וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורטוריו: מסעדה חדשה ומבטיחה עומדת להפתח בזכרון

23.9.2014 / 13:34

אחרי תקופה ארוכה בלי בשורות קולינריות, מתעוררת זכרון יעקב לחיים. במלון יוקרה ומרכז אמנות חדש בשם אלמא , ייפתחו בקרוב שתי מסעדות חדשות

אלמא. שי צרפתי,
אלמא/שי צרפתי

בכל נסיעה מהדרום או מהמרכז לכיוון צפון, יש נקודות ציון בדרך שחקוקות אצל כל ישראלי, זה מתחיל עם הפסל של הרצל בכניסה להרצליה, צומת אם הדרך באזור נתניה, ועוד נקודות מוכרות יותר ומוכרות פחות. אחת מהנקודות, שכל אחד מכיר היא המבנה המפורסם שניצב על מדרגות הכרמל, שמסמן שהגענו לזכרון יעקב.

זכרון, יעד פופולרי לטיולים, לא הצליחה בשנים האחרונות להמריא כיעד קולינרי מבוקש. כעת, נראה שצפוי שינוי מהותי, בזכות אותו מבנה שזיכה את מתכננו, יעקב רכטר, בשנת 1972 בפרס לאדריכלות וקם כעת לתחייה בדמות מלון יוקרה ומרכז אמנות חדש בשם אלמא.

מי שאחראית לפרויקט הזה, אשר ארך 8 שנות תכנון בנייה ושימור היא הגברת לילי אלשטיין, נצר לראשוני מתיישבי זכרון יעקב, שלקחה על עצמה את התפקיד להפיח חיים במבנה הישן. המלון אלמא, אשר מתוכנן להיפתח בקרוב, יציע לאורחיו שילוב של אמנות רב תחומית עם שני אולמות להופעות, 3 גלריות, ספא ושתי מסעדות.

רון ביאלה. נמרוד סונדרס
רון ביאלה, מופקד על ניהול המסעדה/נמרוד סונדרס

המסעדה הראשונה שתיפתח במלון, כבר באמצע נובמבר, היא מסעדת אורטוריו, מסעדה עילית אזורית, אשר תשמש את אורחי המלון אך תהיה פתוחה גם לקהל הרחב. המסעדה, אשר גם היא כמו המלון, בבעלות הגברת אלשטיין, תהיה כשרה והתפריט בה יהיה על טהרת האוכל האזורי-ים תיכוני עם חומרי גלם מאזור הכרמל.

את הקמת המסעדה וניהולה מלווה רון ביאלה, יזם קולינרי ושף לשעבר, אשר היה מעורב בהקמה, ניהול וייעוץ למגוון פרוייקטים גסטרונומיים מצליחים בארץ ובחו"ל, כגון מסעדת טרטוריה חבה בשוק מחנה יהודה בירושלים ופיאצה קפה בת"א. בעתיד היותר רחוק אמורה להצטרף אל אורטוריו מסעדה נוספת במלון.

אלמא מרכז אמנויות מלון יוקרה, רחוב יאיר 1, זכרון יעקב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully