, 3 מנות בשריות ביניהן בשר טלה טחון או אנטריקוט ו-2 מנות צמחוניות, ביניהן מנה של כרובית בפיתה, הכל עם המון ירקות ורטבים מתאימים. "הרעיון שלי הוא לעשות אוכל טוב שאנשים רגילים לקבל בצלחת כמו חריימה או אוסובוקו ולהכניס אותם לפיתה".
נשמע מוכר?

אי אפשר להימנע מהשוואה למזנון אייל שני
"ואם הייתי פותחת מקום של פיצה, אז את מי היו אומרים שאני מחקה? חוץ מהפיתה אין כאן שום דבר דומה, מה שמגיע בתוך או על הפיתה זה בישולים שלי שלא מזכירים את אייל שני בשום צורה. גם הכרובית שזה כביכול דומה אצלי היא עשויה אחרת לגמרי, בשיטת הקבוק - שזה קמח, ביצה ובירה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דוויני פיתה בר. פול סגל,
מלא שמחת חיים/פול סגל

מדובר במקום קטן ואינטימי הממוקם כ-200 מטר מעל השוק. בניגוד למזנון שעל אופן תמחורו הועברה לא מעט ביקורת, כאן מחירי המנות נעים בין 20 ל- 38 שקלים. המקום כבר פתוח לקהל הרחב.

דוויני פיתה בר, בית יעקב 6, מחנה יהודה, ירושלים. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 12:00-00:00, שישי: 12:00-16:00. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully