וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר טוב ראשון לציון: סניף חדש לבנדיקט בעיר

27.10.2014 / 15:08

אימפריית ארוחות הבוקר מסביב לשעון, מתרחבת ופותחת סניף רביעי בראשון לציון. בסניף בנדיקט החדש יוגש התפריט המוכר לצד חידושים כמו המייקון - תחליף בייקון כשר

צילום: עידו שחם עריכה: רן צימט

מסעדת ארוחות הבוקר בנדיקט מתרחבת ואחרי שני סניפים בתל אביב ואחד בהרצליה פתחה בשבוע שעבר המסעדה סניף ראשון בראשון לציון. המסעדה החדשה ממקומת באזור התעשייה הישן של ראשל"צ, אשר בשנים האחרונות זוכה לפריחה ומציע מגוון של מקומות בילוי ומסעדות.

"פתיחת המסעדה לוותה בהתרגשות רבה מצד תושבי האזור", סיפר יאיר קינדלר, אחד השותפים בבנדיקט, "הבנו שרבים מהלקוחות שלנו מגיעים מראשון לציון והערים השכנות לה, והרבה זמן חיפשנו מקום שנוכל לפתוח כאן".

בנדיקט ראשון לציון. עידו שחם
פלורנטין סטייל בבנדיקט החדש/עידו שחם
בנדיקט. בנדיקט,
גם לראשון מגיע/בנדיקט
לשומרי המסורת מוצע מייקון - תחליף בייקון מהודו

בבנדיקט מציעים תפריט של ארוחות בוקר מרחבי העולם, אשר פונה לחובבי הז'אנר בכל שעות היום והלילה. בתפריט מגוון ארוחות בוקר מסורתיות קלאסיות, פרשנויות שונות של השף או להרכיב את הארוחה הייחודית שלכם. בנוסף ניתן למצוא בסניף ראשון לציון גם סלטי בוקר, מנות ראשונות ומגוון של מנות בוקר מתוקות כמו פנקייקס.

בהנהלת הרשת התלבטו בתחילה האם להשאיר את הבייקון בתפריט, כיוון שמסעדות רבות באזור, על אף שאין כשרות, בחרו לא להכניס בשר לבן לתפריט המסעדה, בשל רגישות הנושא. לבסוף החליטו בבנדיקט להשאיר את הבייקון בתפריט, אולם לשומרי המסורת מוצע מייקון - תחליף בייקון מהודו.

בנדיקט ראשון לציון, משה בקר 14, אזור התעשייה הישן. 03-9493000. לא כשר

בנדיקט. בנדיקט,
בוקר מתוק/בנדיקט
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבייקון נשאר בינתיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully