וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שרציתם לדעת על שרונה מרקט ולא העזתם לשאול

29.9.2014 / 15:31

אחרי כל המסעדות המדוברות של מתחם שרונה הגיע הזמן להכיר את הבשורה הגדולה שעומדת לצאת מהמתחם: שרונה מרקט, שוק האוכל המקורה הגדול בארץ, שייפתח בחורף הקרוב

שרונה מרקט. viewpoint,
שרונה מרקט - בקרוב/viewpoint
חיבור של שוק הנמל, שוק הכרמל וסופרמרקט ביחד שמעניק ללקוח את המוצר המושלם

מאז נפתחו בתי העסק בהדרגה בשרונה, הפך המתחם למוקד משיכה למבקרים, לצד לא מעט ביקורת שהושמעה כלפיו. בשרונה מסתבר, לא סיימו לחשוף את כל הקלפים, ובחודשים הקרובים עומד להיפתח הפרויקט הכי גדול במתחם- השרונה מרקט. זהו למעשה שוק מקורה שיתפרש על פני 8700 מ"ר, ובו 101 עסקים, המחולקים ל-15 קטגוריות שונות: מעדניות שימכרו גבינות טריות, קצביות, מאפיות, מבחר של פירות וירקות אורגניים, פסטות, דגים טריים ופירות ים. את ההשראה שאבו מתכנני השוק משווקים בעולם כמו לה בוקרייה בברצלונה, בורו מרקט של לונדון וצ'לסי מרקט במנהטן. רק שהפעם מדובר בשוק כחול לבן, שמסיים בימים אלו את השיפוצים וצפוי להיפתח כבר בינואר הקרוב.

מאחורי המרכז הקולינרי המקורה הגדול ביותר בישראל עומדת קבוצת גינדי החזקות עם השקעה של כ-530 מיליון שקל. על הצד הקולינרי, מי שדאג לבחור את הדוכנים בשוק בפינצטה, את האנשים ואת הסחורה ועובד כבר שנתיים וחצי על התמהיל הכי נכון הוא המנכ"ל שרון מומן, לצד היועץ הקולינרי, ירון קסטנבוים (כיום הבעלים של המיט מרקט בשוק הכרמל, בעבר בעל הקייטרינג המצליח פוד ארט והקייטרינג מזל טלה). "יצרנו פה איזשהו תמהיל שמרכז את חווית הקניות למקום אחד, שנותן מענה לכל הקריטריונים", סיפר קסטנבוים לוואלה! אוכל. "חיברנו את הטריות ואת מה שעשו בשוק הנמל שאני מאוד אוהב, יחד עם התחרות, המבחר והצבעוניות של שוק הכרמל, בשילוב עם מוצרי הבסיס והסדר ההגיוני שאפשר למצוא בסופרמרקט, וכאן אנחנו מעניקים ללקוח את המוצר המושלם".

שרונה מרקט. viewpoint,
מבחר של דוכני גבינות ברמות מחיר שונות/viewpoint
"חייבנו כל דוכן למכור את המוצרים הנלווים למוצר שלו כך שכל מי שבא לעשות פה קניות לא יצטרך ללכת לעשות השלמות"

אז מה צפוי להיות בשוק החדש? זה מתחיל משדרה מרכזית באורך 200 מטר, 4 מאפיות שונות שיספקו לחם ומאפים טריים לאורך כל שעות היום, מחלקת פירות וירקות, הכוללת דוכן יוגורטיה ודוכן מיצים, ירקות טריים, מקומיים ומיובאים, דוכן המתמחה בפטריות לצד דוכן המתמחה בעגבניות שונות, ירקות אורגניים ופירות העונה. בגזרת הגבינות תמצאו לא פחות מ-4 דוכני גבינות שונים, מקומיות לצד מיובאות, ברמות מחיר שונות יוקרתיות לצד זולות יותר. עוד תמצאו קצביות כשרות ולא כשרות של כל סוגי הבשר, דוכני דגים טריים, אזור אורגני, אבזירים משלימים למטבח ולבישול של חברות שונות, ספרי בישול, חנויות יין, בירות ואלכוהול ואפילו בית ספר לבישול.

המשרדים של שרונה מרקט מזכירים חברת היי טק מתוקתקת ולפי התכניות המפורטות שמציגים כאן, בזווית התכנונית נראה שחשבו פה על הפרטים הכי קטנים. בין היתר, כיצד להביא לשוק קהל רב, בעיר שקטנה משמעותית מערים אחרות בעולם עם שווקים דומים. מבחינת קהל היעד נעשתה לא מעט עבודה בכדי לנסות ולקלוע לכל סוגי הקהלים כמו למשל השקעה במקומות חנייה רבים, גישה נוחה מהתחבורה הציבורית ומקומות לחניית אופניים.

בין קהל היעד נמנים אוכלוסיית המגדלים המקיפים את המתחם שעתידה לגדול משמעותית בשנים הקרובות, עובדי האיזור הרבים, תיירות חוץ וקהל שמגיע מחוץ לעיר בעיקר בסופי שבוע. לצד אלה, מאמץ רב הופנה דווקא לאוכלוסיה התל אביבית, שלרוב, מדירה רגליה ממתחמים מסוג זה. בשרונה מרקט מנסים לפנות אל הקהל הזה בין היתר באמצעות שדרוג חווית הקנייה- הענקת כמה שיותר אופציות קניה לקונה הפוטנציאלי כדי שיוכל לסגור את כל הקניות שלו בסיבוב אחד בשוק. כך למשל בדוכני היוגורט הטריים תמצאו את כל סוגי הקורנפלקס המצויים בסופרמרקט, בדוכן העגבניות נמצאים כל המוצרים הנלווים כמו קשטופ, רסק עגבניות ורטבים שונים, ועולם הפטריות יציע גם מוצרים אסייתים נלווים. "חייבנו כל דוכן למכור את המוצרים הנלווים למוצר שלו כך שכל מי שבא לעשות פה קניות לא יצטרך ללכת לעשות השלמות במקום אחר", מספר קסטנבוים בגאווה. "אפילו את כל סוגי החטיפים ניתן יהיה למצוא כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שרונה מרקט. viewpoint,
בר דגים טריים ופירות ים/viewpoint
"מאמץ רב הופנה דווקא לאוכלוסיה התל אביבית, שלרוב, מדירה רגליה ממתחמים מסוג זה"

מלבד חנויות השוק המתחם יכלול גם מסעדות שונות ודוכני מזון ביניהם מסעדת טייגר לילי, אשר תשמש גם כמסעדה וגם כדוכן למזון מהיר ושלושה דוכנים של השף שגב משה: בר סלטים, בר קינוחים ובר בשר. עוד ברשימה בר דגים מבית בני הדייג, מעדניית הבוטיק פושון מפריז עם סניף ראשון בארץ שיביא את האקלרים והמקרונים המפורסמים של הרשת, פטיסרי של בוטיק סנטרל ובר שוקולד של מקס ברנר, מרכז אסיתי של סושי ודים סאם מבית אנשי מסעדת הסושיאל קלאב, מסעדה גרוזינית - בית החצ'פורי, דוכן מאכלים דרוזיים, פלאפל ג'ינה, פיצריה מבית רוסטיקו ועוד שמות רבים ומסקרנים. בין הדוכנים ניתן יהיה למצוא גם נציגים משווקים בארץ כמו עולם הטחינה והשומשום, ממלכת החלבה ומעדניית צדקיהו משוק מחנה יהודה, בורקס פוני משוק לוינסקי, מיט מרקט משוק הכרמל ועוד.

שרונה מרקט. viewpoint,
חיבור של עולם ישן עם עולם חדש/viewpoint

"בשרונה מרקט" מסכם קסטנבוים "יש שאיפה לחבר בין העולם הישן והעולם החדש על ידי יצירה של שוק גורמה יפהפה וחדשני בו חשבו על כל פרט, יחד עם שוק קלאסי במחירים שווה לכל נפש. בדוכני המזון יהיה מגוון של יצרנים שייצור תחרות בריאה ויאפשר ללקוח בחירה אצל מי ומה הוא רוצה לקנות".

השוק יפעל שבעה ימים בשבוע, 16 שעות ביממה ואמור להיפתח כבר בינואר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully